*ionutz*
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2009
- Mesaj Privat
laurscr
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
- am schimbat bateria
- am verificat geometria
- am inspectat vizual cablurile de la senzori si modul de prindere
- am masurat continuitatea cablurilor
= 😢
Rezolvare:
- am desfacut din mufe cablulurile care duc la senzorii din butuc
- am curatat cu spray pentru contacte
- am reintrodus mufele la loc
- am verificat cablurile in sensul de a avea suficienta libertate de miscare
= 😊
Concluzie:
- defectul provine de la un contact imperfect la mufe
- nu se poate masura deoarece apare intermitent in timpul mersului
*ionutz*
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2009
- Mesaj Privat
laurscr
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
La tine nu-ti indica consumul de combustibil, ceea ce evident are alte cauze. Eu nu am patit asta niciodata asa ca nu am nici un sfat pentru problema ta. Cred ca ar putea fi subiectul unui topic nou daca nu gasesti nimic dupa o cautare pe forum.
*ionutz*
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2009
- Mesaj Privat
egroeg007
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2008
- Mesaj Privat
- adrianvoicu
- *
- 6 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Vectra 2003 Y2.0DTH
- Dolj
adrianvoicu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y2.0DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
yca_ever- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- titro
- ***
- 685 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- cioby
- **
- 152 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- adrianvoicu
- *
- 6 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Vectra 2003 Y2.0DTH
- Dolj
adrianvoicu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y2.0DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
yca_ever- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
azi am fost la AUTOGLOBUS - sevice opel timisoara si mi-au facut o diagnoza:raspuns: eroare S.A.S - STTERING ANGLE SENSOR: rezolvare : recalibrare senzor volan
Mi-au mai spus ca in cazul in care problema revine, trebuie schimbat CIM-ul, aceasta fiind o problema din fabricatie la Vectra C, si anume comunicarea intre CIM si unii senzori ai masinii.
De mentionat ca pentru aceasta operatie aveti nevoie de codurile masinii, iar in cazul in care trebuie inlocuit CIM-ul acesta costa aprox 1500 lei la care se adauga manopera de 140 lei.
- titro
- ***
- 685 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ruff_ryders
- *
- 9 mesaje
- din 08 Feb 2008
- Astra 2006 z17dth
- Gorj
ruff_ryders
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
- deleted-4518
- **
- 181 mesaje
- din 15 Jan 2007
deleted-4518
- Mesaje scrise: 181
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2007
- Mesaj Privat
Cat despre fluctuatia luminii, am vazut pe undeva (autodata parca) ce e o problema recunoscuta de OPEL fara nici o rezolvare. Ca si faza scurta la VECTRA C.
P.S. Aici era vorba despre ESP si VOLAN cu EXCLAMARE
caragea
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
va rog mult sa ma ajutati.;(
Va Multumesc.
Ionut exact asta am patit si eu acum 20 minute am fortat putin masina in mansialier ca am ramas blocat in zapada si mi-au ramas martorii abs si esp aprinsi si nu se mai sting. sunt curios cum ai rezolvat si daca la s-au stins. Multumesc
- trio13
- **
- 237 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,258 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Din ce am observat :
1.ABS + ESP raman aprinsi 3-4 secunde dupa ce ati pornit motorul,poate fi din cauza :
a)bateriei (este prima pe care ar trebui sa o verificati pentru ca e si cel mai simplu,asta a fost primul lucru care am facut cand a avut masina mea sindromul asta;am schimbat bateria si in ziua aceea nu s-au mai aprins,doar ca a 2a zi fenomenul a reaparut,deci nu era din baterie)
b)unui consumator(daca ati verificat bateria si fenomenul se repeta).De unde provine?Ei...aici e partea frumoasa.La mine a fost chiar banal,lichidul de servo era mult prea vascoz,ceea ce am sesizat si in timpul mersului,directia de la Vectra afectata era mai tare fata de cealalta,bateria fiind descarcata si alternatorul chinuindu-se sa o incarce.
Unii colegi nu au facut ceva in privinta asta si nici nu trebuie,odata cu trecerea de la sezonul rece la cald,fenomenul va disparea,lichidul de servo nemaifiind vascoz,dar ar fi indicat sa-l schimbati cu unul mai subtire.
2)ABS+ESP aprinsi in permanenta :
Contact imperfect la butuc (puteti incerca sa desfaceti firele,sa-i dati cu spray pe contacte si eventual sa le proptiti mai bine)
3)ABS +ESP + martor volan in permanenta
Cand vi se aprind in bord ar fi indicat sa apucati bine de tot volanul,am trait de 2x experienta asta la ambele Vectre...servodirectia va ceda si nici masina nu va functiona pentru mult timp,de fapt va functiona pana va seca bateria,iar temperatura motorului va atinge valori imense.De ce?Alternatorul nu mai incarca (si aici aveti un topic intreg referitor la aspecte legate de puntea de diode,releul de incarcare,axul rotativ care poate fi rupt,etc)
SAVARIN
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2005
- Mesaj Privat
Are cineva alta sugestie, eu nu cred ca e de la CIM, poate mai degraba de la Pompa de Servo
Bateria e noua, tocmai schimbata, contactele par perfecte !
DButa
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2017
- Mesaj Privat