Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
adrian,chiar acum cobor sa vad daca aflu ceva in legatura cu detaliile tale si revin
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
adrian terinte a scris:NU demonta turbina ca sa vezi daca scapa ulei sau trebuie schimbate lagarele.Turbina este ultima la care trubuie sa umbli deoarece acest tip de turbine cad fff greu.
Ulei nu are cum sa iti ajunga de la turbina in furtunasele de vacum doar daca ai membrana de la valva EGR fisurata si trage ulei din admisie.Daca ai membrana EGR fisurata masina nu mai trage si ar trebui sa ai eroare.EGR-ul se verifica usor: scoti firtunasul care il actioneaza din electrovalva de langa baterie si tragi aer cu gura,daca tine vacumul care il faci este buna, iar daca nu este sparta.

Pt cei ce nu se actioneaza tija de la turbina,la fel scoti furtunasul din electrovalva si tragi cu gura tija pana in capat si vezi daca tine.Daca e OK si vrei sa verifici electrovalva de la turbo - scoti furtunasele din ea si le unesti, sau furtunul de vacum care intra in electrovalva il pui direct in turbina.Daca asa pe direct cu motorul pornit la ralanti se trage tija pana in capat inseamna ca este electrovalva dusa.Daca nici asa nu trage inseamna ca ai scapari de vacum sau pompa dusa.Cel mai probabil sa fie scapari pe la imbinaturi ca se coc

Cum a mai zis si un coleg poate fi si senzorul de pe galerie dus si odata functioneaza,odata nu si apar lipsurile de putere.

Iar uleiul din furtunase vine din pompa de vacum.

acum 5 min am verificat electrovalva de langa turbo si chiar pe celelalte si tin vacuum dar ce am observat daca fac vacuum cu gura la tija se trage mult mai mult si daca strang de furtunul care coboara la intercooler se umfla tare,dar daca numai fac facuum si strang de el se suge rau de tot,ce ar putea fi? pompa sa nu faca suficient vacuum?supapa egr am curatato probabil sa fie dusa?
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,216
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa pui direct furtunasul de vacum care intra in electrovalva de la turbo in actionarea tijei turbinei iar apoi vezi cat iti trage tija si astfel poti vedea daca edusa valva,daca nici asa nu trage de tot inseamna ca ai scapati de vacum pe la imbinarile furtunelor sau nu mai face pompa vacum.

Iar cand tragi cu gura se inchide wastegate si turbina iti da presiune in admisie si se intareste furtunul, iar cand nu faci vacum wastegate este deschis gazele arse se duc direct in evacuare, nu mai invart turbina si nu ai aer destul in admisie.Astfel admisia nu mai primeste aer fortat si trage singura aer ca la un motor cu aspiratie normala, atunci tragand aer face vacum si iti strange furtunul.
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
adrian terinte a scris:NU demonta turbina ca sa vezi daca scapa ulei sau trebuie schimbate lagarele.Turbina este ultima la care trubuie sa umbli deoarece acest tip de turbine cad fff greu.
Ulei nu are cum sa iti ajunga de la turbina in furtunasele de vacum doar daca ai membrana de la valva EGR fisurata si trage ulei din admisie.Daca ai membrana EGR fisurata masina nu mai trage si ar trebui sa ai eroare.EGR-ul se verifica usor: scoti firtunasul care il actioneaza din electrovalva de langa baterie si tragi aer cu gura,daca tine vacumul care il faci este buna, iar daca nu este sparta.

Pt cei ce nu se actioneaza tija de la turbina,la fel scoti furtunasul din electrovalva si tragi cu gura tija pana in capat si vezi daca tine.Daca e OK si vrei sa verifici electrovalva de la turbo - scoti furtunasele din ea si le unesti, sau furtunul de vacum care intra in electrovalva il pui direct in turbina.Daca asa pe direct cu motorul pornit la ralanti se trage tija pana in capat inseamna ca este electrovalva dusa.Daca nici asa nu trage inseamna ca ai scapari de vacum sau pompa dusa.Cel mai probabil sa fie scapari pe la imbinaturi ca se coc

Cum a mai zis si un coleg poate fi si senzorul de pe galerie dus si odata functioneaza,odata nu si apar lipsurile de putere.

Iar uleiul din furtunase vine din pompa de vacum.

salut adrian,am o nelamurire poate ma ajuti tu sau unul din colegii nostri,un mecanic ma pus sa schimb pompa de vacuum ca ar fi dusa,am schimbato dar cu una sh,sincer se simte o mica modificare dar in ce sens: cea veche nu misca deloc tija de la turbo,dar asta ultima sh am observat ca o misca dar foarte putin,e posibil ca pompa de vacuum sa fie de vina pt pierderea puterii la motor si fum mult pe esapament.
ar trebui sa cumpar una noua sa scap de belea ca sincer as lua una noua dar mie teama ca dau banii degeaba si tot nu rezolv problema,ce ma sfatuiesti?te salut
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR