Probabil cã și un ambreiaj te-ai gândi sã-l schimbi pe marginea drumului...
Am un prieten care chiar a schimbat ambreiajul pe marginea drumului; inainte de 1989. Masina era o Dacia 1100.
Avea tot ce trebuie in portbagaj, inclusiv un taburet pe care l-a folosit sa tina motorul suspendat in timpul operatiei. Stia ca urma sa cedeze, dar a sperat sa ajunga in atelier sa-l schimbe.
Nu a ajuns; ambreiajul a cedat pe drum.
Caz real.
Bineînțeles, cã în epocã, am fãcut și eu lucrul ãsta. Dar nu poți compara o Dacie conceputã în anii '60 cu mașini concepute dupã 2000, ptr simplul motiv cã procedurile de intervenție sunt din ce în ce mai complicate, ptr lucruri altãdatã considerate relativ simple. De-aia am menționat ambreiajul: știu oameni care încã fac chestia asta cu mijloace rudimentare, dar nu pe marginea drumului cum ar crede niște "melancolici" ai mecanicii de șanț. Și nu de unul singur. Fie și din motive de siguranțã...