villytzah
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2009
- Mesaj Privat
Dar da-mi te rog mai multe detalii despre recarosare, pt ca nu stiu absolut nimic 😢
@andrei_hrz - dap, ai dreptate, nu merge transferat 4x4. Sa vad ce zic si mecancii 😊
villytzah
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2009
- Mesaj Privat
villytzah
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2009
- Mesaj Privat
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
- in primul rand birocratia care este in floare;
- in al doilea rand mecanicii, tinichigii si celelalte "categorii de mesteri" de care vei avea nevoie....
Sper sa-mi urmezi sfatul si sa incerci mai bine sa rezolvi masinuta, prin fortele ei proprii.
Numai bine, sa pui si tu poze cand mai faci cate ceva...
villytzah
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2009
- Mesaj Privat
- ciucurica
- **
- 186 mesaje
- din 31 Oct 2008
- Vectra 1999 X16XEL
- Bucuresti
ciucurica
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
deci: la tinichigiu iti ia cam 300 de roni de vopsit element, fara reparat, deci daca tu ai aripa (sau ce e aia din poza) de reparat + vopsit (vopseaua parca e pe apa) te duce cam la 500 roni , praguri schimbate la dezmembrari vreo 200 roni (daca ai nevoie de vopsea inca vreo 150 roni) vezi la lonjeroane, daca le ai mancate de rugina, si alea se cer schimbate sau reparate, depinde de caz, intre 300-500 de roni depinde de lucrare, daca e nevoie de mecanic daca nu....oricum cele mai costisitoare lucrari la masina sunt cele de tinichigerie. Piese de masina - planetare, frane discuri, directie, bucse rulmenti, bielete ...........toate astea costa o gramada, mai ales rulmentii te usuca la buzunar. Aduna toate costurile, mecanici, piese, timp, benzina pe drumuri, itp, constatari, taxe, cafele, si daca vezi ca te duce la 1000E - 2000E nici nu are rost sa te chinui, numai stres cat acumulezi si o sa dai in altele ( iti zic eu ca am cautat o conducta de frana 2 saptamani si abia am gasit prin prieteni la prieteni la prieteni ).
Aer conditionat pe masina asta fara minim 700-800 Euro nu poti baga, iti trebuie radiator, compresor, conducte si contact pe bord (in principal conductele de ac te duc cam la 1000-1500E (facute sub licenta), dar la firme care monteaza ti le fac ei pe loc acolo). Geamuri electice vreo 150-200 E modulul pt fata. Turometrul - asta e o chestie dubioasa, pe cand la dacii 1310 vine standard din fabrica la o masina cheala (oricum dacia nu vine in varianta full option) mai nou turometrul este considerat dotare optionala - clio symbol din 2007 in varianta standard vine fara turometru. si daca esti student si ai masina 4x4 pe benzina si un consum de 15L(minim) nu are rost sa te chinui, bara la bara iti urca peste 20%.
sfatul meu: pune pe foaie, vezi costurile, vezi avantajele si dezavantajele ( inca o chestie atentie mare, dupa ce a fost scos din productie un model de masina, se mai fabrica piese pt ea maxim 12 ani, deci esti cam la limita si cu piesele) si uite-te pe net si la costurile pt alte masini ( rubrica vand/schimb gasesti destule oferte frumoase acolo)
villytzah
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2009
- Mesaj Privat
E frumos sa vezi ca un om iti scrie mai multe randuri in care iti da preturi si pareri personale. Un mare multumesc din partea mea.
Ce ai scris mai sus, in mare asa arata. Dar atunci cand ai cunostinte cu care ai mai lucrat si pe desupra sunt mecanici si pasionati de Opel, datele problemei se schimba 😊 Iar atunci cand gasesti inca o masinuta de piese lucrurile incep sa se contureze. Estimez consturi finale la 1500 euro plus taxe la ITP, aigurare, impozit si etc.
In costuri am pus transplantul de pe masina de piese, o sa fie mai greu cu partea electrica, dar sper sa iasa.
As vrea sa-i pun si GPL ca sa reduc consumul urban de Bucuresti - ce ziceti ?
Lucrurile merg foarte greu din cauza lipsei de timp 😢
Multumesc inca o data pt sfaturi si post. Cheers mate
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
villytzah
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2009
- Mesaj Privat
So... ati vazut cum arata acum....o sa incerc sa va mai arat pe parcurs poze din stadiul refacerii 😊
Dar acum ca ati vazut si pozele ce ziceti? Merge sa ma risc sa o aduc la viata ?
- Gex
- **
- 214 mesaje
- din 05 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Timis
Gex
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2009
- Mesaj Privat
- andreim4
- **
- 372 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 372
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
recarosarea se face pe baza unui deviz de la un mecanic care constata ca masina este foarte avariata si repararea acesteia nu prezinta incredere. de pe siteul rarom.ro printezi o cerere tip pentru mutarea motorului de pe o caroserie pe alta. ori de pe masina ta inmatriculata pe o caroserie buna(caz in care caroseria ta e varza dar mototul bun) sau de pe o masina neinmatriculata (deobicei) pe masina ta (caz in care motoru tau e varza dar caroseria buna) dupa ce ai schimbat caroseria sau motoru poti sa treci la pasu 2 in care faci din nou cerere si muti si ce a ramas si astfel in doi pasi ti-ai schimbat masina cu una mai noua si mai buna fara sa platesti taxa de inmatriculare. dasta multa lume cumpara acte si epave de la masini. acesti pasi implica nervi timp bani de facturi si spaga. transferu de motor trebuie facut intr-un service autorizat rar care iti ia manopera si tva.
cea mai buna varianta este sa cumperi masina aia de 700 euro si sa iei piesele defecte fara sa fie nevoie sa mergi la rar. cand faci rost de talon spunene si noua ce putere are. mai e o vectra a de vanzare tot 4x4 cu motorul sfi de 150 cai nu cel turbo de 204 deci nu e litera de lege sa aibe 204 cai. succes la finalizarea proiectului
villytzah
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2009
- Mesaj Privat
Masina are 115 cai, m-am uitat in talon. Bine, nush cati au mai ramas din astia 115. Am vb cu cineva pe alt forum si mi-a zis ca stie masina si ca nu merita sa bag banii pt ca a fost hartanita rau de "Bau Bau Tuning", dar nu dau inapoi. O duc la mecanici mei din PL si dupa ce o vad ei apoi merg mai departe.
O sa ma uit sa vad cati bani e SFI de 150 sa vad daca se merita investitia mea. O sa postez ceva poze cu Reno 5 meu sa va arat cum era si cum a ajuns, cam asta vreau sa fac si din vectra asta, doar ca vectra arata mult mai rau decat renu in stare initiala.
Andrei ms de info.
Va tin la curent cum apart noutati.
villytzah
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2009
- Mesaj Privat
villytzah
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2009
- Mesaj Privat
MS mult ...Iulian ...sau Iliuta ....cum te-o chema ....mecanicul sef la BAU BAU Racing ....sau garajistul sef ....... un pic de respet sa ai si sa-mi lasi un post ...fie el privat .....in care sa-mi zici cum pana mea circulai cu masina asta fara bara stabilizatoare prinsa pe partea dreapta .....What the fuck ?
IN fine ...sunt cam nervos acum ...voi reveni cu noutati in limita timpului ....
- andreim4
- **
- 372 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 372
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
MS mult ...Iulian ...sau Iliuta ....cum te-o chema ....mecanicul sef la BAU BAU Racing ....sau garajistul sef ....... un pic de respet sa ai si sa-mi lasi un post ...fie el privat .....in care sa-mi zici cum pana mea circulai cu masina asta fara bara stabilizatoare prinsa pe partea dreapta .....What the fuck ?
IN fine ...sunt cam nervos acum ...voi reveni cu noutati in limita timpului ....
parerea mea ca stikerul ala cu bau bau nu are neaprat legatura cu ilie(asa il cheama) care nu e pe club opel.multi pun un stiker pe masina doar sa impresioneze.
masina a ajuns pe mana unuor baieti care doar i-au dat in goarna si atat.
asta e! eu zic sa lasi lamentarile si sa te apuci de treaba.asta daca vrei sa o reconditionezi.este ceva de munca, fa calculele daca renteaza si actioneaza in consecinta.de recarosare legal uita.costurile sunt prea mari si nu se merita.
ps.nu tin partea nimanui si nu il cunosc pe bau bau.
villytzah
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2009
- Mesaj Privat
Urmeaza sa o duc la o verificare generala sa vad ce si cum trebuie modificat/schimbat.
Oricum in weekend am dat peste prima problema. Dupa ce am adus masina acs i-am inchis capota, de fapt am trantit capota. La jumatate de ora dupa, cand sa o deschid - surpriza - trag degeaba de manerul de saltat capota ca ea nu se salta. Am luat un patent si am inceput sa trag de cablu, poate poate. Si nimic....
So..un sfat, daca ati dat peste probelma asta, cum procedez?
Astept idei.
Multumesc.
villytzah
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2009
- Mesaj Privat
M-am gandit ca o fi ceva prins asa ca unul a apasat pe capota si celalalt a tras clapeta. In weekend voi face primele ture mai serioase cu masina dupa care va intra in garaj pe canal sa vedem ce e de facut pe la directie.
Nu stiu sigur daca ma voi apuca de ea. Sunt foarte multe de facut si multa munca si bani...........
- andreim4
- **
- 372 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 372
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
villytzah
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2009
- Mesaj Privat
Din pacate sunt in stand by 😢
Am luat inca o masina pt piese si am ramas lefter.
Problema e ca Vectra mea e plina de rugina, sunt mancate lonjeroanele, sau cel putin asa am vazut eu cand m-am bagat pe sub ea. Am inteles ca e boala lor asta.
Sa vad cat de bine pot rezolva problema asta mai intai si apoi ma apuc de restul.
BTW - nu mai are cardanul 😢 deci momentan nu mai e 4x4 si pot enumera urmatoarele probleme:
- caraie cand iau de volan
- frana tine la viteza mica - la viteza mare caraie si trebuie 2-3 pedale ca sa pot spune ca am frana
- kilometraj vitezometru nu merge
Cam astea la prima strigare, e de munca la ea si doar weekendurile le am libere pt asa ceva, plus ca sunt pe zero cu banii 😢