- raruiu_florian
- *
- 15 mesaje
- din 12 Jun 2009
- Vectra 2004
- Bucuresti
raruiu_florian
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2009
- Mesaj Privat
Si ce lupe se pot pune la un Corsa C Z10XEP 2004,cu faruri obisnuite?Daca tot se bate moneda cu lupele astea.Oricum o instalatie xenon aftermarket ideala eu zic ca ar fi de 55w 6000 k.Dar adaptoare,de care spuneti dvs.ca s-ar putea pune?Sa zicem ca ma incred in ceea ce tot incercati sa subliniati...Ar fi bune acele adaptoare,ar izola bine farul,nu s-ar aburi,n-ar intra apa?Si referitor la politisti.Acei colegi din CO sa stie ca au fost sanctionati abuziv de niste necunoscatori ai legii care conduc Opel-uri Astra din 1995,cu numere de Bulgaria,fara ITP si cu cate 30 de DRL-uri legate cu sarma de grila si xenoane montate la fel ca toata lumea
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
florian, pe puncte:
1- eu nu incerc sa subliniez nimic. Imi exprim opinia
2- 55w? Eu sincer nu m-as risca. Nu stiu care e limita de toleranta a instalatiei electrice, dar daca merg cu un consum constant de 10% mai mare decat cel recomandat de producator (becurile normale au 50w) poate am ghinion si fac masina la rotisor. Poate nu, da' parca nu m-as risca sa am un incendiu la instalatia electrica...
3- 6000K? Am avut 6000K, noaptea pe ploaie vedeam mai rau decat cu halogenele. Gandeste-te ca instalatiile OEM vin cu becuri de 4300K, becuri de 5000K se folosesc doar atunci cand schimbi un singur bec, pentru a compensa modificarea de culoare pe care o sufera becul vechi (care nu se schimba) si a nu avea diferente majore de culoare intre becuri
4- dintre solutiile aftermarket te poti orienta la unset de faruri cu lupa, sau la un bloc de lupe care se monteaza inauntrul farului. In prima varianta, daca iei clona dupa cele originale, vei avea dificultati la schimbat becurile (te incurca ochelarul farului), in a doua varianta trebuie sa ai grija la dimensiunea blocului de lupa, ca sa incapa in far. In a doua varianta,d e asemenea, daca desfaci farul cu simt de raspundere, si apoi il montezi inapoi cu sumt de raspundere, nu ar trebui sa ai probleme cu intrat apa/aburit/etc
5- sanctiunile respective nu au fost abuzive. Citeste legislatia in vigoare pentru mai multe detalii
6- pe caschetarii de la circulatie ii poti acuza de multe lucruri (crede-ma, nici mie nu mi-s foarte dragi) dar cam greu de necunoasterea legii. Am vorbit cu cativa, nu sunt chiar atatt de habarnisti pe cat ne dorim noi sa credem.
1- eu nu incerc sa subliniez nimic. Imi exprim opinia
2- 55w? Eu sincer nu m-as risca. Nu stiu care e limita de toleranta a instalatiei electrice, dar daca merg cu un consum constant de 10% mai mare decat cel recomandat de producator (becurile normale au 50w) poate am ghinion si fac masina la rotisor. Poate nu, da' parca nu m-as risca sa am un incendiu la instalatia electrica...
3- 6000K? Am avut 6000K, noaptea pe ploaie vedeam mai rau decat cu halogenele. Gandeste-te ca instalatiile OEM vin cu becuri de 4300K, becuri de 5000K se folosesc doar atunci cand schimbi un singur bec, pentru a compensa modificarea de culoare pe care o sufera becul vechi (care nu se schimba) si a nu avea diferente majore de culoare intre becuri
4- dintre solutiile aftermarket te poti orienta la unset de faruri cu lupa, sau la un bloc de lupe care se monteaza inauntrul farului. In prima varianta, daca iei clona dupa cele originale, vei avea dificultati la schimbat becurile (te incurca ochelarul farului), in a doua varianta trebuie sa ai grija la dimensiunea blocului de lupa, ca sa incapa in far. In a doua varianta,d e asemenea, daca desfaci farul cu simt de raspundere, si apoi il montezi inapoi cu sumt de raspundere, nu ar trebui sa ai probleme cu intrat apa/aburit/etc
5- sanctiunile respective nu au fost abuzive. Citeste legislatia in vigoare pentru mai multe detalii
6- pe caschetarii de la circulatie ii poti acuza de multe lucruri (crede-ma, nici mie nu mi-s foarte dragi) dar cam greu de necunoasterea legii. Am vorbit cu cativa, nu sunt chiar atatt de habarnisti pe cat ne dorim noi sa credem.
