adiz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2011
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
adiz a scris:Limba aceea neagra preseaza pe inelul acela cu sectorul dintat . Asta e clar .
Dar nu inteleg ce rol are tabla aia culisanta cu surubul .
Dar nu inteleg ce rol are tabla aia culisanta cu surubul .
Tabla cu surub tine pe loc reglajul in momentul montarii presei pregatitoare montajului.
Se considera ca pozitia aceea este reglaj pentru disc nou,,, care este neaparat necesar la montajul unei placi noi de presiune
adiz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2011
- Mesaj Privat
Revin cu 3 poze ...mai detaliate .
Ideea interesanta e ca pe surub se vede filet . De ce ar fi filet daca este sudat capatul ?
Sa inteleg ca surubul de va strange...?Dupa montare ?Si daca da..cat ?
Iar limba aceea...apasa pe inelul acela lucios care are un sector dintat..ca la sabotii de frane cu autoreglare .
Pana aici e clar . Dar cum ramane cu surubul ? Aici este buba....
Sa va uitati si pe animatia postata mai devreme ca sa vedeti principiul .
Ideea interesanta e ca pe surub se vede filet . De ce ar fi filet daca este sudat capatul ?
Sa inteleg ca surubul de va strange...?Dupa montare ?Si daca da..cat ?
Iar limba aceea...apasa pe inelul acela lucios care are un sector dintat..ca la sabotii de frane cu autoreglare .
Pana aici e clar . Dar cum ramane cu surubul ? Aici este buba....
Sa va uitati si pe animatia postata mai devreme ca sa vedeti principiul .
adiz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2011
- Mesaj Privat
ney a scris:
Tabla cu surub tine pe loc reglajul in momentul montarii presei pregatitoare montajului.
Se considera ca pozitia aceea este reglaj pentru disc nou,,, care este neaparat necesar la montajul unei placi noi de presiune
adiz a scris:Limba aceea neagra preseaza pe inelul acela cu sectorul dintat . Asta e clar .
Dar nu inteleg ce rol are tabla aia culisanta cu surubul .
Dar nu inteleg ce rol are tabla aia culisanta cu surubul .
Tabla cu surub tine pe loc reglajul in momentul montarii presei pregatitoare montajului.
Se considera ca pozitia aceea este reglaj pentru disc nou,,, care este neaparat necesar la montajul unei placi noi de presiune
Corect .
Dar observ acum in poza facuta acum si postata ca surubul are filet . De ce ? Intrucat este sudat in cap......
Presa pregatitoare montajului ? Nu se poate monta decat cu presa aceea triunghiulara ?
Nu pot strange uniform din aproape in aproape ca la placile fara autoreglaj ?
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Nu ,pentru ca nu se aseaza autoreglajul corect
Exista o presa care se umfla in canelurile discului ( montat deja pe placa) si dupa cu alt filet( are doua presa ) se pune placa sub presiune si asa cu totul se monteaza pe volanta si se strang suruburile la cuplu.
Placa se va aseza perfect lipita in zona de strangere a suruburilor folosind asa ceva.
Mentionez ca aceasta presa are surub in surub, nu sunt doua chestii diferite
Am gasit o poza
Exista o presa care se umfla in canelurile discului ( montat deja pe placa) si dupa cu alt filet( are doua presa ) se pune placa sub presiune si asa cu totul se monteaza pe volanta si se strang suruburile la cuplu.
Placa se va aseza perfect lipita in zona de strangere a suruburilor folosind asa ceva.
Mentionez ca aceasta presa are surub in surub, nu sunt doua chestii diferite
Am gasit o poza
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
adiz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2011
- Mesaj Privat
ney a scris:Nu ,pentru ca nu se aseaza autoreglajul corect
Exista o presa care se umfla in canelurile discului ( montat deja pe placa) si dupa cu alt filet( are doua presa ) se pune placa sub presiune si asa cu totul se monteaza pe volanta si se strang suruburile la cuplu.
Placa se va aseza perfect lipita in zona de strangere a suruburilor folosind asa ceva.
Mentionez ca aceasta presa are surub in surub, nu sunt doua chestii diferite
Am gasit o poza
Exista o presa care se umfla in canelurile discului ( montat deja pe placa) si dupa cu alt filet( are doua presa ) se pune placa sub presiune si asa cu totul se monteaza pe volanta si se strang suruburile la cuplu.
Placa se va aseza perfect lipita in zona de strangere a suruburilor folosind asa ceva.
Mentionez ca aceasta presa are surub in surub, nu sunt doua chestii diferite
Am gasit o poza
Piesa din poza este pentru centrarea discului pe volanta . Este altceva .
Aliniaza discul cu locasul din arbore sa fie coaxial .
Am mai facut ceva cercetari si am ajuns la concluzia ca respectivul ansamblu ( placa triunghiulara si surubul ) raman asa cum sunt la montaj .
Nici nu se scot nici nuse roteste surubul sau altceva .
Deci efectiv se monteaza asa cum este fara sa ii faci nimic .
Asta ar fi concluzia mea finala .
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
adiz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2011
- Mesaj Privat
Am vazut ca se poate monta ambreiajul cu autoajustare si fara presa aceea specifica .
Respectiv, se strang suruburile volantei in sensul acelor de ceas unul dupa altul cu un sfert de tura (din apropae in aproape) pana se lipeste placa de volanta . In ideea de a nu descentra placa si a nu se deranja mecanismul de autoreglaj .
Apoi se strang la cuplu 25 nm . Evident se aliniaza si discul .
Ma voi apuca de treaba la un moment dat...nu o sa ma apuc chiar acum dar o sa il fac .
Va voi tine la curent cu mersul lucrarilor si voi mai posta .
Ma ghidez si dupa o postare de pe you tube cu inlocuire kit ambreiaj Vectra C 1.9 120 CP .
Sper sa iasa bine .
Daca mai aveti opinii sau recomandari sau intrebari putem comunica aici .
Va multumesc ptr. recomandari si ne mai auzim .
Respectiv, se strang suruburile volantei in sensul acelor de ceas unul dupa altul cu un sfert de tura (din apropae in aproape) pana se lipeste placa de volanta . In ideea de a nu descentra placa si a nu se deranja mecanismul de autoreglaj .
Apoi se strang la cuplu 25 nm . Evident se aliniaza si discul .
Ma voi apuca de treaba la un moment dat...nu o sa ma apuc chiar acum dar o sa il fac .
Va voi tine la curent cu mersul lucrarilor si voi mai posta .
Ma ghidez si dupa o postare de pe you tube cu inlocuire kit ambreiaj Vectra C 1.9 120 CP .
Sper sa iasa bine .
Daca mai aveti opinii sau recomandari sau intrebari putem comunica aici .
Va multumesc ptr. recomandari si ne mai auzim .
reluf16
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
adiz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2011
- Mesaj Privat
IPopa98
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2023
- Mesaj Privat
adiz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2011
- Mesaj Privat