- mocca
- OP
- 509 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Iasi
mocca
- Mesaje scrise: 509
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
tuspyy
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2008
- Mesaj Privat
- mocca
- OP
- 509 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Iasi
mocca
- Mesaje scrise: 509
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Barabas Ovidiu
- *
- 39 mesaje
- din 10 Dec 2009
- Vectra 1992
- Sibiu
Barabas Ovidiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2009
- Mesaj Privat
ce poate sa aiba
?
E o problema cam generala asta cu greutatea in portbagaj la vectre. Vezi sa nu fie prea strans cablul de la frana de mana, pune mana pe tamburii din spate si vezi daca se incalzesc.
Nu e o problema generala cu greutatea in portbagaj. E o problema generala atunci cand mergi subturat. De curiozitate la ce turatie schimbi vitezele. Tu ai cuplu maxim la 3000/rpm. Ia nu lasa sa scada turatia sub aceasta valoare si ai sa vezi cum urca dealul. Spor.
Subscriu! Vectra A (benzina) este o masina la care conteaza mult "turatia" in care o tii, ba mai mult, oricat de "sus" incerci s-o tii in oras tot ii trebuie cate o iesire "afara" unde sa-i dai 3500-4000 ture constant macar cativa kilometri. Asta nu inseamna ca trebuie sa mergi afara cu 150-160 km/h. In functie de motorul tau dai o treapta de viteza corespunzatoare unei viteze de cca. 100 km/h la cca. 4000 ture. Vei observa si imbunatatiri ale consumul apoi, atat urban cat si extraurban.
Conform teoriei voastre, motoarele de vectra sunt facute sa dea tot ce pot in mod continuu. As vrea sa pot sa te alerg si eu pe tine jack_2ac la viteza maxima sa vedem cat rezisti. Sa nu uitam ca motoarele de vectra a au totusi aproape 20 de ani. Mergand cu ele la cuplu maxim nu cred ca ar fi trecut de 3 - 5 ani.
E adevarat, motorul de vectra a il simti cum trage dupa ce trece de 2500 de rotatii, insa aici nu e vorba de stiluri de condus (unul sport si agresiv unde turatia nu scade sub 3000 rot/min si un alt stil normal unde turatia nu atinge 3000 rot/min in conditii de drum si trafic normale), ci de eventuale probleme tehnice. Eu unul schimb viteza pe la 2200 - 2500 rot/min si masina merge destul de bine, iar motorul arata ca nou, fara pierderi de ulei si altele. Eu am observat la masina mea ca daca pun in portbagaj o greutate de 100 kg spre exemplu, masina se misca mai greu, chiar si la turatii mari, decat daca as avea in ea o greutate de 500 kg distribuita uniform, respectiv 5 persoane in masina si aceeasi greutate in portbagaj.
PS
In conditiile din Romania, pentru a merge constant cu 3000 - 4000 rot/min ne-ar fi suficiente primele 3 trepte de viteza, poate si asa ne-ar lua radarul 😃
tuspyy
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2008
- Mesaj Privat
tuspyy
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2008
- Mesaj Privat
- campary
- **
- 133 mesaje
- din 17 Feb 2008
- Vectra 1993 c18nz
- Prahova
campary
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
tuspyy
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2008
- Mesaj Privat
pepenas
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2009
- Mesaj Privat
tuspyy
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2008
- Mesaj Privat
- campary
- **
- 133 mesaje
- din 17 Feb 2008
- Vectra 1993 c18nz
- Prahova
campary
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat