bilson
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
Am desfacut si curatat si verificat EGR,merge perfect,dar beculetul cu cheita tot se aprinde la turatie mica,cum accelerez si merg cu peste 2000 turatii,no problem,se stinge si masina trage super.Cum o las moale,gata,se aprinde si nu are vlaga.La tester iese ca gazele de evacuare...deci supapa EGR.Dupa ce a verificat mecanicul,a spus ca am vacuum 8bari cat trebuie,dar ca am vacuum cand NU trebuie,deci eu am vacuum cand accelerez,nu cand deccelerez si in acest caz a spus ca de vina este tot o supapa vacuum,cea la care duce furtununasul de la EGR.Este in dreapta,pe o consola lipita de baterie si mai are o mufa electrica.A spus ca aia ar fi de vina...
Pareri? Sfaturi?
Mersi mult roscooter,indicatii perfecte!
Pareri? Sfaturi?
Mersi mult roscooter,indicatii perfecte!
- Cristy18
- **
- 112 mesaje
- din 06 Jan 2008
- Zafira 2001 Y20DTH
- Brasov
Cristy18
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
bilson
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
- marius_cyp
- **
- 250 mesaje
- din 12 Feb 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Italia
marius_cyp
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
bilson
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
- marius_cyp
- **
- 250 mesaje
- din 12 Feb 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Italia
marius_cyp
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
bilson
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
Eu am mers la primul magazin de piese dacia si am luat trei sau patru furtunase cu tot cu racordul ala de cauciuc ca sa le pot prelungi(total vreo 4lei) si de atunci nu mai am nici o problema.Pacat ca m-am speriat si grabit si am dat 100ron la dobitocii aia unde am fost...au testat cu nush ce scula,istorii,povesti de ma ingrozisem si cand am ajuns acasa...ca norocul ca nu i-am crezut si am zis sa fac eu inca o verificare...
deci daca ai simptomele care le-am avut eu si banuiesti ca din furtunase e problema...schimba-le.
deci daca ai simptomele care le-am avut eu si banuiesti ca din furtunase e problema...schimba-le.
- marius_cyp
- **
- 250 mesaje
- din 12 Feb 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Italia
marius_cyp
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
Simptomele masini mele sunt:
Se pierde putere la viteze mare, (nu mai lucreaza turbina), opresc si pornesc merge fuge pamantul.
eroarea e P0105 si P1100 - (pierderi de vacum)
La OP-COM arata ceva ca nu are presiune comand presure.
Am dat jos turbina si curatat,verificat vacum degeaba.
Totusi pierd putere la viteze mari.
Se pierde putere la viteze mare, (nu mai lucreaza turbina), opresc si pornesc merge fuge pamantul.
eroarea e P0105 si P1100 - (pierderi de vacum)
La OP-COM arata ceva ca nu are presiune comand presure.
Am dat jos turbina si curatat,verificat vacum degeaba.
Totusi pierd putere la viteze mari.
bilson
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu sunt cel mai in masura sa-ti dau sfaturi,dar pentru linistea ta,nu te costa mai nimic sa le schimbi,daca nu se modifica nimic,atunci le pui la loc pe cele originale.Nu-ti ia mai mult de 10 minute maxim sa incerci.....sincer nici eu nu credeam sa fie asa simplu,dar..norocul meu.
Succes!sa ne tii la curent !
Succes!sa ne tii la curent !
- marius_cyp
- **
- 250 mesaje
- din 12 Feb 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Italia
marius_cyp
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- ririnel
- ****
- 2,078 mesaje
- din 29 Oct 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
ririnel
- Mesaje scrise: 2,078
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
Astazi m-a picat si mie valva, in urma unei pierderi de putere si a erorii P0400. Am desfacut-o si iata cum arata:
Am incercat sa o lipesc cu silicon dar nu stiu daca rezolv ceva, dupa cum se vede este si dezlipita si rupta si dilatata. Diametrul exterior este mai mare decat spatiul unde trebuie sa intre.
Am curatat-o de 2 ori pana acum: anul trecut prima data si ieri ultima data (odata cu toata galeria de admisie). Nu am spalat-o decat cu motorina dar am degresat-o cu spray de contacte electrice, foarte volatil. Probabil din cauza lui s-a dilatat asa...
Am incercat sa o lipesc cu silicon dar nu stiu daca rezolv ceva, dupa cum se vede este si dezlipita si rupta si dilatata. Diametrul exterior este mai mare decat spatiul unde trebuie sa intre.
Am curatat-o de 2 ori pana acum: anul trecut prima data si ieri ultima data (odata cu toata galeria de admisie). Nu am spalat-o decat cu motorina dar am degresat-o cu spray de contacte electrice, foarte volatil. Probabil din cauza lui s-a dilatat asa...
tomadanmihai- Suspendat
- 452 mesaje
- din 30 Jul 2007
- Zafira 2002 Z16XE
- Prahova
tomadanmihai- Mesaje scrise: 452
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
ririnel probabil ca de aceea nu tragea masina ta asa de bine ca nu functiona cum trebuie EGR-ul decat cu intermitenta.
Sfatul meu este sa faci un efort sa il schimbi cu totul ca daca incerci sa il mai repari inca odata nu va tine si pozitia de inchidere a capacului de plastic nu va mai fi aceasi. Vorbeste cu Eduard33 si vezi cat costa un EGR nou la el si eventual vezi daca poti si se potriveste ia modelul cu capac metalic ca este mai rezistent. Sa ne ti la curent cu ce ai mai rezolvat.
Sfatul meu este sa faci un efort sa il schimbi cu totul ca daca incerci sa il mai repari inca odata nu va tine si pozitia de inchidere a capacului de plastic nu va mai fi aceasi. Vorbeste cu Eduard33 si vezi cat costa un EGR nou la el si eventual vezi daca poti si se potriveste ia modelul cu capac metalic ca este mai rezistent. Sa ne ti la curent cu ce ai mai rezolvat.
- ririnel
- ****
- 2,078 mesaje
- din 29 Oct 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
ririnel
- Mesaje scrise: 2,078
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
Duminica, la 24 de ore dupa lipire, am montat pe masina EGRul reconditionat. Pentru ca zilele acestea toate magazinele au fost inchise, am folosit silicon pentru sticla/acvarii, ramas prin garaj de cand mi-am pus pleoapele la faruri.
Nu am facut drumuri prea lungi de duminica pana acum dar se pare ca masina merge bine. Recunosc, nu am avut curaj sa merg sportiv. Oricum ma pregatesc de o valva noua tocmai din cauza membranei care este dilatata si nu cred ca isi mai face treaba corespunzator, asta indiferent daca lipitura mea tine sau nu.
Valva cu capac metalic am observat ca are tija mai lunga, nu cred ca se potriveste la mine.
A reusit cineva sa schimbe doar membrana din EGR?
Nu am facut drumuri prea lungi de duminica pana acum dar se pare ca masina merge bine. Recunosc, nu am avut curaj sa merg sportiv. Oricum ma pregatesc de o valva noua tocmai din cauza membranei care este dilatata si nu cred ca isi mai face treaba corespunzator, asta indiferent daca lipitura mea tine sau nu.
Valva cu capac metalic am observat ca are tija mai lunga, nu cred ca se potriveste la mine.
A reusit cineva sa schimbe doar membrana din EGR?
- sorinsorin
- **
- 55 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Zafira 2001
- Sibiu
sorinsorin
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
sorinsorin acel ulei curge pentru ca turbina iti pierde mai mult ulei decat este normal si acel ulei ajunge in intercooler care oricum este probabil plin cu ulei si acel ulei este antrenat de aerul care intra in motor pe la valva EGR (nu AGR). Acea gaurica este facuta special pentru s-au gandit baietii la asta si altfel se umplea de ulei si se spargea membrana. Deci iti trebuie o curatare la intercooler, a EGR-ului si suplimentar incearca sa pui un ulei cu o vascuozitate mai mare. Probabil ca iti si consuma masina ulei...
In alta ordine de ulei incearca sa nu mai mergi subturat si sa folosesti turbina ca acolo sunt niste jocuri care sunt preluate in momentul in care turbina ajunge la temperatura de utilizare normala. Axul turbinei care se invarte cu turatie foarte mult nu are rulment sau bucsa uscata ci miscarea se face pe o pelicula de ulei aflata intre ax si alezaj. Pentru detalii cauta pe net si vei afla multe...
In alta ordine de ulei incearca sa nu mai mergi subturat si sa folosesti turbina ca acolo sunt niste jocuri care sunt preluate in momentul in care turbina ajunge la temperatura de utilizare normala. Axul turbinei care se invarte cu turatie foarte mult nu are rulment sau bucsa uscata ci miscarea se face pe o pelicula de ulei aflata intre ax si alezaj. Pentru detalii cauta pe net si vei afla multe...
- sorinsorin
- **
- 55 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Zafira 2001
- Sibiu
sorinsorin
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
vik882000
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2010
- Mesaj Privat
- ririnel
- ****
- 2,078 mesaje
- din 29 Oct 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
ririnel
- Mesaje scrise: 2,078
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
#sorinsorin - vezi ca avem intalniri sambata la ora 13 in Valea Aurie langa Cabana pe platou si acolo daca vii iti putem explica in detaliu ce trebuie facut pentru o curatare exemplara a admisiei si intercooler-ului. Cat despre faza cu puturoasa pana in 2500 de ture asa este acest tip de motor... abia dupa 2500 se simte turbina pentru ca e cu geometrie fixa nu variabila... iti explic in detaliu la una din intalniri daca vom avea ocazia sa povestim