- nitrouxm
- **
- 140 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Caras-Severin
nitrouxm
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
pana acum am avut probleme cu:
- normal bucsele de la suspensie spate de la fuzeta
- am un inceput de huruit de rulment pe spate care e cam scump
- remediat tid
-un tachet motor care face galagie mai ales dimineata
-remediat joc ax volan
- plasticurile de pe bord , mai ales grila de la parbriz pocneste cand dai drumul la caldura
- nu stiu unde le-a fost mintea nemtilor cand au echipat-o cu anv 185/70/14 care ii face un tangaj mare in curbe si o face instabila
-cu motorul din semnatura daca mergi turat ii place sa bea ulei , are un consum ridicat si putere ai de la 3600 rot in sus
- tendonul ce sustine motorul schimbat
- si B1 rugineste din pacate ........
Dar cand te uiti la ea in fiecare dimineata si vezi cat e de frumoasa nu mai conteaza si colac peste pupaza sunt masini folosite de nemti pe care noi le luam de noi , am vrea sa ne tina o vesnicie dar asa ceva nu se poate
Oricum nu se compara cu masinile astea noi ,care se fac la norma si costa o gramada de bani, calitatea materialelor e mai buna si nu sunt injectate cu atatia senzori care produc dureri de cap.
- normal bucsele de la suspensie spate de la fuzeta
- am un inceput de huruit de rulment pe spate care e cam scump
- remediat tid
-un tachet motor care face galagie mai ales dimineata
-remediat joc ax volan
- plasticurile de pe bord , mai ales grila de la parbriz pocneste cand dai drumul la caldura
- nu stiu unde le-a fost mintea nemtilor cand au echipat-o cu anv 185/70/14 care ii face un tangaj mare in curbe si o face instabila
-cu motorul din semnatura daca mergi turat ii place sa bea ulei , are un consum ridicat si putere ai de la 3600 rot in sus
- tendonul ce sustine motorul schimbat
- si B1 rugineste din pacate ........
Dar cand te uiti la ea in fiecare dimineata si vezi cat e de frumoasa nu mai conteaza si colac peste pupaza sunt masini folosite de nemti pe care noi le luam de noi , am vrea sa ne tina o vesnicie dar asa ceva nu se poate
Oricum nu se compara cu masinile astea noi ,care se fac la norma si costa o gramada de bani, calitatea materialelor e mai buna si nu sunt injectate cu atatia senzori care produc dureri de cap.
- stocariu
- ***
- 726 mesaje
- din 01 Jul 2006
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
stocariu
- Mesaje scrise: 726
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
ar mai fi:
-simeringul de palier in special la b1
-contactele care oxideaza din prizele de la diversi senzori.
-chestiile alea de pe usi ornamente sau chedere care crapa
-alternatorul care se defecteaza de obicei vara (incarca prea tare, diode)
-si in general scurgeri de ulei motor si cutie viteze pe la capacul de deasupra
-viteza a doua de la electrovenilator
-butoanele de reglaj ceas de la mid si tid.
-telecomenzile de la chei parte de inchidere
incerc sa ma opresc aici deocamdata.
Dar in ansamblu are multe puncte forte, mult mai multe decat minusurile enumerate de noi, ceea ce ne þine Vectrosi in continuare..!
-simeringul de palier in special la b1
-contactele care oxideaza din prizele de la diversi senzori.
-chestiile alea de pe usi ornamente sau chedere care crapa
-alternatorul care se defecteaza de obicei vara (incarca prea tare, diode)
-si in general scurgeri de ulei motor si cutie viteze pe la capacul de deasupra
-viteza a doua de la electrovenilator
-butoanele de reglaj ceas de la mid si tid.
-telecomenzile de la chei parte de inchidere
incerc sa ma opresc aici deocamdata.
Dar in ansamblu are multe puncte forte, mult mai multe decat minusurile enumerate de noi, ceea ce ne þine Vectrosi in continuare..!
- adrian terinte
- ****
- 1,216 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,216
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
sorinete- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 y20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2009
- Mesaj Privat
ncosmin
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2005
- Mesaj Privat
eu pana acum am avut probleme cu supapa EGR (a necesitat schimbare si curatarea galeriei - a iesit o gramada de "namol"),
-contactul spiralat de la volan
-becurile se ard foarte repede (la mine cel putin cele de frana)
-am avut probleme majore cu pompa de injectie pe care am schimbat-o
-la mine nu scartaie toate scaunele ci doar cel de la sofer (ce bafta pe mine... dar cu niste WD40 trece)
-plasticele de la bord incep sa se lase (se aud mai ales cand masina e la relanti)
-probleme cu unii senzori (se oxideaza contactele - trece cu niste WD40)
-joc la timonerie
-led-urile de pe consola se ard (la mine led-ul de la butonul de incalzire in scaun la sofer)
-inchiderea centralizata creeaza uneori probleme
-vasul de expansiune este facut dintr-un plastic prost (eu am schimbat vasul chiar azi... era crapat dintr-o parte in alta)
-probleme cu geamurile electrice
cam atat... (in ceea ce ma priveste)
tin sa zic ca am reusit sa rezolv toate problemele si astept noi incercari ) (sau poate nu)
masina este extraordinara, si ce e cel mai tare este ca niciodata nu ai sa te plictisesti cand o conduci. O recomand cu cea mai mare caldura
-contactul spiralat de la volan
-becurile se ard foarte repede (la mine cel putin cele de frana)
-am avut probleme majore cu pompa de injectie pe care am schimbat-o
-la mine nu scartaie toate scaunele ci doar cel de la sofer (ce bafta pe mine... dar cu niste WD40 trece)
-plasticele de la bord incep sa se lase (se aud mai ales cand masina e la relanti)
-probleme cu unii senzori (se oxideaza contactele - trece cu niste WD40)
-joc la timonerie
-led-urile de pe consola se ard (la mine led-ul de la butonul de incalzire in scaun la sofer)
-inchiderea centralizata creeaza uneori probleme
-vasul de expansiune este facut dintr-un plastic prost (eu am schimbat vasul chiar azi... era crapat dintr-o parte in alta)
-probleme cu geamurile electrice
cam atat... (in ceea ce ma priveste)
tin sa zic ca am reusit sa rezolv toate problemele si astept noi incercari ) (sau poate nu)
masina este extraordinara, si ce e cel mai tare este ca niciodata nu ai sa te plictisesti cand o conduci. O recomand cu cea mai mare caldura
aLFoNzZo
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2009
- Mesaj Privat
Mai fratilor sa fim seriosi , avand in vedere punctele ei slabe eu nu inteleg cum va puteti consola cu aspectul ?
este adevarat toti vrem o masina care sa arate bine iar vectra B ( B2 ) este o masina frumoasa ! si eu am una luata de la cineva la 112 mii km acum face 170 de mii si nu am avut probleme majore dar ieri cred ca mi-a facut`o bine de tot dupa cei 4 ani ( pompa injectie ) ma doare capu cand ma gandesc cat ma costa avand in vedere ca trec printr o perioada grea cu banii dar parerea mea ca pt o masina nemteasca chiar are cateva probleme chiar aiurea ( majoritatea mentionate de voi am si eu la ea cam 80% din ele ) problema este ca nush ce sa fac daca mai merita tinuta , ca deja a inceput sa cada avand in vedere ca pana acum a mers...
Este si normal si sunt constient ca e fier si incepe sa cada trebuie sa mai si investesti dar daca ea valoreaza maxim 7000 si poate sa scada si in jur de 5000 sa ma coste numai pompa 1000 ( daca vreau ceva bun si nou ) sa nu ma gandesc ca si turbo are un inceput de sfarsit... :-s ma pune rau pe ganduri ! totusi pana ieri ma gandesc ca nu ma lasat niciodata in drum e o masina care a reprezentat candva GERMANIA ... m am atasat de ea dar cred ca daca incepe sa cada... este o problema mare va cere mult prea mult
este adevarat toti vrem o masina care sa arate bine iar vectra B ( B2 ) este o masina frumoasa ! si eu am una luata de la cineva la 112 mii km acum face 170 de mii si nu am avut probleme majore dar ieri cred ca mi-a facut`o bine de tot dupa cei 4 ani ( pompa injectie ) ma doare capu cand ma gandesc cat ma costa avand in vedere ca trec printr o perioada grea cu banii dar parerea mea ca pt o masina nemteasca chiar are cateva probleme chiar aiurea ( majoritatea mentionate de voi am si eu la ea cam 80% din ele ) problema este ca nush ce sa fac daca mai merita tinuta , ca deja a inceput sa cada avand in vedere ca pana acum a mers...
