- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Da colegu asa este , corect , ecu are nevoie in cazul scv-ului de anumite conditii care le interpreteaza in timp , nu imediat ca in cazul adaptarii clapetei de acceleratie , egr , care le adaptezi in cateva secunde , cel putin la mine dupa schimbare scv , a durat , nu mai stiu exact dar parca sa zic cateva zile , acum depinde si de km. parcursi zilnic , iar efectul a fost placut cu revenirea puterii si fara fluctuatii ale relantiiului .
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Am inteles, inca o persoana care adora adevarul, doar daca este în avantajul sãu!
Adevarul este cã:
- nu ai citit atent si deci nu ai inteles ceea ce am scris initiai (dar ai gasit ocazia sa scrii acele cuvinte);
- nu ai scris corect (mi se mai intampla si mie, din diverse motive);
- nu am spus despre tine nimic, nici macar ca ai fi laudaros, ci despre "paginile de promovare" (locurile unde este prezentat ca leac minune);
- nu am spus ca nu ar fi bun, ba chiar din contra "Ca sa nu se inteleaga cumva gresit, clar regulatorul acela model mai nou, a fost revizuit, tinand cont de situatiile reale si deci clar este un mare + (plus)." (si totusi s-a inteles tocmai pe dos);
- nu am nevoie de poze, pentru ca am lucrat cu asa ceva, direct si fizic, prin urmare stiu despre ce vorbesc (unele regulatoare cu piston slefuit, care inca mai functioneaza corect, altele care nu au mai functionat. Regulatoare noi, dar model original, care functioneaza perfect dupa 2-3 ani si cam 20000-40000km, etc.);
- nu am cum sa ma simt jignit de catre persoane pe care nu le cunosc si deci, nici ele nu ma cunosc (dar nici placere nu imi face);
- nu doar motorina este de vina, pentru ca vin defecte si cele rulate doar in Germania (si daca nici acolo nu este motorina buna, atunci pentr ce motorine au fost gandite?);
- nu ma deranjeaza ca ajuti, ba din contra si tocmai de asta spuneam ca "Tu chiar pari un om de treaba, care se implica atat cat poate si nu am absolut nici un motiv sa raspund pe acelasi ton", dar pur si simplu, pentru mine, era prea mult (una este sa furnizezi omului date/informatii, alta este sa îi bagi pe gât).
Repet, eu stiam ca se combat idei, nu persoane.
Celorlalti, scuze pentru "poluare".
@CountPorcula, este foarte adevarat, in functie de ce cere ECU si ce citeste ca rezultat, acesta "invata". S-ar fi putut si altfel (ca la carte), dar rezultatul final este tot acela, asa ca nu mai adaug nimic, trebuie sa fiu cuminte
Adevarul este cã:
- nu ai citit atent si deci nu ai inteles ceea ce am scris initiai (dar ai gasit ocazia sa scrii acele cuvinte);
- nu ai scris corect (mi se mai intampla si mie, din diverse motive);
- nu am spus despre tine nimic, nici macar ca ai fi laudaros, ci despre "paginile de promovare" (locurile unde este prezentat ca leac minune);
- nu am spus ca nu ar fi bun, ba chiar din contra "Ca sa nu se inteleaga cumva gresit, clar regulatorul acela model mai nou, a fost revizuit, tinand cont de situatiile reale si deci clar este un mare + (plus)." (si totusi s-a inteles tocmai pe dos);
- nu am nevoie de poze, pentru ca am lucrat cu asa ceva, direct si fizic, prin urmare stiu despre ce vorbesc (unele regulatoare cu piston slefuit, care inca mai functioneaza corect, altele care nu au mai functionat. Regulatoare noi, dar model original, care functioneaza perfect dupa 2-3 ani si cam 20000-40000km, etc.);
- nu am cum sa ma simt jignit de catre persoane pe care nu le cunosc si deci, nici ele nu ma cunosc (dar nici placere nu imi face);
- nu doar motorina este de vina, pentru ca vin defecte si cele rulate doar in Germania (si daca nici acolo nu este motorina buna, atunci pentr ce motorine au fost gandite?);
- nu ma deranjeaza ca ajuti, ba din contra si tocmai de asta spuneam ca "Tu chiar pari un om de treaba, care se implica atat cat poate si nu am absolut nici un motiv sa raspund pe acelasi ton", dar pur si simplu, pentru mine, era prea mult (una este sa furnizezi omului date/informatii, alta este sa îi bagi pe gât).
Repet, eu stiam ca se combat idei, nu persoane.
Celorlalti, scuze pentru "poluare".
@CountPorcula, este foarte adevarat, in functie de ce cere ECU si ce citeste ca rezultat, acesta "invata". S-ar fi putut si altfel (ca la carte), dar rezultatul final este tot acela, asa ca nu mai adaug nimic, trebuie sa fiu cuminte
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Ok, daca nu iti face placere chiar te rog , nu ma mai mentiona si apropo nu am bagat la nimeni pe gat nimic , fiecare este liber sa faca ce doreste .Oricum nu am inteles ce te deranjeaza pe tine ce bag eu pe gat la altii sau ce fac , zic , sau mai stiu eu ce , pacat ca eu chiar te apreciam si nu am facut si zis nimic in favoarea mea , asa ai inteles tu , desi tu ai batut apropouri ca ma laud ,ceea ce e total gresit ....si aici ma opresc , scuze pt. off topic .
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Încinsã discuție:).
Radu, problema, dacã pot spune asa, este ca ai o solutie universala la toate motoarele de 1.7: Octavian&co.
Nu spun ca nu se pricepe, dar prea îl prezinți ca pe tamaduitorul suprem. Știi, poate pãrea dubios la un moment dat.
Îmi doresc sa nu te superi, ca am spus direct ceea ce cred ca poate deranja.
Intențiile sunt bune, dar se pot interpreta.
Revenind la discuție, îndrãznesc sa spun ca oscilațiile motorului nu sunt doar de la scv. Dacã injectia si motorul sunt în parametri, masina merge mult și bine cu scv-ul original. Eu am mai mult de 50k km cu scv denso luat de la autoa. De asta tot spun ca nu e neapãrat nevoie sa dai bani pe microfiltrare și scv lung. Ca e o soluție, probabil. Pe termen lung insa, dacã nu cauți adevãratã problema a motorului, vei plati mai mult.
La fel se întâmplã și cu eliminarea dpf-ului: mulți îl dau jos fãrã sa caute adevãratã problema a motorului.
Și tot asa...
Rezolva cauza, nu efectul.
Radu, problema, dacã pot spune asa, este ca ai o solutie universala la toate motoarele de 1.7: Octavian&co.
Nu spun ca nu se pricepe, dar prea îl prezinți ca pe tamaduitorul suprem. Știi, poate pãrea dubios la un moment dat.
Îmi doresc sa nu te superi, ca am spus direct ceea ce cred ca poate deranja.
Intențiile sunt bune, dar se pot interpreta.
Revenind la discuție, îndrãznesc sa spun ca oscilațiile motorului nu sunt doar de la scv. Dacã injectia si motorul sunt în parametri, masina merge mult și bine cu scv-ul original. Eu am mai mult de 50k km cu scv denso luat de la autoa. De asta tot spun ca nu e neapãrat nevoie sa dai bani pe microfiltrare și scv lung. Ca e o soluție, probabil. Pe termen lung insa, dacã nu cauți adevãratã problema a motorului, vei plati mai mult.
La fel se întâmplã și cu eliminarea dpf-ului: mulți îl dau jos fãrã sa caute adevãratã problema a motorului.
Și tot asa...
Rezolva cauza, nu efectul.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Da Daniel , asa este , oscilatiile nu sunt doar din scv ,stiu f. bine , iar in legatura cu Dl. Octavian crede-ma ca nu il ridic in slavi , daca asta a dat de inteles , eu sunt multumuit de produs in sine , care il am de la el , ca nu aveam de unde din alta parte , adica de regulator si de aceea in laudam , incercand da ajut un coleg , dar nu pe Octavian , de care nu sunt chiar foarte multumit , am facut mai multe chestii la dumnealui , dar nu comentez ..
Oricum se pare ca daca ajut este gresit si o sa ma retrag din a comenta la postari ,cel putin o vreme , nu stiu cat , asta e , omul mai si greseste.Stima.
Oricum se pare ca daca ajut este gresit si o sa ma retrag din a comenta la postari ,cel putin o vreme , nu stiu cat , asta e , omul mai si greseste.Stima.
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Baieti sincer nu au rost contrazicerile.
Eu trebuia sa schimb de mult scv-ul, adica cam de când am luat-o din 2014. Pe atunci nu se știa de scv ok, toata lumea îmi zicea fugi de regulatoare indiferent de marcã, tine-l pe cel original pânã crapã ca e mai bun decât ce e pe piațã (atunci). Inclusiv Adam din Cluj-Napoca la care am verificat masina mi-a zis ca aia e cam buba lor sa îl țin ca inca va merge. Si a mers inca mult si bine, pânã anul trecut nu a oscilat prea tare (nici acum nu e de speriat). Anul trecut a început însã sa și moarã dupa prima cheie si din vorba in vorba aici pe forum am ajuns la dl Matei Andrei din Cluj (am vb cu el pe fb). Ramasesem cu el cã dupã ce iasã din carantinã (sau autoizolare) sa trec pe la el sa vada ce si cum daca trebuie scv sau nu. Asta a fost prin martie aprilie anul trecut. Intre timp s-a incalzit, mașina a mers normal, nu mai murea dupa prima cheie la rece (rar mici oscilații ca de obicei). In toamnã prin octombrie-noiembrie cand s-a racit afara a reapãrut problema cu pornirea. Am mers cu alta chestie mica la service-ul meu constant din Cluj. Acolo baieții mi-au zis direct sa merg la Adam deoarece nu are rost sa caute ei o zi ce poate face el in 5m. Asa a si fost, Adam a schimbat instant filtrul de motorina si carcasa si problema muririi motorului dupa prima cheie la rece a dispãrut. Acum a început sa oscileze mai tare (poate e si combustibilul, de obicei ii bag premium din Omv Petrom acum am bagat din Moll). In fine, mi-am adus aminte de discutia de acu aproape un an de pe aici si am zis ca chiar e cazul sa il schimb chiar daca teoretic ar mai duce-o. Din 2014 e singura problema mai mare care mi-a fãcut-o masina asta. Au mai fost doua dar una nu din vina ei ci pur ghinion (a sãrit un capac de pe o mufã intra umezealã si pana l-am gãsit m-a luat naiba, era si intre crãciun si revelion totul închis) si alta care nu conteazã (eu n-o consider problema). Deci daca e sa aleg intre un scv cu 4-500 lei si asta magic cum ii ziceti voi cu 700 sincer prefer a doua varianta si de curiozitate... dupa o sa mi-e doar sa nu-mi apuce masina apucaturi de BMW, drifturi prin sensuri giratorii, sa nu ii mai functioneze semnalizarile, provocãri de liniute cu ferrari-uri pe autostrada, etc 😅
Eu trebuia sa schimb de mult scv-ul, adica cam de când am luat-o din 2014. Pe atunci nu se știa de scv ok, toata lumea îmi zicea fugi de regulatoare indiferent de marcã, tine-l pe cel original pânã crapã ca e mai bun decât ce e pe piațã (atunci). Inclusiv Adam din Cluj-Napoca la care am verificat masina mi-a zis ca aia e cam buba lor sa îl țin ca inca va merge. Si a mers inca mult si bine, pânã anul trecut nu a oscilat prea tare (nici acum nu e de speriat). Anul trecut a început însã sa și moarã dupa prima cheie si din vorba in vorba aici pe forum am ajuns la dl Matei Andrei din Cluj (am vb cu el pe fb). Ramasesem cu el cã dupã ce iasã din carantinã (sau autoizolare) sa trec pe la el sa vada ce si cum daca trebuie scv sau nu. Asta a fost prin martie aprilie anul trecut. Intre timp s-a incalzit, mașina a mers normal, nu mai murea dupa prima cheie la rece (rar mici oscilații ca de obicei). In toamnã prin octombrie-noiembrie cand s-a racit afara a reapãrut problema cu pornirea. Am mers cu alta chestie mica la service-ul meu constant din Cluj. Acolo baieții mi-au zis direct sa merg la Adam deoarece nu are rost sa caute ei o zi ce poate face el in 5m. Asa a si fost, Adam a schimbat instant filtrul de motorina si carcasa si problema muririi motorului dupa prima cheie la rece a dispãrut. Acum a început sa oscileze mai tare (poate e si combustibilul, de obicei ii bag premium din Omv Petrom acum am bagat din Moll). In fine, mi-am adus aminte de discutia de acu aproape un an de pe aici si am zis ca chiar e cazul sa il schimb chiar daca teoretic ar mai duce-o. Din 2014 e singura problema mai mare care mi-a fãcut-o masina asta. Au mai fost doua dar una nu din vina ei ci pur ghinion (a sãrit un capac de pe o mufã intra umezealã si pana l-am gãsit m-a luat naiba, era si intre crãciun si revelion totul închis) si alta care nu conteazã (eu n-o consider problema). Deci daca e sa aleg intre un scv cu 4-500 lei si asta magic cum ii ziceti voi cu 700 sincer prefer a doua varianta si de curiozitate... dupa o sa mi-e doar sa nu-mi apuce masina apucaturi de BMW, drifturi prin sensuri giratorii, sa nu ii mai functioneze semnalizarile, provocãri de liniute cu ferrari-uri pe autostrada, etc 😅
VChord
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2022
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut,în 2014 am fãcut alt piston în regulatorul original,care avea fluctuati foarte mari si azi merge motorul ca nou.Am pus pe forum atunci si desenul si materialul din care e facut.
https://www.clubopel.com/808...373_3v1puzxbm.jpg
https://www.clubopel.com/808...373_3v1puzxbm.jpg
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
VChord a scris:Salut,de unde as putea achizitiona un regulator mai bun decat del de la Denso?
Octavian Danciu, contacteaza-l pe facebook. Nu iti pot da numarul lui direct nu am permisiunea omului si consider ca e privat. Intra pe facebook pe Opel Astra J Romania (pagina) si il gasesti acolo. E moderator sau admin.