- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
mersi mult dar cred ca te inseli in legatura cu pozele 3 si 4 ,m-am uitat mai bine la el si in el intra firele de la ecranul ala care iti arata consumul pe el si mufe de la butoanele pentru geamuri,cred ca ai scris gresit 1 si 2 e calculatorul de airbag si 3-4 este modulul de inchidere centralizata si are si geamurile legate de el, nu stiu care-i treaba dar stiu ca la opel corsa C,care are inchidere prin telecomanda,daca tii apasat pe butonul care inchizi masina se ridica si geamurile,dar inchiderea asta n-are inchidere prin telecomanda... in orice caz,e legat de geamuri ca intra mufa de la butoanele geamurilor in ea si mufa de la ala care iti arata consumul pe ecranul ala mic!
pompa de benzina unde o gasesc ? de amortizoare nu stii nimic daca se potrivesc sau nu?
mufa aia de diagnoza care zici tu de ea...are "baba" pe masina prinsa in caroserie si "mosul" vine dinspre interiorul masinii, treaba e ca "mosul" are multe fire rupte si mai are doar 2 fire conectate,eu ce sa fac cu mufa aia o iau si pe aia sa o pun la mine la masina?
pompa de benzina unde o gasesc ? de amortizoare nu stii nimic daca se potrivesc sau nu?
mufa aia de diagnoza care zici tu de ea...are "baba" pe masina prinsa in caroserie si "mosul" vine dinspre interiorul masinii, treaba e ca "mosul" are multe fire rupte si mai are doar 2 fire conectate,eu ce sa fac cu mufa aia o iau si pe aia sa o pun la mine la masina?
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
Inchiderea centralizata e legat de geamuri , pentru ca atuncea cand inchizi masina cu cheia rasucesti un pic mai mult cheia si ridica si geamurile sus. Cu computerul de bord nu cred ca are legatura pentru ca in stalpul din stanga sunt firele la MID.
Pompa de benzina la calibra se afla sub masina nu in rezervor ca la astra.
Amortizoarele nu se potrivesc pentru ca la calibra sunt mai groase ca la astra, eventual montezi fuzeta de calibra cu amortizoarele si flansele de la astra.
Pompa de benzina la calibra se afla sub masina nu in rezervor ca la astra.
Amortizoarele nu se potrivesc pentru ca la calibra sunt mai groase ca la astra, eventual montezi fuzeta de calibra cu amortizoarele si flansele de la astra.
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
e treaba nasoala cu amortizoarele din cauza ca nu se potrivesc pentru ca eu trebuie sa iau neaparat planetarele si fuzetele de pe calibra ca nu se potrivesc de pe astra...sincer nici nu stiu cum sa scot amortizorul din fuzeta...va pricepeti careva?
N-am inteles ce-ai zis de computerul de bord...la ce mi-ai raspuns ca nu vad niciun raspuns acolo...
inca ceva : care stiti cum scot planetara din partea dinspre cutie ? are siguranta cum are la capatul dinspre roata ?
eu sper sa se potriveasca amortizoarele....poate nu se potriveste flansa...m-am uitat acolo pe acolo si par sa fie la fel...poate n-am vazut eu bine...mai asteptam pareri...si vedem...
N-am inteles ce-ai zis de computerul de bord...la ce mi-ai raspuns ca nu vad niciun raspuns acolo...
inca ceva : care stiti cum scot planetara din partea dinspre cutie ? are siguranta cum are la capatul dinspre roata ?
eu sper sa se potriveasca amortizoarele....poate nu se potriveste flansa...m-am uitat acolo pe acolo si par sa fie la fel...poate n-am vazut eu bine...mai asteptam pareri...si vedem...
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
opel kadett a scris:Inchiderea centralizata e legat de geamuri , pentru ca atuncea cand inchizi masina cu cheia rasucesti un pic mai mult cheia si ridica si geamurile sus. Cu computerul de bord nu cred ca are legatura pentru ca in stalpul din stanga sunt firele la MID.
Pompa de benzina la calibra se afla sub masina nu in rezervor ca la astra.
Amortizoarele nu se potrivesc pentru ca la calibra sunt mai groase ca la astra, eventual montezi fuzeta de calibra cu amortizoarele si flansele de la astra.
Pompa de benzina la calibra se afla sub masina nu in rezervor ca la astra.
Amortizoarele nu se potrivesc pentru ca la calibra sunt mai groase ca la astra, eventual montezi fuzeta de calibra cu amortizoarele si flansele de la astra.
salut,mersi de raspunsuri!
1 - pot monta geamurile si BC-ul de calibra pe astra f ,se potrivesc fara sa mai fac modificari?
2 - e calculatorul de Airbag
3 - senzorul ala e pe chiulasa exact acolo unde intra furtunul de apa care face legatura intre radiator si chiulasa...asa banuiam si eu ca e senzor de temperatura apa
4 - zici ca e mufa de diagnoza... ( legat de mufe..am vazut ca e rupta mufa aia care e pentru ce tip de benzina folosesti,aia cu 91 sau 95 care la astra vine pe vasul de expansiune...unde o leg pe aia ? i se mai zice si "cheita" )
5 - voi pastra fuzetele,planetarele si amortizoarele de pe calibra si pun flanse de astra f,e buna ideea ta!
vroiam sa te mai intreb..in caz ca stii...AC-ul de pe calibra se potriveste pe astra f? eu nu am AC si nu stiu daca pot sa-l montez pe a mea...daca se potriveste alea acolo care vine in consola centrala..la calibra am vazut ca are niste conducte de metal care intra acolo jos...la mine CRED ca intra doar alea doua furtune de cauciuc care trece antigel prin ele,intra in radiatorul de caldura! deci nu stiu daca am unde sa conectez alea de metal ca nu stiu daca am si eu asa ceva sau nu ca inca n-am desfacut-o pe a mea (astra f )
Am inteles de la cineva ca AC-ul se activeasa electronic si ca daca se potriveste la mine AC,asta insemnand sa nu mai pun toate alea din consola centrala de calibra in locul alora de la astra f, am inteles ca trebuie sa fac un buton sa actionez AC-ul prin buton ca eu nu am in consola mea buton pentru activare AC...mi-a zis ca de exemplu pot sa anulez butonul de ceata si sa-l pun la AC si cand apas pe el sa porneasca AC-ul...off complicata treaba...
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
Muad'Dib a scris:Azi am observat o dubioshenie:
Azi-dimineatza cand ma intorceam de la serv., trecand la pas prin nishte cratere de pe o stradutza de pe aici, am observat cu stupoare ca am... 30km/h! Si, daca ar fi iesit un melc la pascut la 3 dimineatza, m-ar fi intrecut (cratere MARI la mine la bloc).
Practic, speedometrul meu se comporta ca si cum gradatia nu ar incepe cu 20 km/h, ci cu 0 km/h. Cum se mishca mashina, cum se mishca si el. Daia ma claxonau unii cand treceam pe langa radar... cred ca aveam 25 la ora...
Ce fac? E nasol sa nu stiu viteza reala (nici macar apropiata), dar si mashina imbatraneshte mai repede (nr. total de km )
Sa nu-mi spunetzi ca tre sa schimb cadranul de bord, ca mor! Sunt facute la Spider Tuning si sunt chiar reushite (aluminium background cu cifre roshii, iar zona de 7000-8000 rpm e verde ).
Cutia asta F16 Getrag are ceva schimbat la zona de citire a vitezei fatza de F13-le de dinainte?
10X
Azi-dimineatza cand ma intorceam de la serv., trecand la pas prin nishte cratere de pe o stradutza de pe aici, am observat cu stupoare ca am... 30km/h! Si, daca ar fi iesit un melc la pascut la 3 dimineatza, m-ar fi intrecut (cratere MARI la mine la bloc).
Practic, speedometrul meu se comporta ca si cum gradatia nu ar incepe cu 20 km/h, ci cu 0 km/h. Cum se mishca mashina, cum se mishca si el. Daia ma claxonau unii cand treceam pe langa radar... cred ca aveam 25 la ora...
Ce fac? E nasol sa nu stiu viteza reala (nici macar apropiata), dar si mashina imbatraneshte mai repede (nr. total de km )
Sa nu-mi spunetzi ca tre sa schimb cadranul de bord, ca mor! Sunt facute la Spider Tuning si sunt chiar reushite (aluminium background cu cifre roshii, iar zona de 7000-8000 rpm e verde ).
Cutia asta F16 Getrag are ceva schimbat la zona de citire a vitezei fatza de F13-le de dinainte?
10X
salut!aceeasi treaba incerc sa fac si eu sa mut c20ne in locul la c16nz de pe o calibra pe astra F ( am luat o calibra fara acte..functionabila tot...neavariata..o am acasa...pot sa iau tot ce vreau de pe ea...doar sa ma ajuti sa-mi spui si mie ce trebuie)...eu am luat motorul cu tot cu cutie cu alternator etc..si am taiat mufa aia rotunda de la mine de la masina am conectat-o pe cea a motorului ..i-am pus ECU tot...invarte motorul dar nu porneste,aud releul de la pompa de benzina dar pompa nu invarte,am probat pompa la baterie si asa in gol merge...
ai putea sa-mi spui ce sa mai verific...ce-ar mai trebuii conectat...langa mufa de la ECU si mufa in care intra releul de la pompa de benzina mai am 3 mufe..alea nu le-am conectat pe nicaieri ca n-am stiut unde...sa fie de la alea ?
Am citit mai sus tot ce-ai scris...dar la mine treaba sta putin altfel ca io am luat motorul cu totu' ... ,eu inca n-am pus motorul pe masina..l-am legat pe ceva..e pus sus pe ceva si l-am conectat la masina mea fara sa-l dau pe-al meu jos..
am conetat asa : mufa aia rotunda de langa baterie care are legat pe ea 6 fire, ECU e conectat la mufa lui...i-am pus baterie...am pus borna de plus a motorului,am pus si minusul...am legat si un fir pe caroseria masinii pt ca chiar daca nu e pus motorul pe masina el are nevoie de masa minus pe caroserie..am scos pompa mea de benzina din rezervor si am dus-o la motor si i-am pus o sticla cu benzina sa traga din ea,si am prelungit firele de la pompa de benzina pana aproape de motor unde am adus pompa de benzina... am pus contactul..invarte electromotorul dar nu porneste nu da curent la pompa...releul de la pompa se aude.... sigur am uitat ceva...dar ce?
nu stiu cat de bine m-am exprimat...sunt si putin obosit ca de vreo 4 zile ma chinui sa scot motorul c20ne de pe calibra sa-l pun pe astra F care am c16nz pe ea...si am stat asa mult pentru ca am stat sa scriu pe fiecare mufa de la ce e..de unde vine...am pus scoci de hartie pe ele si am scris cu marker de unde vine si ce este...pana cand am dat peste topicul tau...ca aveam de gand sa mut toata electrica ca nebunu'... daca ai putea sa ma ajuti si pe mine cu niste sfaturi...
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
Muad'Dib a scris:Mai departe
2) - Cele trei mufe din interiorul mahsinii. Aici e un pic tricky. Cand le-am aliniat, am constatat cu stupoare ca si pe instalatia mashinii si pe instalatia noului motor mufele sunt de tip "mama". Bineneteles, am pus cleshtele pe vechea instalatie de motor si am schimbat mufele mama cu cele vechi dupa acelashi principiu pin-la-pin (sau culoare-la-culoare )
... ce mai era...
A! FIRUL DE MASA
Greu mi-a picat k, in momentul primei chei de pornire, sa se intample ... NIMIC. Din masuratori totul era ok, insa electromotorul nu vroia sa invarta volanta de nici un fel. L-am dat jos, i-am pus firele, am dat cheie si ... mergea (in gol). Pus la loc in motor, iar nimic.
Beleaua este urmatoarea: la C16NZ, firul ala gros de la borna '-' duce direct la electromotor; la C20NE nu e decat un fir scurt ce duce de la baterie la caroserie. Astfel, deshi aparatul de masura indica tensiune, fara firul de masa ala gros ce se prinde pe cutia de viteze electromotorul nu pleaca, therefor motorul nu mishca.
2) - Cele trei mufe din interiorul mahsinii. Aici e un pic tricky. Cand le-am aliniat, am constatat cu stupoare ca si pe instalatia mashinii si pe instalatia noului motor mufele sunt de tip "mama". Bineneteles, am pus cleshtele pe vechea instalatie de motor si am schimbat mufele mama cu cele vechi dupa acelashi principiu pin-la-pin (sau culoare-la-culoare )
... ce mai era...
A! FIRUL DE MASA
Greu mi-a picat k, in momentul primei chei de pornire, sa se intample ... NIMIC. Din masuratori totul era ok, insa electromotorul nu vroia sa invarta volanta de nici un fel. L-am dat jos, i-am pus firele, am dat cheie si ... mergea (in gol). Pus la loc in motor, iar nimic.
Beleaua este urmatoarea: la C16NZ, firul ala gros de la borna '-' duce direct la electromotor; la C20NE nu e decat un fir scurt ce duce de la baterie la caroserie. Astfel, deshi aparatul de masura indica tensiune, fara firul de masa ala gros ce se prinde pe cutia de viteze electromotorul nu pleaca, therefor motorul nu mishca.
motorul de pe calibra are cele 3 mufe dar la mine pe masina am doar o mufa acolo jos in dreapta langa ECU...
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
MRW-u
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2007
- Mesaj Privat
pol23
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1989 e18nvr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat