Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • StanB

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2011

  • Mesaj Privat
ai aici o oferta interesanta , pretul e un pic piperat dar in schimb vine cu toate perifericele si mareste destul de dramatic puterea, cred ca il v-oi cumpara curand pentru z19dth-ul meu.

http://www.courtenaysport.c...ning/info_26.html

NU e reclama.
Skip ads

  • Puiu_2009

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2017 B20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Si eu sunt posesorul unei "vectre" cu motorul Z19DTH , remapat EDS fara EGR ,la 200cp. Am eliminat deja filtrul de particule inlocuidul cu cat. sport Magnaflow, iar acum cochetez cu upgradarea turbinei(inlocuirea compresorului existent de 49 cu unul de 56mm) fapt care ma va obliga atit la majorarea intercoolerului cit si, poate, la injectia cu metanol. In concluzie daca aflati " surse" de achizitionare intercoolere si trasee din cauciuc siliconic la preturi mai omenesti, va rugam sa le comunicati si celorlalti.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare

@puiu_2009 Pe ebay gasesti si intercoolere si furtune. In ro poti incerca la RacingNick pentru furtune, iar pentru alte piese www.srz.ro, sau colegul de forum ElSpa.
Mai studiaza problema methanolului, racirea prea mult a camerei de ardere poate afecta motorul diesel. Pe diesel, meth-ul merge foarte bine combinat cu gpl.


Adi G.
  • fmi03

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2012

  • Mesaj Privat
un intercooler mare cu turbina stock nu face altceva decat sa mareasca turbo lagul.
inginerii nu sunt prosti stiu ei de ce au pu intercooler mai mic.
  • geosev37

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Va salut ! Am un Opel Astra F 1.7TDS motor Isuzu. Am o intrebare. As vrea sa schimb pozitia intercooler-ului, in sensul ca as vrea sa il pun orizontal, in fata radiatorului de apa, in dreptul acelei grile de aerisire din bara de protectie fata. As vrea sa fac acest lucru ptr ca, asa cum se stie, pozitia lui este cam ascunsa si nu ajunge la el destul aer ptr o racire suficient de buna. Asta inseamna modificarea unor furtunuri, in special cel in forma de "S" care vine din intercooler in teava care duce la admisie, in motor. Intercoolerul, nu stiu sigur....va ramane acelasi sau voi pune unul putin mai mare. Ma intereseaza daca schimbarea acelui furtun va avea vreun efect negativ, ma refer la efectul de turbo lag. Va multumesc si astept raspuns !
Este vorba despre furtunul incercuit cu rosu in poza !
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Vezi ca a facut colegul @gabonne miscarea asta cu un intercooler montat orizontal in fata radiatorului de apa la o Vectra A cu motor X17DT, motor pe care l-a montat el ulterior in locul celui GM non-turbo.

Sunt perfect de acord cu tine in ceea ce priveste pozitia intercooler-ului la acest motor, exact asa e treaba si anume : modul in care a gandit Opel racirea intercooler-ului la X17DT este un design 'neproductiv'. Cauta si vei gasi cum au gandit intercooler-ul cei de la Mazda pentru acest motor, sa vezi acolo intercooler cu 12 celule, racit inteligent printr-o fanta direct in capota din fata... si uite-asa cu acest intercooler inteligent proiectat, incepand cu anul 1990 Mazda 'a stors 88cai' din acest motor! Era ceva extraordinar pe vremea aia sa scoti peste 50% mai multa putere dintr-un motor diesel folosind doar o turbina si un intercooler.

Nu stiu cum a facut colegul @gabonne (poti sa-i dai un PM) dar stiu cum au facut altii pe forumurile engleze VXOn sau MigWeb : au pus o admisie de 1.7diesel simplu(care are gura de aer spre admisie in partea stanga) in locul admisiei dublu-etajate de la X17DT(care are gura de aer spre admisie in partea dreapta) si au prelungit tubulatura de aer de la iesirea din intercooler-ul montat orizontal direct catre admisia schimbata, deci au 'routat' tubulatura pe langa cutia aia din plastic negru care acopera distributia acestui motor.
  • geosev37

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc ptr raspuns !
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR