Poate Daniel daca a rezolvat problema ma lamureste si pe mine.
Am gasit un furtunas subtire care iese din alt furtun mai gros din cutiuta ovala unde e prinsa cutia lichidului de frana.Scrie ceva cu alb pe el.Dar cred ca e un senzor si nu cred ca e el problema ca ducea undeva spre habitaclu printr-un guler de cauciuc cu orificiu in lateral.
P.s.Unde e valva EGR la motor X18XE?Atasez niste poze
Astaecu furtunasul
.
Asta poate ma ajuta cineva sa gasesc EGR.
Si aici:
1=IMI DA ULEI PE LA RACORDUL DE PLASCIC
2=FURTUN INGAURIT
3=MOTORASUL CU PROBLEME?
Eu exat asa am motorul in masina,am schimbat si am curatat toate consumabilele(clapeta,motoras) in el si tot oscileaza turatia in relantiu dar nu in totdeauna.Mai verifica daca nu-ti primeste pe undeva aer fals deoarece mie imi era rupta furtunul gros de cauciuc dupa debitmetru de la caldura mare de la motor.Daca tie ti bun demitmetrul no schimba lasa asa mai ales daca e debitmetrul original deoarece nu are nici un rost si e si scumpa ca dracu(la mine a fost 850Ron cu manopera cu tot).
Eu iti sugerez sa o duci la un tester unde iti spune c-am ce poate fi,dar atunci cind iti face probleme ca altfel nu-ti arata nici pe tester(eu am patit).