- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Dane , prefer de obicei abordarile neinvazive ... cu putina atentie iese bine si asa , cu conditia sa nu fie foarte murdara galeria .
Atentie la furtunele de aeraj carter si valva PCV(acolo unde este) sa nu fie obturate sau chiar infundate . Acestea pot provoca mers neregulat al motorului si chiar opriri in mers ...
Atentie la furtunele de aeraj carter si valva PCV(acolo unde este) sa nu fie obturate sau chiar infundate . Acestea pot provoca mers neregulat al motorului si chiar opriri in mers ...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
danutzsrl
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salutare.
Poate nu e chiar topicul pricina, dar tot la un motor z16SE am o nelamurire.
Eroare am avut 0300 -0303, dar am schimbat un culbutor la cilindrul 3 si acum e ok.
Dar.....
Daca masina o turez peste 5000 cu putin si las in relantiu, motorul sau moare sau intra in trepidatii. In cazul in care moare de tot, se aprind toti martorii, ca si cand se taie alimentarea cu combustibil. In cazul in care nu moare, trepideaza si dupa cateva secunde isi revine din nou si relantiul merge rotund. Cum se poate remedia problema?
Am problema asta de mult, am schimbat toate consumabilele, inclusiv filtrul de benzina. EGR anulat prin placuta, cred ca si soft. Clapete, filtre, toate curate, pur si simplu nu stiu ce poate fi.
Mentionez ca am un prieten care are exact aceeasi motorizare ca mine si exact aceleasi probleme.
Poate nu e chiar topicul pricina, dar tot la un motor z16SE am o nelamurire.
Eroare am avut 0300 -0303, dar am schimbat un culbutor la cilindrul 3 si acum e ok.
Dar.....
Daca masina o turez peste 5000 cu putin si las in relantiu, motorul sau moare sau intra in trepidatii. In cazul in care moare de tot, se aprind toti martorii, ca si cand se taie alimentarea cu combustibil. In cazul in care nu moare, trepideaza si dupa cateva secunde isi revine din nou si relantiul merge rotund. Cum se poate remedia problema?
Am problema asta de mult, am schimbat toate consumabilele, inclusiv filtrul de benzina. EGR anulat prin placuta, cred ca si soft. Clapete, filtre, toate curate, pur si simplu nu stiu ce poate fi.
Mentionez ca am un prieten care are exact aceeasi motorizare ca mine si exact aceleasi probleme.
leprone
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
razvanvl- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2009
- Mesaj Privat
Bogdannel a scris:Am mai postat mai devreme despre problema mea, dar din pacate mi s-a sters postul. Nu stiu de ce, pentru ca nu am incalcat nici una din reguli, desi am citit inainte ce trebuie pt a posta. Am cautat problema mea pe forum, dar din pacate imi este imposibil sa gasesc ceva care sa ma poate ajuta, asa ca am postat. Postez din nou, in speranta ca nu o sa imi dispara iar postul. Astra mea pare sa aiba o problema la pornire, in sensul ca atunci cand vreau sa o pornesc nu porneste tot timpul doar din cheie, mai trebuie ajutata si cu acceleratia. Ieri mai tarziu, dupa intalnire, am incercat la un moment dat sa vad daca porneste fara acceleratie, tinand cheia mai mult la demaror, si a pornit, dar a aparut martorul galben cu cheia de service. Dupa ce am oprit masina si am repornit-o, ajutandu-ma de acceleratie, acel martor nu s-a mai aprins. Uneori daca o accelerez ca sa porneasca si apoi iau brusc piciorul de pe acceleratie, are tendinta de a se opri, de aia mi-a zis cineva ca e posibil sa fie relantiul prea scazut, dar ma indoiesc ca influenteaza asta felul in care porneste masina. Ciudat ca in perioada in care am avut benzina Carrera de la OMV a pornit fara probleme de fiecare data, iar acum ca am alimentat iar de la Petrom reactioneaza in acel fel. Probabil e doar o coincidenta, dar una ciudata oricum. Daca stie cineva care ar putea fi motivul pt care nu porneste din cheie si ma poate ajuta, raman dator. Raman cu speranta ca acest post nu va mai disparea, dorindu-mi si eu o rezolvare la problema mea. Numai bine.
P.S.: am citit cam toate posturile altor membri care au probleme la pornire, si nu m-au ajutat. in plus, majoritatea posturilor sunt legate de motoare diesel. Sunt increzator ca ma puteti ajuta. Mersi anticipat.
P.S.: am citit cam toate posturile altor membri care au probleme la pornire, si nu m-au ajutat. in plus, majoritatea posturilor sunt legate de motoare diesel. Sunt increzator ca ma puteti ajuta. Mersi anticipat.
Bogdanele eu am un Z16XE care are exact aceeasi problema ca si tine! la mine imi dadea codul P0130, am schimbat sonda lambda si tot persista problema! Chiar nu stiu ce sa ma mai fac!
P.S : Sfaturile domnului dancuciureanu sunt foarte bune si de luat in considerare si mie imi trebuie curaj si sa gasesc pe cineva cu putina experienta care sa ma ajute putin sa curat throttle si EGR, nu stiu dc am presimtirea ca pe aici e o problema!
- dancaly2009
- *
- 8 mesaje
- din 16 Jun 2010
- Astra 1998 x14xe
- Vaslui
dancaly2009
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am un opel astra g din 98, motor x14xe pe benzina si porneste greu, la a doua sau a treia cheie in fiecare dimineata si daca merg cu ea si o las nepornita 20-30 minute; in rest porneste aproximativ normal ( uneori invarte mai mult ). Am fost cu ea la tester si motorul nu da nici un fel de erori. Am schimbat filtrul de aer, de benzina, de ulei, uleiul si bujiile.
Nu stiu daca are vreo legatura cu pornirea dar nu pot merge cu ea la turatii mici ale motorului, 1000-1300 rot/min, relantiul il tine bine si cand accelerez se duce direct catre 1500 rot/min - asta se simte mai bine in treapta 1-a si a 2-a de viteza.
Nu stiu daca are vreo legatura cu pornirea dar nu pot merge cu ea la turatii mici ale motorului, 1000-1300 rot/min, relantiul il tine bine si cand accelerez se duce direct catre 1500 rot/min - asta se simte mai bine in treapta 1-a si a 2-a de viteza.