- raruiu_florian
- *
- 15 mesaje
- din 12 Jun 2009
- Vectra 2004
- Bucuresti
raruiu_florian
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu exista halogene cu lumina alba. Lumina alba are o temperatura a culorii in jur de 4000-4500 Kelvin. Becurile cu incandescenta (si halogenele sunt becuri cu incandescenta) nici macar nu se apropie.
Ca sunt tot felul de becuri care sunt super white, brilliant white si alte nebunii, asa o fi, nu zic nu. Da' na, daca eu imi pun sigla de mercedes pe capota, se metamorfozeaza toata masina?
Din experienta mea, un bec de calitate, fara tot felul de nebunii experimentale super white si alte cogate-isme e cea mai buna alegere. Nu are sens sa dai 100-150 RON pe cine stie ce bec cu o cutie sclipitoare. Mai bine iti iei un bec Hella, sau GE, sau Osram sau ceva de genu', la un 20-30 ron bucata.
A propos de raspunsul meu anterior, acum am realizat eroarea de la punctul 2. Si becurile halogene sunt de 55 W (nu 50, cum retinusem in mod eronat) deci nu ar exista riscul unei suprasolicitari a retelei electrice... Imi cer scuze pentru confuzia creata
Ca sunt tot felul de becuri care sunt super white, brilliant white si alte nebunii, asa o fi, nu zic nu. Da' na, daca eu imi pun sigla de mercedes pe capota, se metamorfozeaza toata masina?
Din experienta mea, un bec de calitate, fara tot felul de nebunii experimentale super white si alte cogate-isme e cea mai buna alegere. Nu are sens sa dai 100-150 RON pe cine stie ce bec cu o cutie sclipitoare. Mai bine iti iei un bec Hella, sau GE, sau Osram sau ceva de genu', la un 20-30 ron bucata.
A propos de raspunsul meu anterior, acum am realizat eroarea de la punctul 2. Si becurile halogene sunt de 55 W (nu 50, cum retinusem in mod eronat) deci nu ar exista riscul unei suprasolicitari a retelei electrice... Imi cer scuze pentru confuzia creata
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- raruiu_florian
- *
- 15 mesaje
- din 12 Jun 2009
- Vectra 2004
- Bucuresti
raruiu_florian
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2009
- Mesaj Privat
jE a scris:Nu exista halogene cu lumina alba. Lumina alba are o temperatura a culorii in jur de 4000-4500 Kelvin. Becurile cu incandescenta (si halogenele sunt becuri cu incandescenta) nici macar nu se apropie.
Ca sunt tot felul de becuri care sunt super white, brilliant white si alte nebunii, asa o fi, nu zic nu. Da' na, daca eu imi pun sigla de mercedes pe capota, se metamorfozeaza toata masina?
Din experienta mea, un bec de calitate, fara tot felul de nebunii experimentale super white si alte cogate-isme e cea mai buna alegere. Nu are sens sa dai 100-150 RON pe cine stie ce bec cu o cutie sclipitoare. Mai bine iti iei un bec Hella, sau GE, sau Osram sau ceva de genu', la un 20-30 ron bucata.
A propos de raspunsul meu anterior, acum am realizat eroarea de la punctul 2. Si becurile halogene sunt de 55 W (nu 50, cum retinusem in mod eronat) deci nu ar exista riscul unei suprasolicitari a retelei electrice... Imi cer scuze pentru confuzia creata
Ca sunt tot felul de becuri care sunt super white, brilliant white si alte nebunii, asa o fi, nu zic nu. Da' na, daca eu imi pun sigla de mercedes pe capota, se metamorfozeaza toata masina?
Din experienta mea, un bec de calitate, fara tot felul de nebunii experimentale super white si alte cogate-isme e cea mai buna alegere. Nu are sens sa dai 100-150 RON pe cine stie ce bec cu o cutie sclipitoare. Mai bine iti iei un bec Hella, sau GE, sau Osram sau ceva de genu', la un 20-30 ron bucata.
A propos de raspunsul meu anterior, acum am realizat eroarea de la punctul 2. Si becurile halogene sunt de 55 W (nu 50, cum retinusem in mod eronat) deci nu ar exista riscul unei suprasolicitari a retelei electrice... Imi cer scuze pentru confuzia creata
Da,asa este,nu se suprasolicita instalatia electrica,am vrut sa mentionez ca halogenele sunt de 55 w dar am omis,m-am enervat rau de tot de problema cu xenoanele astea,pe care,evident am sa le vand.Sunt fabricate in China,bineinteles,dar sunt de buna calitate.
Ms.pt.raspunsuri.
Apropos:am din China halogene h7 cu sticla albastra si facute f.bine.Lumina lor este cat se poate de apropiata de albul acela.Sunt si ieftine si bune,fata de cele cumparate de la noi,gen"Bottari" made in Italy,care se ardeau la saptamana.Daca stii ce sa cumperi din China,ai parte de lucruri de f.buna calitate,inclusiv piese
- departe
- ***
- 786 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat