Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • eugolan

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 1997 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
revin cu informatii intradevar ma lasat distributia... dar pe langa asta sau mai rupt cateva supape... un sfat? piesele ca sa fac motorul 1200 lei fara manopera dar tot pe net am mai gasit u motor din98 tot x10 xe fara alternator si electromotor 1200 lei sunt intro dilema ce fac acum ?voi ce ati face? Shocked
Skip ads

  • Jerry

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2011

  • Mesaj Privat
eugolan a scris:revin cu informatii intradevar ma lasat distributia... dar pe langa asta sau mai rupt cateva supape... un sfat? piesele ca sa fac motorul 1200 lei fara manopera dar tot pe net am mai gasit u motor din98 tot x10 xe fara alternator si electromotor 1200 lei sunt intro dilema ce fac acum ?voi ce ati face? Shocked


Sincer...nu stiu ce sfat sa iti dau; in locul tau, eu as lua motorul celalalt. As vrea, totusi, sa imi spui si mie cam cati km aveai cu distributia aia, ca si eu trebuie neaparat sa o schimb. Inca o intrebare mai stupida:... te-a lasat in timp ce mergea normal, la drum intins, sau ai bruscat ceva, io stiu...la schimbarea vitezei ?
  • eugolan

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 1997 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
pai eu am luat buburaza pe la 200 de mii si acum aveam 270de mii na facut nici un moft la drum lung totul era frumos knd de o data acel zgomot si dupa cativa km de chin pt motor nu mai multi de 5 sia dat oful ok ms de sfat si sper sa ai mai muta griza de buburuza ta decat am avut eu de a mea sa nu ajungi in aceasi situatie ca mine....
  • deleted-69856

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Deci oameni buni, distribuþia la corsa b an 1999, motor x10xe cu 973cmc, la câþi km se schimbã? Nu se aude nici un ronþãit, zic mecanicii, motorul toarce frumos. În bord am 128.510, nu cred cã sunt reali! Aº dori ºi eu ceva sfaturi despre ce se schimbã, marca producãtor, eventual preþuri ? Ce piese consumabile am schimbat pânã acum a fost ieftin, manopera mã înfundã!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Citeste la Agila sau Corsa C Z10/12XE ca este identinca.
  • deleted-69856

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Citeste la Agila sau Corsa C Z10/12XE ca este identinca.

Ok, mulþumesc încã o datã !
  • allyen88

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Va salut.
De curand am alta problema la corsa mea, imi dispare apa din vasul de expansiune. Am verificat uleiul si e in regula, m-am uitat in dreptul distributiei si se vede ca de acolo curge, deci este pompa de apa. Nu se aude nici un zgomot la pompa. Intrebarea mea este daca ma pot eu apuca sa schimb pompa, cat este de complicat si daca trebuie umblat la distributie in momentul in care schimb pompa. Ms anticipat.
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ce tip de motor ai ?
  • allyen88

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Scuze, aveam impresia ca am scris. E x10xe, 184000 km. Distributia nu tacane foarte tare, stiu ca ar trebui sa o schimb, dar asta la vara, nu dispun de banii necesari acum.
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu e asa de complicat si nu trebuie sa umbli la distributie .
Ai pe prima pagina toti pasii care trebuie urmati .
http://www.google.com/url?q...08rZhwDvRM_jl_l3A
Succes .
  • allyen88

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru ajutor, acum astept sa se mai incalzeasca putin si ma apuc de treaba.
  • Alex-Carol

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
allyen88 a scris:Va salut.
De curand am alta problema la corsa mea, imi dispare apa din vasul de expansiune. Am verificat uleiul si e in regula, m-am uitat in dreptul distributiei si se vede ca de acolo curge, deci este pompa de apa. Nu se aude nici un zgomot la pompa. Intrebarea mea este daca ma pot eu apuca sa schimb pompa, cat este de complicat si daca trebuie umblat la distributie in momentul in care schimb pompa. Ms anticipat.
nu ai spuma pe capacul de la ulei?ca apa aia se poate duce si in alta parte.
  • Spikero

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2011

  • Mesaj Privat
cam la cati km ar trebui schimbata distributia daca stie careva?
  • allyen88

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Nu am spuma, am verificat si uleiul si antigelul din vas, la asta m-am gandit prima data. In schimb am gasit urme de antigel pe zapada si se vede curs pe capacul distributiei, sub pompa de apa.
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Spikero a scris:cam la cati km ar trebui schimbata distributia daca stie careva?


Daca-i pe curea la 60.000 , daca-i pe lant la 120.000 .
Scrie in profilul tau ce tip de motor ai sa stim si noi pe viitor .
  • play_ZXC

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1999 x10x
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2012

  • Mesaj Privat
salutare tuturor
am o corsa b x10xe din 1998 1.0 l motor
i-am schimbat motorul, se largise lantul ( nu stiu cum de se poate largi ditai lantul ) , si garnitura de chiulasa defecta (aveam mazga maronie pe capac la ulei)
i-am pus motor din dezmembrari , ii dau cheie ... culmea .. se aude ca diesel ul , se aude bataie de lant in relanti .
porneste , la rece da sa moara , scad turatiile treptat , pana moare.cand se incalzeste tine turatia pe la 1000 , dar se tureaza singura pe la 1300 , si motorul nu merge rotund, daca o accelerez , da si rateuri
banui distributia si la asta. acum , ca romanul ... din 2 motoare vreau sa fac unul bun.
am desfacut capacul la culbutori la cel scos de pe masina , lantul arata bine si intinzatorul de sus , cu toate ca invartind arborele , capata "o largire" intre axele cu came cam cat sa intre in spatiu degetul mic de la mana, probabil intinzatorul hidraulic e dus.
m-am lovit in schimb de o problema , nu stiu daca :
desfac fulia la arborele vibrochem fara sa blochez arborele , se va da peste cap distributia ? nu il tine lantul ?
deci vreau numai sa ma uit la el in ce stadiu e , apoi sa-l schimb , daca e cazul imi iau trusa km
daca bag un prelungitor de cheie cu clichet , cat sa-mi tina arborele , sa desfac fulia , sa pot scoate capacul la distributie , ar fi ok ?
aa si cred ca i-am pus ulei mai subtire decat trebuia , i-am luat 10w40 , da motorul sigur are peste 100.000 , sa-l dau jos sa-i pun 15w40 ?
am scos capacul la ulei , si se aude tractoras tractoras , merge cat merge normal , apoi se tureaza , apoi da sa moara . cu capacul scos.
stiam ca trebuie sa se intample ceva cand scoti capacul la ulei, dar nu mai stiu ce.
va rog sa ma ajutati
orice sfat e binevenit , am deja a 2 a saptamana de cand ma chinui cu ea
va multumesc anticipat
  • Iliuta85

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Corsa 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salutare! play-ZXC,daca as fi in locul tau mi-as lua un x14xe,fiind multipunct se potrivesc instalatiile electrice,costa vreo 200eur,ie foarte bun motorul in comparatie cu cel de 1000,eu de 4 ani trag de el si nu am avut nici o problema,si merg tot cu 10w40,desi am 181000km.sa-ti faci o idee,130km/h cu a 3-a la 6000 de ture!
  • play_ZXC

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1999 x10x
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2012

  • Mesaj Privat
salutare
multumesc pt raspuns dar , am dat deja 150 de lire pe asta care e pe masina acum
si sa mai dau alti bani pe alt motor , alta distractie ... nu mai pot si nici nu vreau.
din 2 motoare imposibil sa nu se poata face unu bun.
am desfacut toate suruburile pana la vibrochen , am rupt cheia acolo ... momentan is in standby , pana prind o masina sa merg sa-mi iau un clicket bun
vibrochenul lam blocat cu o cheie cu clicket mica , ca o fi la punct sau nu ... treaba lui , tot il tine lantul cat sa desfac eu surubul la fulie.
aa multi kilometri fara probleme iliuta , drumuri bune
salut
  • alexandro

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1994 c 14 nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
salll am si eu o poblema. m-am apucate ieri sa demontez cureaua de la alternator am dat capacu de la cureaua de distributie si m-am apucat sa dau si cureaua de distributie jos. dupa mi-am dat seama ca trebuia sa semnez rolele CUM TREBUIE SA PROCEDEZ ACUM
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
@play_ZXC citeste cu atentie (sunt 2 pagini aici) si alte cateva pt agila si motoarele z10xe(cele euro4);nu te juca cu punerea la punct a distributiei ca distrugi tot.Eu am schimbat-o singur,dupa ce am deranjat cu telefoane multa lume,insa din fericire am deja 50 000km si motorul il turez in draci.Cauta autodata si gasesti si poze cum se blocheaza vibrochenul si mai ales in ce pozitie.Un coleg de forum a confectionat cala de blocare si aliniere a flansei de aprindere din...carton (numai pt aliniere);nu este cel mai bun exemplu,insa este totusi o modalitate de a verifica alinierea flansei in caz ca cineva a mai intervenit.
Semnalmentele de functionare par sa fie un amestec de distributie cu probleme si debitmetru aer si eventual senzor de temperatura motor (pt ecu).
@iliuta85 pt omologare plateste in jur de 600E (atat era in urma cu 5 ani).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR