- stoica_adi2000
- *
- 46 mesaje
- din 20 Feb 2010
- Vectra 1998 x20dth
- Bucuresti
stoica_adi2000
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2010
- Mesaj Privat
- emilperijoc
- ***
- 576 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 576
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
- raku21
- OP
- 520 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 520
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
Verifica electrovalvele , inverseaza cea de la turbo cu cea de la swirl (vezi cum se manifesta) , cea de la egr poti sa vorbesti cu cineva sa faci schimb pentru o zi. Daca ai galeria imbacsita de calamina si ulei posibil ca senzorul de bp sa nu mai raporteze valorile cum trebuie si sa apara acea eroare. Posibil si pompa de vacum sa nu faca vacum suficient.
- raku21
- OP
- 520 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 520
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
Verifica electrovalva de la turbo , vezi daca trage tija wg pana la capat la pornire si sa verifici si daca furtunul dintre turbo si intercooler se umfla puternic.
In ce sens nu lucreaza acea electrovalva ... la accelerari nu se misca acea tija de la capsula vacumatica de langa galerie?
- Marinaru_BC
- *
- 19 mesaje
- din 12 Apr 2009
- Astra 2001 y17dt
- Bacau
Marinaru_BC
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2009
- Mesaj Privat
Cu motorul rece masina trage de rupe, insa cum se incalzeste motorul trage din ce in ce mai greu, iar cand trece apa de 80 de grade nu vrea sa se mai tureze decat scoasa din viteza si in viteza 1 peste 3000 rpm, insa si atunci destul de greu.
Daca in viteza a doua o acelerez de la 1500rpm trage bine pana in 2000rpm, dupa aceea trage foarte greu
In vitezele 3-5 nu trece de 2500rpm. Daca apas acceleratia la podea la ~2000rpm se tureaza si trage foarte greu, insa daca eliberez piciorul usor de pe acceleratie se simte ca trage mai bine pe la un sfert din cursa acceleratiei.
La diagnoza mi-a iesit eroarea p0400, insa motorul era destul de rece si valorile au iesit in parametri normali.
„Mesterul” de la care am luat masina a avut grija sa rezolve martorul din bord sa nu se mai aprinda, la fel si cel cu catalizatorul.
La masina a fost umblat la firele de la debitmetru, deoarece se vede ca izolatia firelor este facuta cu banda izolatoare, este posibil ca acest lucru sa aiba de-a face cu problema motorului LA CALD?
Rog pe cineva din Bacau sa ma ajute cu o diagnoza atunci cand e problema activa, sa citim atunci parametrii.
Marian
- Ducati1100
- **
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
pe tester imi da singura eroare p0400 critical system malfunction 2 refer to checking procedure trouble code description
ce ar trebui sa curat si ce senzor este mai principal de curatat?
- cangri
- *******
- 5,405 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,405
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
The exhaust gas recirculation (EGR) valve is vacuum controlled valve that regulates the amount of exhaust gases that re-enter the cylinders. The powertrain control module (PCM) determines how much based on engine load, temp, and other conditions. If the PCM detects that the amount of exhaust gases entering the cylinder were insufficient or non-existent, this code is set.
Symptoms
No symptoms will likely be noticed by the driver other than the MIL (malfunction indicator lamp). However, non visible symptoms will be increased combustion temperature and increased Nox emissions.
Causes
A code P0400 may mean that one or more of the following has happened:
Plugged EGR passage which restricts the flow of exhaust gasses
Faulty EGR solenoid
Faulty EGR solenoid wiring/harness
Vacuum lines damaged/disconnected to the EGR valve solenoid or to the EGR valve
Faulty EGR valve
Possible Solutions
Since EGR valve designs are different, no one test will suffice:
Using a scan tool, operate the EGR valve with the engine running. If the engine stumbles, the problem was likely intermittent wiring problem or intermittent blockage problem
If engine doesn't stumble, operate the EGR valve manually, if possible. If engine doesn't stumble and die, the ports are likely plugged. Removal of valve and cleaning of all ports will be required
Checking of solenoid can only usually be done with a scan tool, because most solenoids operate with a duty cycle of voltage, rather than constant voltage
Check all vacuum lines, hoses, etc for any damage
Visually inspect the solenoid harness and the solenoid for damage
Replace EGR valve
Verifica tot ce tine de EGR si de vacuum.
- Ducati1100
- **
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,425 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,425
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- cosmindorin
- *
- 17 mesaje
- din 23 Dec 2010
- Astra 2000 X20dtl
- Mehedinti
cosmindorin
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2000 X20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
P.S. am uitat sa va spun ca unul din suruburile de la E.G.R. nu mai strange si deci E.G.R.-ul nu mai etanseaza pe galeria de admisie ar putea fi asta cauza
suspended-9452- Suspendat
- 2,427 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,427
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
daca trage aer fals pe la un furtunas , electrovalva sau membrana fisurata la fel iti va da : p0400.
e simplu de vazut unde e problema daca mecanicul e ok dpdv profesional.da-mi un telefon ([editat]) si iti explic in ce consta constatarea corecta a problemei.
- Ducati1100
- **
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
gabmar
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2012
- Mesaj Privat
am si eu o problema cu acest cod eroare p 0400 egr circuit malfunction si anume : se aprinde masina cu cheita uneori in frana de motor si uneori la relanti; alte simptome pornire oarecum grea la rece si fum albatrui la pornire ( nu mai am fum dupa 2-3 -5 secunde de mers in sarcina);martorul se stinge cand acccelerez.
Am mers la o gramade de testere inclusiv la reprezentanta si singura eroare stocata ramane p0400 si nimeni nu mi-a rezolvat aceasta problema, de 5 luni ma chinui.
Ce am facut:
-schimbat senzorul de la debitmetru (miezul)
-schimbat toate trei electrovalvele
-tija westgate se trage la maxim nu o pot trege usor cu mana inapoi+ capsula din capul tijei tine vacum
- supapa egr verificata cu pistolul de vacum si tine fara probleme 2 bari
-furtunasele sunt ok tin vacum
-am pus egr nou la fel imi face
-curat capac admisie
-am schimat senzorul de pe capac admisie (presiune cred) si senzorul de turatie si nici o schimbare
Ce ar mai putea fi?
Multumesc anticipat!
gabmar
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2012
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
evilbrain
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
- antone mihai
- **
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat