- ady negoita
- **
- 372 mesaje
- din 07 Feb 2008
- Astra 2004 Z16XEP
- Hunedoara
ady negoita
- Mesaje scrise: 372
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cristi_ilie
- **
- 279 mesaje
- din 06 Jul 2007
- Astra 2012 A17dtr
- Vrancea
cristi_ilie
- Mesaje scrise: 279
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2012 A17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2007
- Mesaj Privat
Nu m-am suparat si nici nu am pus la suflet doar incerc sa explic ca nu sunt mecanic dar acest forum recunosc ca m-a ajutat 100% cand am avut probleme si m-a determinat totodata sa cumpar si tatalui meu un astra cararvan si dam si noi cu parerea poate gresim cateodata ,nimeni nu-i perfect.Saluti si numai bine
- ady negoita
- **
- 372 mesaje
- din 07 Feb 2008
- Astra 2004 Z16XEP
- Hunedoara
ady negoita
- Mesaje scrise: 372
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2008
- Mesaj Privat
Brutus
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
[quote="Dragon Warrior"]Computerul primeste informatii despre presiunea uleiului si nu despre nivelul sau.
Si ca sa nu ramana cineva nelamurit: Computerul(de bord) primeste informatii despre nivelul de ulei de la un semnalizator de nivel aflat pe baia de ulei. Se poate inampla urmatorul fenomen: Mergi la drum lung si o buna parte din ulei se afla in curs de prelingere pe peretii blocului, biele, palieri etc... Te avertizeaza computerul, tu tragi pe dreapta sa te uiti, si pana ai deschis capota, nivelul este deja deasupra liniei de minim fiindca se scurge la loc in baie. Daca tineti nivelul motorului la max. pe joja, fenomenul nu se mai intampla. Atentie , nu peste maxim. Peste mazim exista riscul ca, extremitatile vibrochenului sa atinga uleiul si sa-l "spumeze" in ciuda aditivilor antispumare. Pompa de ulei nu poate trage spuma deci motorul ramane fara ungere...
Si ca sa nu ramana cineva nelamurit: Computerul(de bord) primeste informatii despre nivelul de ulei de la un semnalizator de nivel aflat pe baia de ulei. Se poate inampla urmatorul fenomen: Mergi la drum lung si o buna parte din ulei se afla in curs de prelingere pe peretii blocului, biele, palieri etc... Te avertizeaza computerul, tu tragi pe dreapta sa te uiti, si pana ai deschis capota, nivelul este deja deasupra liniei de minim fiindca se scurge la loc in baie. Daca tineti nivelul motorului la max. pe joja, fenomenul nu se mai intampla. Atentie , nu peste maxim. Peste mazim exista riscul ca, extremitatile vibrochenului sa atinga uleiul si sa-l "spumeze" in ciuda aditivilor antispumare. Pompa de ulei nu poate trage spuma deci motorul ramane fara ungere...