- Darkness
- **
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
dupa ce faci incercarile cu lichid de frina sau cu spray, pune mina pe un ciocan bate in surub si pina la urma cedeaza.incearca sa folosesti un imbus din otel nu din fier moale.
ultima varianta este daca nu si nu sa ajungi la un service cu autogen unde sa le incalzeasca.
dar asta numai in cazul in care s-a distrus capul surubului
BAFTA !!!
ultima varianta este daca nu si nu sa ajungi la un service cu autogen unde sa le incalzeasca.
dar asta numai in cazul in care s-a distrus capul surubului
BAFTA !!!
- 4EST
- OP
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- free4wayu
- **
- 133 mesaje
- din 10 Jul 2004
free4wayu
- Mesaje scrise: 133
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- OP
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Dupa ce le schimbi, atentie primele 4-500 de Km e normal ca franarea sa se faca "cu smucituri" orice discuri au un oarecare joc radial, deci trebuie asteptat ca uzura datorata primelor franari sa o compenseze... discurile se schimba extrem de simplu, o data ce ai dat etrierele jos (unul sau doua suruburi M5 sau M6 cu cap innecat..)
Bafta !
Bafta !
- 4EST
- OP
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
discurile s-au schimbat FOARTE greu, tre sa dai in ele cu barosul. E un topic separat pt asta
Cu placutele si discurile noi am pus in practica sfaturile de pe net: 5 franari bruste de la 60-10 km/h, dupa care ar trebui sa se inmoaie franele (nu s-a intamplat), si apoi dupa 20 min de mers liber, iar ~4 frane de la 100-10, si de data asta CLAR s-a inmuiat serios pedala.
Dupa asta am mers ~20 km, si cand am ajuns acasa am oprit, dar mirosea PUTERNIC a ars de la discuri&plaucte, si am constatat ca erau inca peste 150 grade. Pornit iar si plimbat ~10 km dupa care au scazut sub 100 grade
Cu placutele si discurile noi am pus in practica sfaturile de pe net: 5 franari bruste de la 60-10 km/h, dupa care ar trebui sa se inmoaie franele (nu s-a intamplat), si apoi dupa 20 min de mers liber, iar ~4 frane de la 100-10, si de data asta CLAR s-a inmuiat serios pedala.
Dupa asta am mers ~20 km, si cand am ajuns acasa am oprit, dar mirosea PUTERNIC a ars de la discuri&plaucte, si am constatat ca erau inca peste 150 grade. Pornit iar si plimbat ~10 km dupa care au scazut sub 100 grade