Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • kadettino

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut nu stiu daca e tocmai topic-ul potrivit dar as avea si eu nevoie de niste detalii: stie careva, cumva care sunt valorile(Nm) la cuplul cu care trebuie stranse suruburile chiulasei?
Skip ads

  • Z_Junior

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1986 16DA
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
kadettino a scris:salut nu stiu daca e tocmai topic-ul potrivit dar as avea si eu nevoie de niste detalii: stie careva, cumva care sunt valorile(Nm) la cuplul cu care trebuie stranse suruburile chiulasei?

nu prea am inteles ce ai vrut sa zici dar is curios sa vad shi eu ce spun altzii despre asa ceva eu acuma am auzit interesant
  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Sincer depinde si de tipul motorului... daca ai Hcomp sau Lcomp... Oricum cred ca nu stie nimeni exact... Eu le strang decent si dupa o perioada le mai verific... Eu am un motor 12S de kadett D.
Le strangi si tu tare dar fara sa le rupi Smile...
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
ce cod are motorul?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@cutzitare,ai cam incurcat borcanele....E vorba de 1.6 D,nu de motor de KDT D,neaparat.La mine am facut asa:strans chiuloasa la 6.5 Kg/f,pornit motorul FARA APA pana cand nu mai puteam tine mana pe el (2-3 min),apoi lasat sa se raceasca 1.5 2 h,pana se simte mai rece ca mana.Apoi l-am strans pana la 8 KG/f,din 0.5 in 0.5. Ii bagi apa si-i dai drumu`la treaba.Merge si la mana,fara dinamometrica,dar iti tb.ceva experienta...Vezi sa cureti bine gaurile de la suruburi,ca altfel iti crapa blocul,daca lasi apa sau ceva in el ! Distractie placuta !
  • rohanrulzzz

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Braila
  • Masina: Kadett 1988 16DA
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2012

  • Mesaj Privat
am si eu o problema la motorul 16DA de la kadett E, am desfacut rola de la axa cu came, am toate semnele de la distributie mai putin cel de la axa si nu stiu cum se pune, mai e o problema ca rola de la axa nu are splint, cum sta asta fixa doar prin strangerea surubului?
va rog daca ati intalnit problema spuneti-mi si mie cum se regleaza axa cu came, are alt semn pe axa sau ceva, sau cum se pune cu gaura de pe ax unde intra splintul in sus sau in jos?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR