- Remus Cristea
- **
- 330 mesaje
- din 23 Feb 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Sibiu
Remus Cristea
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2008
- Mesaj Privat
Nu e secret darnu stiu ce ET au dar cum am mai spus si ma repet a 3-a oare cel la care am apelat este specialist si nu cred ca se insala pentru ca nu de putine ori a luat premii importante la concursuri de tuning dar momentan este plecat in Germania si nu am putut sa-i cer sfatul (Bucur-tuning),dar am inteles ca se intoarce pe 18 si se schimba datele problemei.Dar maiandrei cu jantele pe 17 si gume 225 cum de ai distanta aia asa mare intre aripi si roata?E distanta mare rau de ce nu o lasi jos?Si apropo cu parerea la ce sa-ti dai?La jante?Pai astea le am de un an si ceva dar acum cer parerea despre suspensie fiindca vreau sa o schimb.Am mai spus si asta ca problema nu este foarte mare ating doar cand si cand(doar cand denivelarile sunt foarte mari si viteza este ridicata).Daca cauti in catalogul de la Rieger o sa vezi ca acolo este un vectra, de fapt mai multe care au rotile iesite de sub aripi vreo 1-2 cm iar distanta de la anvelopa la aripa este aproape inexistenta dar totul se face din suspensia sport.Ar fi bun un sfat legat de suspensie dar nu ca cele date de unii prieteni ai mei cum ca:simti tot fiindca e rigida,o sa dai in parkinson sau alte comentarii de genul.Da-mi o parere daca poti sa ma ajuti.
- Remus Cristea
- **
- 330 mesaje
- din 23 Feb 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Sibiu
Remus Cristea
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Eu am lansat în discuţie problema ET-ului şi cred că trebuie să îţi explic de la ce a pornit. Un ET nepotrivit măreşte ecartamentul maşinii cu consecinţa atingerii anvelopelor în aripi. Chiar dacă cine ţi le-a recomandat este un specialist în tuning, asta nu te presupune automat că se ţi-a dat cele mai potrivite jante. Cu cât tunezi mai tare şi mai frumos o maşină, cu atât o îndepărtezi de o utilizare normală.
Acum, revenind la jante, acestea sunt frumoase dar îţi limitează opţiunile. Lăsând maşina mai jos, se vor înmulţi momentele în care anvelopele vor ajunge în caroserie dacă nu se pune o suspensie foarte rigidă care să limiteze drastic cursa acesteia. Dezavantajele suspensiei rigide, ţi le-au spus deja prietenii.
Sfatul meu este să schimbi jantele cu unele care să aducă anvelopa sub aripă şi apoi să schimbi suspensia. Având jante frumoase, le poţi da repede şi la preţ bun şi poţi lua altele cu acelaşi design.
Acum, revenind la jante, acestea sunt frumoase dar îţi limitează opţiunile. Lăsând maşina mai jos, se vor înmulţi momentele în care anvelopele vor ajunge în caroserie dacă nu se pune o suspensie foarte rigidă care să limiteze drastic cursa acesteia. Dezavantajele suspensiei rigide, ţi le-au spus deja prietenii.
Sfatul meu este să schimbi jantele cu unele care să aducă anvelopa sub aripă şi apoi să schimbi suspensia. Având jante frumoase, le poţi da repede şi la preţ bun şi poţi lua altele cu acelaşi design.
- Remus Cristea
- **
- 330 mesaje
- din 23 Feb 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Sibiu
Remus Cristea
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2008
- Mesaj Privat
Pai tocmai asta e ideea sa iasa de sub aripa.Asta am vrut de la inceput.Asa le am pe celelalte de 205/50/16 si nu am nici o problema,dar eu asta am vrut si tocmai am vorbit si se pare ca se rezolva.Nu cred sa ma supere suspensia sport prea mult fiindca cu masina asta nu circul foarte mult prin oras doar la serviciu 4km zilnic ,si la intalnirile club opel sibiu o data pe saptamana.Am facut-o pentru mine si nu o sa raman aici...mai urmeaza si alte modificari.Pentru mai multa umblatura prin oras am alta masina cu care ma plimb.
- vraciu2001
- 0 mesaje
- din 14 Mar 2008
- Vectra 2001 x20dth
- Constanta
vraciu2001
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2008
- Mesaj Privat
- adrian_c
- **
- 111 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 Y22DTR
- Bucuresti
adrian_c
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
- alexander87
- *
- 1 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Vectra 1996
- Buzau
alexander87
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Daci
- ****
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
adrian86
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2008
- Mesaj Privat
am si io o vectra b 2000. si cand mi am aduso din ger. avea suspensie sport si am vreut so schimb...dar dupa un timp m am obisnui si acuma chiar imi place ,pe cubant si tre sa mio schimb cat de curand,dar... bine inteles tot cu una sport:)).te ajuta in viraje ff mult si se lipeste de sosea,si in oras merge ( in sibiu).dupa parerea mea ti le asi recomanda.cat de joasa va fi...... abea poti bag degetul si poti so incarci cat vrei da nu o sa atinga aripa niciodata;)bafta multa
srb
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2008
- Mesaj Privat
Micu 87
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2009
- Mesaj Privat
srb
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2008
- Mesaj Privat