Este si normal si sunt constient ca e fier si incepe sa cada trebuie sa mai si investesti dar daca ea valoreaza maxim 7000 si poate sa scada si in jur de 5000 sa ma coste numai pompa 1000 ( daca vreau ceva bun si nou ) sa nu ma gandesc ca si turbo are un inceput de sfarsit... :-s ma pune rau pe ganduri ! totusi pana ieri ma gandesc ca nu ma lasat niciodata in drum e o masina care a reprezentat candva GERMANIA ... m am atasat de ea dar cred ca daca incepe sa cada... este o problema mare va cere mult prea mult
- Radovan_eu
- ****
- 1,254 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,254
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
nitrouxm a scris:
-un tachet motor care face galagie mai ales dimineata
- plasticurile de pe bord , mai ales grila de la parbriz pocneste cand dai drumul la caldura
- nu stiu unde le-a fost mintea nemtilor cand au echipat-o cu anv 185/70/14 care ii face un tangaj mare in curbe si o face instabila
- si B1 rugineste din pacate ........
Dar cand te uiti la ea in fiecare dimineata si vezi cat e de frumoasa nu mai conteaza
-un tachet motor care face galagie mai ales dimineata
- plasticurile de pe bord , mai ales grila de la parbriz pocneste cand dai drumul la caldura
- nu stiu unde le-a fost mintea nemtilor cand au echipat-o cu anv 185/70/14 care ii face un tangaj mare in curbe si o face instabila
- si B1 rugineste din pacate ........
Dar cand te uiti la ea in fiecare dimineata si vezi cat e de frumoasa nu mai conteaza
confirm cele de mai sus si adaug bucsele de la barele stabilizatoare (36 ron toate 4 febi) pe care le schimb azi si sper sa o reduc la tacere.
VIOSS07
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2011
- Mesaj Privat
nu sunt de acord cu cei ce se descotorosesc de vectra lor dupa ce dau de un necaz,uita ca masina asta cu aspect frumos si care nu te plictiseste niciodata atunci cand o conduci si mai ales ca ei spun singuri cu gura lor ca NU TE LASA NICIODATA IN DRUM .si eu am crezut la un moment dat ca m-a gasit fericirea cand mi-au zis expertii pulii de la bosch (chitila parca) si cei de la reprezentanta opel pipera ca domne e pompa de injectie,una noua fo 80 de milioane ,si m-am hotarat sa plec de la ei ,si m-am dus la un domn MIHAI care nus ce i-a facut de atunci,m-a costat 3 milioane si de atunci am facut fratilor cu masina mea 120 de mii de km fara probleme. si atunci de ce va mananca pe voi unde nu trebuie....luati-va bmw-uri sa vezi ce va dati cu pumnii-n cap si plangeti dupa vectra
- viorelxxx
- **
- 309 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
viorelxxx
- Mesaje scrise: 309
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
VIOSS07 a scris:nu sunt de acord cu cei ce se descotorosesc de vectra lor dupa ce dau de un necaz,uita ca masina asta cu aspect frumos si care nu te plictiseste niciodata atunci cand o conduci si mai ales ca ei spun singuri cu gura lor ca NU TE LASA NICIODATA IN DRUM .si eu am crezut la un moment dat ca m-a gasit fericirea cand mi-au zis expertii pulii de la bosch (chitila parca) si cei de la reprezentanta opel pipera ca domne e pompa de injectie,una noua fo 80 de milioane ,si m-am hotarat sa plec de la ei ,si m-am dus la un domn MIHAI care nus ce i-a facut de atunci,m-a costat 3 milioane si de atunci am facut fratilor cu masina mea 120 de mii de km fara probleme. si atunci de ce va mananca pe voi unde nu trebuie....luati-va bmw-uri sa vezi ce va dati cu pumnii-n cap si plangeti dupa vectra
ai reinviat un topic vechi de trei ani .
si eu am avut probleme cu calculatorul ABS, bucse spate , contact blocat,dar sunt mandru de masina pe care o am si nu m-as plange de ea oricare ar fi problema , si in nici un caz nu as lua bmw !
in concluzie opelul tot opel ramane si cu atat mai bine daca este si vectra b2
- top_gearcs17fra
- *
- 36 mesaje
- din 20 Dec 2011
- Vectra 1996 x16xel
- Caras-Severin
top_gearcs17fra
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2011
- Mesaj Privat
eu am avut cv probleme cu instalatia de racire sa infundat un furtun(mai pe scurt era multa mizerie pe instalatie a necesitat si curatare a inst.) si ma rezolvat de 1 radiator garnitura de chiuloasa si alte chestii mici (1300 lei) pe spate bate 2 busce are probleme cu suspensia spate opelurile vectra b
si displayul de nelipsit la majoritatea fac figuri
si displayul de nelipsit la majoritatea fac figuri
VIOSS07
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2011
- Mesaj Privat
in comparatie cu alte masini de Firma,opelul se bate cu ele la fiabilitate,nu uitati niciodata asta.Am avut colegi care si-au vandut vectrele,s-au imprumutat in banca si si-au luat audi si bmw dar cand trec pe langa ei cu vectra mea se uita si imi spun BAI FRATE BINE ERA CAND AVEAM OPELUL,ACUM NU PREA MAI GASESC BANII PRIN BUZUNAR,dar pe urma le zic pai de frate n-ai vrut tu sa dai bani multi pe ceva care se strica mai repede si e exagerat de scump?
- viorelxxx
- **
- 309 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
viorelxxx
- Mesaje scrise: 309
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
si cum opelul s-a inmultit in romania ca si coca-cola se pot gasi piese de schimb noi pe toate drumurile sau sh la colegii de pe forum si sumele de achizitie sunt de cele mai multe ori destul de accesibile , asa ca dragi posesori de opel nu cred ca este cazul sa ne plangem , sau daca o facem sa nu facem o mare tragedie ( eu vorbesc din punctul meu de vedere )nu am cheltuit o avere cu probleme la masina dar aici intervin si alti factori , intretinerea ,modul de condus starea drumurilor etc.......datele problemei se pot schimba
VIOSS07
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2011
- Mesaj Privat
pai la noi in romania unii considera opelul mai de jos asa pe langa celelalte,adica frate daca te respecti ia-ti bmw sa te duci dreacu cu el in pom si sa faci rate in banca sa-l repari ca oricum se strica mult mai repede decat opelul...nemtii de ce nu le erusine sa umble cu opelul si chiar am vazut foarte multe in berlin,mult mai multe decat bmw sau celelalte marci premium....pai frate la ei se munceste si pretuiesc masina pe care o cumpara nu e ca la noi sa fie luata din furat sau alte magarii,si zic cocalarii sau copii de bani gata ....AAA NU CONTEAZA PT MINE IAU ALTA SAU CE DACA SE STRICA ,SE REPARA....da nu seuita la bani,pt ca nu-i fac ei dar daca s-ar uita atunci si-ar da seama cand face comparatie intre opel si celelalte,sau sunt unii care daca au opel isi bate joc de el si cat sa mearga saraca masina,mai ales ca avem o gramada de mecanici ciupalaci care nu stiu decat sa te faca de bani,si pe urma sa repare masina daca o NIMERESTE.....cum mi-a zis mie un mecanic de la reprezentanta opel....TU STII CAT MA CHINUIESC EU ZI DE ZI SA STRANG BANI SA-MI DESCHID UN SERVICE AL MEU PARTICULAR....SI DE-ABIA AM TURNAT FUNDATIA....in contextul in care eu reparam masina la el.....
- top_gearcs17fra
- *
- 36 mesaje
- din 20 Dec 2011
- Vectra 1996 x16xel
- Caras-Severin
top_gearcs17fra
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2011
- Mesaj Privat
- viorelxxx
- **
- 309 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
viorelxxx
- Mesaje scrise: 309
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
probleme apar la toate masinile indiferent de firma producatoare , intr-un an si ceva de cand sunt posesor de vectra b2 am schimbat un contact si bucsele pe spate , restul de investitii in masina sunt mofturi pe care le-am gasit aici pe forum gen upgrade ,bani au intrat multi in masina ,in schimb foarte putini din acestia s-au dus in rezolvarea unor probleme gen -piesa schimbata deoarece nu mai functiona - ma intreb acum sa fi pus eu mana pe o masina mai bine intretinuta de fostul proprietar ,sau sa fiu norocos ca am nimerit una care nu stie sa se defecteze
- deleted-40231
- **
- 55 mesaje
- din 07 Oct 2009
deleted-40231
- Mesaje scrise: 55
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
sunt posesor de vectra prima un vectra b1 si mi-a mancat zilele EGR-ul si inchiderea pe spate nu functiona decat manual ca la dacie deschideam eu cu mana ) in rest amortizoare bucse ...... fara numar, acum detin un vectra b2 din 2002 motor 1,6 16v ambele modele au avut aceasta motorizare mentionez ca primul papa ulei mergeam si sport rau adica schimbam mai mereu la 4000 4500 de turatii acum actuala imi scartaie scaunul soferului la cea din 96 nu facea asa in rest la astept si dotatii cea din 2002 e super si eu raman impatimit de acest model nu l-as da pe nimic e o masina usor de intretinut in zilele noastre nu consuma mult daca mergi ok cu ea nu te lasa in drum cel mai important si are un aspect special mai ales continuarea capotei motorului cu tot cu oglinzi retrovizoare mai au si sistemul de "strangere" zici k e seria7 .
multi km fara probleme .
multi km fara probleme .
- Mari-rds
- **
- 459 mesaje
- din 22 Aug 2010
- Vectra 2004 Z18XE
- Dolj
Mari-rds
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2010
- Mesaj Privat
Am si eu o oferta la baba mea, si anume:
Am un Astra F 1.6 i cc, 2 usi din 93 fara dotari (doar airbag inmatriculata pe ro) si am ocazia sa o dau la schimb cu o Vectra B2, hatchback, la fel, fara dotari decat airbag din 99 . Mai trebuie sa mai dau 200 E diferenta, motorul vectrei este de 1.6 16v . Ce parere aveti ?
Am un Astra F 1.6 i cc, 2 usi din 93 fara dotari (doar airbag inmatriculata pe ro) si am ocazia sa o dau la schimb cu o Vectra B2, hatchback, la fel, fara dotari decat airbag din 99 . Mai trebuie sa mai dau 200 E diferenta, motorul vectrei este de 1.6 16v . Ce parere aveti ?
georulz
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Masina asta mi s-a parut o pacoste. Poate nu am fost eu o pers norocoasa dar am avut parte de multe probleme...
Opel Vectra B2 Z16XE 2001 ...avea pe bord ~90 000km dar nu stiu cat de reali erau.
- EGR mort/blocat ...masina functiona perfect cu mufa scoasa din el; a fost schimbat cu unul nou
- stricat calculator motor (avea tot felul de erori -pedala,egr,clapeta)
- pin dezlipit calculator ABS
- zgomot cam mare al motorului in gol fata de alte vectre b2
- consum mare ulei 1L/1000km
- pompa de servo dusa
- plesnit garnitura furtunas atentie de aluminiu din cutia de viteze de la rulmentul de presiune rezultat=ambreiaj zero)
- ambreiaj uzat (schimbat cu tot cu rulmentul de presiune- nu a mai functionat niciodata la fel ca inainte/alte vectre cu acelasi motor- probabil probleme la volanta; are smucituri la schimbare trepte)
- distributie rupta in 13000km dupa schimb (probabil motaj prost; 10/16 supape duse, chiloasa posibil fisurat nevizibil-dupa reparatie completa scotea fum 3 min alb f mult dimineata la rece)
- schimbat motor cu altul identic din Anglia de 100 000 km (ghinion acelasi consum de aprox ~ 1L/1000km poate un pic mai mic ca inainte)
- joc in coloana de directie probabil bucsa cruce cardanica dusa
- schimbat tampon sustinere motor cel din stanga de sus
- actuator usita rezervor si porbagaj uneori fac figuri probabil contacte
- flanse amortizoare fata - avea un troncanit f enervat pe fata; dupa schimbare a fost ok
- amortizoare pe duca
Noroc cu designul si culoarea pretentioasa care o mai scot la lumina
Opel Vectra B2 Z16XE 2001 ...avea pe bord ~90 000km dar nu stiu cat de reali erau.
- EGR mort/blocat ...masina functiona perfect cu mufa scoasa din el; a fost schimbat cu unul nou
- stricat calculator motor (avea tot felul de erori -pedala,egr,clapeta)
- pin dezlipit calculator ABS
- zgomot cam mare al motorului in gol fata de alte vectre b2
- consum mare ulei 1L/1000km
- pompa de servo dusa
- plesnit garnitura furtunas atentie de aluminiu din cutia de viteze de la rulmentul de presiune rezultat=ambreiaj zero)
- ambreiaj uzat (schimbat cu tot cu rulmentul de presiune- nu a mai functionat niciodata la fel ca inainte/alte vectre cu acelasi motor- probabil probleme la volanta; are smucituri la schimbare trepte)
- distributie rupta in 13000km dupa schimb (probabil motaj prost; 10/16 supape duse, chiloasa posibil fisurat nevizibil-dupa reparatie completa scotea fum 3 min alb f mult dimineata la rece)
- schimbat motor cu altul identic din Anglia de 100 000 km (ghinion acelasi consum de aprox ~ 1L/1000km poate un pic mai mic ca inainte)
- joc in coloana de directie probabil bucsa cruce cardanica dusa
- schimbat tampon sustinere motor cel din stanga de sus
- actuator usita rezervor si porbagaj uneori fac figuri probabil contacte
- flanse amortizoare fata - avea un troncanit f enervat pe fata; dupa schimbare a fost ok
- amortizoare pe duca
Noroc cu designul si culoarea pretentioasa care o mai scot la lumina
- viorelxxx
- **
- 309 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
viorelxxx
- Mesaje scrise: 309
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
georulz a scris:Masina asta mi s-a parut o pacoste. Poate nu am fost eu o pers norocoasa dar am avut parte de multe probleme...
Opel Vectra B2 Z16XE 2001 ...avea pe bord ~90 000km dar nu stiu cat de reali erau.
- EGR mort/blocat ...masina functiona perfect cu mufa scoasa din el; a fost schimbat cu unul nou
- stricat calculator motor (avea tot felul de erori -pedala,egr,clapeta)
- pin dezlipit calculator ABS
- zgomot cam mare al motorului in gol fata de alte vectre b2
- consum mare ulei 1L/1000km
- pompa de servo dusa
- plesnit garnitura furtunas atentie de aluminiu din cutia de viteze de la rulmentul de presiune rezultat=ambreiaj zero)
- ambreiaj uzat (schimbat cu tot cu rulmentul de presiune- nu a mai functionat niciodata la fel ca inainte/alte vectre cu acelasi motor- probabil probleme la volanta; are smucituri la schimbare trepte)
- distributie rupta in 13000km dupa schimb (probabil motaj prost; 10/16 supape duse, chiloasa posibil fisurat nevizibil-dupa reparatie completa scotea fum 3 min alb f mult dimineata la rece)
- schimbat motor cu altul identic din Anglia de 100 000 km (ghinion acelasi consum de aprox ~ 1L/1000km poate un pic mai mic ca inainte)
- joc in coloana de directie probabil bucsa cruce cardanica dusa
- schimbat tampon sustinere motor cel din stanga de sus
- actuator usita rezervor si porbagaj uneori fac figuri probabil contacte
- flanse amortizoare fata - avea un troncanit f enervat pe fata; dupa schimbare a fost ok
- amortizoare pe duca
Noroc cu designul si culoarea pretentioasa care o mai scot la lumina
Opel Vectra B2 Z16XE 2001 ...avea pe bord ~90 000km dar nu stiu cat de reali erau.
- EGR mort/blocat ...masina functiona perfect cu mufa scoasa din el; a fost schimbat cu unul nou
- stricat calculator motor (avea tot felul de erori -pedala,egr,clapeta)
- pin dezlipit calculator ABS
- zgomot cam mare al motorului in gol fata de alte vectre b2
- consum mare ulei 1L/1000km
- pompa de servo dusa
- plesnit garnitura furtunas atentie de aluminiu din cutia de viteze de la rulmentul de presiune rezultat=ambreiaj zero)
- ambreiaj uzat (schimbat cu tot cu rulmentul de presiune- nu a mai functionat niciodata la fel ca inainte/alte vectre cu acelasi motor- probabil probleme la volanta; are smucituri la schimbare trepte)
- distributie rupta in 13000km dupa schimb (probabil motaj prost; 10/16 supape duse, chiloasa posibil fisurat nevizibil-dupa reparatie completa scotea fum 3 min alb f mult dimineata la rece)
- schimbat motor cu altul identic din Anglia de 100 000 km (ghinion acelasi consum de aprox ~ 1L/1000km poate un pic mai mic ca inainte)
- joc in coloana de directie probabil bucsa cruce cardanica dusa
- schimbat tampon sustinere motor cel din stanga de sus
- actuator usita rezervor si porbagaj uneori fac figuri probabil contacte
- flanse amortizoare fata - avea un troncanit f enervat pe fata; dupa schimbare a fost ok
- amortizoare pe duca
Noroc cu designul si culoarea pretentioasa care o mai scot la lumina
cam multe probleme colega , dar tind sa cred ca nu ai fost tu norocos sa pui mana pe o masina mai bine intretinuta !
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat