Soluție | |
- ney
- ****
- 1,110 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,110
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
andreikb
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2023
- Mesaj Privat
Totusi am o nelamurire intrucat nu ma pricep la asta. Am verificat ambele conducte (cu valva scoasa) si observ ca nu e vid in niciun capat, trece aerul ca si cum are pe unde sa iasa. E normal? Inseamna ca e o fisura spre rezervor? Dar spre admisie?
- ney
- ****
- 1,110 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,110
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,110 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,110
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
andreikb
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2023
- Mesaj Privat
Membrana de la servofrana era usor fisurata si cand pedala de frana nu era apasata, servofrana lãsa aerul din habitaclu sa fie tras prin tulumba de servofrana de catre vidul de la admisie direct in motor, aer nemãsurat. ~700 lei e tulumba de servofrana.
Verificarea e simpla, trebuie doar sa te bagi cu urechea langa pedala de frana, pe la piston si sa auzi daca trage aer fals. La mine nu s-a observat cu fum deoarece era relativ putin aer tras pe langa clapeta, totusi, suficient sa dea +20% LTFT la relanti.
- ney
- ****
- 1,110 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,110
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat