Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • florinsisila

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
pana sa desfac capacul o lua la a 2-3 cheia cum am desfacut capacul de la filtru, ca am zis sa`i schimb filtrul,credeam ca este inbacsit dar nu a fost sa fie, nu mai porneste deloc ,este posibil sa nu mai porneasca din cauza pompei care este pe capacul de la fitru , ca am inteles ca este arsa . si cat costa o astfel de pompa daca a mai avut cineva probleme de genu asta
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Acolo nu ai pompa. In capacul de la filtru este incorporat un incalzitor de motorina. Lasa-l in pace, n-are nimic.
Pornirea greoaie ar putea fi cauzata de dezamorsarea pompei de injectie... care-i alta mancare de peste.
Citeste aici: https://www.clubopel.com/vie...ezamorsare+y20dth
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ce motor ai? amorsarea cicuitului se face diferit in f-ctie de motor.
  • florinsisila

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
bazare a scris:ce motor ai? amorsarea cicuitului se face diferit in f-ctie de motor.


am motor de 2200 dar nu inteleg de ce ,odata ce am desfacut capacul de la filtru de motorina nu o mai ia deloc
  • florinsisila

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
florinsisila a scris:
bazare a scris:ce motor ai? amorsarea cicuitului se face diferit in f-ctie de motor.


am motor de 2200 dar nu inteleg de ce ,odata ce am desfacut capacul de la filtru de motorina nu o mai ia deloc

si cum se face amorsarea circuitului, spune`mi si mie ca poate rezolv problema maine , ca fara masina sunt ca si mort
  • florinsisila

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
sal. am si eu o mica problema nu mai porneste la cheiie ,si am schimbat filtrul de motorina ,dar am observat ca bobina care este in capacul de la filtru nu are continuitate , am inteles ca acea bobina (rezistenta) are rolul de a incalzi motorina ,este posibil sa fie asta problema pt care nu o ia la cheia
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
aia este pentru la iarna, probabil s-a dezamorsat destul de urat, nu o sa iti ajunga nici macar o baterie daca s-a format vreo perna de aer la pompa, toarna motorina pe conducta care iese din filtru si ajunge la pompa (ai sensul pus pe filtru, cel de iesire), umpli si filtrul, strangi bine totul, desfaci una din conductele ce intra in injectoare, de preferat prima din stanga ca e mai accesibila, altcineva da la automat iar cand incepe sa dea motorina pe la conducta o strangi bine iar dupa inca doua chei ar trebui sa porneasca.
  • opreasandu64

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2010

  • Mesaj Privat
asa am patit si eu cu vectra mea dar imi face lucru asta din vara am dat la cheie pana cand a luato am zapacit electromotoru iesea fum din el, doua baterii mi au trebuit k sa porneasca, dupa cateva luni a stat nepornita 1 sapt , cand sa o pornesc la fel, iar dat la cheie de m am plictisit cu sprei de pornire intr un sfarsit a luato, acum de o sapt iar nu porneste, am abandonato, la astia la opel in buc la gtt nu au gasit eroare, cand le am zis si de crescut consum mi au zis k e normal.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
schimba si tu in ordinea asta, furtunasele de retur, simeringurile de la injectoare, eventual o supapa unisens, capacul filtrului de motorina (sau anuleaza-l cu un furtun transparent si porneste-o iar dupa 7 zile).
Ar putea sa ia aer si pe la conductele de motorina care intra in rezervor, e acelasi sistem ca la capacul filtrului, mai exact pe la sonda sub bancheta.
  • pritu anghel iulian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2010

  • Mesaj Privat
la mine a pornit iar dupa circa 3 minute sa oprit si nu vre =a nici dea dracului sa pornesca
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR