- ToX
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- OP
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Am postat aici semnificatia codului motorului, precum si a caroseriei.
Au am gasit un motor la un bisnitar, adusese o masina din Germania si facuse recarosare, si ii ramasese motorul de pe cea adusa. L-am luat cu 100E, ceea ce mi se pare super putin, chiar daca avea uzura maricica in bloc. De pe el am luat pistoanele, axa si injectoarele, restul am pastrat de pe motorul meu.
Au am gasit un motor la un bisnitar, adusese o masina din Germania si facuse recarosare, si ii ramasese motorul de pe cea adusa. L-am luat cu 100E, ceea ce mi se pare super putin, chiar daca avea uzura maricica in bloc. De pe el am luat pistoanele, axa si injectoarele, restul am pastrat de pe motorul meu.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
GSi a scris:Am postat aici semnificatia codului motorului, precum si a caroseriei.
Au am gasit un motor la un bisnitar, adusese o masina din Germania si facuse recarosare, si ii ramasese motorul de pe cea adusa. L-am luat cu 100E, ceea ce mi se pare super putin, chiar daca avea uzura maricica in bloc. De pe el am luat pistoanele, axa si injectoarele, restul am pastrat de pe motorul meu.
Au am gasit un motor la un bisnitar, adusese o masina din Germania si facuse recarosare, si ii ramasese motorul de pe cea adusa. L-am luat cu 100E, ceea ce mi se pare super putin, chiar daca avea uzura maricica in bloc. De pe el am luat pistoanele, axa si injectoarele, restul am pastrat de pe motorul meu.
*
Cum stai cu jocul piston-cilindru? Eu cred ca ar fi trebuit posa chiulasa de la alalalt cu totul, s-ar putea ca sectiunile galeriilor sa nu fie identice (de verificat...)
- GSi
- OP
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Vizitator
- Mesaje scrise:
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat:
CIH_Tuner
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucharest
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2004
- Mesaj Privat
GSi-ule . . . . de ce esti tu "rau" si spui ca ai facut VW Vento VR6 ????
Stii bine ca avea probleme cu capacu de delcou si nu dadea nici scartz de roti . Hai sa te mai dai acum cu el cu masina in mintile ei . . . . te tine ????
Bafta.
Oricum nu cred ca e pe aici cineva care sa creada ca un C20NE sau SEH face un VR6 DOHC de 2.8
Stii bine ca avea probleme cu capacu de delcou si nu dadea nici scartz de roti . Hai sa te mai dai acum cu el cu masina in mintile ei . . . . te tine ????
Bafta.
Oricum nu cred ca e pe aici cineva care sa creada ca un C20NE sau SEH face un VR6 DOHC de 2.8
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- OP
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
CIH_Tuner a scris:GSi-ule . . . . de ce esti tu "rau" si spui ca ai facut VW Vento VR6 ????
Stii bine ca avea probleme cu capacu de delcou si nu dadea nici scartz de roti . Hai sa te mai dai acum cu el cu masina in mintile ei . . . . te tine ????
Bafta.
Oricum nu cred ca e pe aici cineva care sa creada ca un C20NE sau SEH face un VR6 DOHC de 2.8
Stii bine ca avea probleme cu capacu de delcou si nu dadea nici scartz de roti . Hai sa te mai dai acum cu el cu masina in mintile ei . . . . te tine ????
Bafta.
Oricum nu cred ca e pe aici cineva care sa creada ca un C20NE sau SEH face un VR6 DOHC de 2.8
Stiu ce probleme avea Vento, intr-adevar avea perioade cand aprinderea nu ii mergea bine, fiecare are probleme la masina si niciuna nu e bine pusa la punct de fiecare data. Chiar vreau sa ma mai dau odata cu el, stiu ca trage mai bine, atunci il lasam la cateva masini acum ar fi bine sa ma tin cu el ... apropo, motorul de pe Vento ala nu e DOHC-ul ci SOHC-ul de 174CP, si masina are cu aproape 20% mai multa greutate ca a mea. Oricum mi-ar trebui aproape 160CP sa ma tin cu el daca e in stare buna. Ai fost pe acolo cand m-am dat? Cine esti ?
roBERT, intr-adevar si calculatorul e putin diferit, de fapt maparea ECU, insa combinarea motorului 20SEH-ului cu calculator de 20NE aduce o pierdere de approx 2CP (m-am documentat, sunt dynoteste care arata chestia asta). Chiptuning-ul acopera din belsug pierderea asta.
CIH_Tuner
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucharest
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- OP
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Nu te supara pe mine dar nu cred ca stii foarte bine despre ce vorbesti. Motorul de pe Golf/Vento VR6 e doar in versiunea SOHC 12V 174CP, mai exista versiunea SOHC 12V 189CP pe VW Corrado si 193CP pe Passat. VR6 DOHC e o generatie mai noua si vine numai cu 24V, 200CP. Cuplul la Vento e de 235Nm, in timp ce la mine e 180Nm inainte de chiptuning si neluand in seama admisia si evacuarea modificate.
CIH_Tuner
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucharest
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2004
- Mesaj Privat
- B|shOp-VR6
- *
- 4 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Bucuresti
B|shOp-VR6
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
Sal.. eu sunt cel cu Ventoul....
Asa.. cand a fost sa fie.. masina mea avea probleme cu capacul de delcou, dadea scanteie prin el si mergea in 4 cilindrii... Nu au fost cateva masini ci doar o jumate de masina si asta I-a si putin a II-a ca sti ca au venit masini pe contrasens.
Masina mea are motor 2800cc, 174CP, Cuplu: 235Nm cu greutate 1210kg, si e DOHC.. Acum sunt la servici dar cand ajung acasa pun poza dela motor.. scrie pe el:
VR6-DOHC si emblema VW
Peace!
Asa.. cand a fost sa fie.. masina mea avea probleme cu capacul de delcou, dadea scanteie prin el si mergea in 4 cilindrii... Nu au fost cateva masini ci doar o jumate de masina si asta I-a si putin a II-a ca sti ca au venit masini pe contrasens.
Masina mea are motor 2800cc, 174CP, Cuplu: 235Nm cu greutate 1210kg, si e DOHC.. Acum sunt la servici dar cand ajung acasa pun poza dela motor.. scrie pe el:
VR6-DOHC si emblema VW
Peace!
- GSi
- OP
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Hai ca nu vreau sa ne certam, insa eu stiu ca DOHC-ul a fost introdus in 97' si are 24V si 200CP ... nu inteleg ce sens ar avea DOHC la 12V, mai ales ca are aceeasi putere ca si SOHC-ul. Oricum ideea e ca are 174CP, indiferent de cate axe cu came are. Am zis mai sus ca mi-ar trebui mai multa putere sa ma tin cu tine daca motorul ala e in toate mintile ...
PS: eu tin minte ca ne-am dat de mai multe ori
PS: eu tin minte ca ne-am dat de mai multe ori
- B|shOp-VR6
- *
- 4 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Bucuresti
B|shOp-VR6
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
- B|shOp-VR6
- *
- 4 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Bucuresti
B|shOp-VR6
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Motor cu o singura axa cu came = SOHC - single overhead camshaft
Motor cu doua axe cu came = DOHC - double overhead camshaft
Motorul este un V6 are doua axe cu came (arhitectura motoarelor in V nu permite sa fie SOHC) si 12v adicatelea doua valve per piston. Practic sunt doua chiulase fiecare cu cate o axa cu came la fiecare trei cilindri...
Pentru ca a reusit sa bata cu un Opel GSI de 130 cai un VW de 174
GSI primeste toate laudele
Un capac delco nu cred sa coste mai mult de 20 EUR:)
Motor cu doua axe cu came = DOHC - double overhead camshaft
Motorul este un V6 are doua axe cu came (arhitectura motoarelor in V nu permite sa fie SOHC) si 12v adicatelea doua valve per piston. Practic sunt doua chiulase fiecare cu cate o axa cu came la fiecare trei cilindri...
Pentru ca a reusit sa bata cu un Opel GSI de 130 cai un VW de 174
GSI primeste toate laudele
Un capac delco nu cred sa coste mai mult de 20 EUR:)
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
CIH_Tuner
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucharest
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2004
- Mesaj Privat
MAMAAAA ce prostii se debiteaza pe aici . . . . . .
Nu exista V6 cu o singura axa cu came . . . . . Toata gama de motoare V6 de Ford au o singura axa cu came in bloc in mijlocul V-ului de la cilindrii. Granada, Scorpio, Sierra, Taunus 2.0 / 2.3 / 2.6 / 2.8 / 2.9
DOHC nu are nici o legatura cu 4 axe cu came . . . . D vine de la dual in nici un caz de la 4.
Hai bafta,
Nu exista V6 cu o singura axa cu came . . . . . Toata gama de motoare V6 de Ford au o singura axa cu came in bloc in mijlocul V-ului de la cilindrii. Granada, Scorpio, Sierra, Taunus 2.0 / 2.3 / 2.6 / 2.8 / 2.9
DOHC nu are nici o legatura cu 4 axe cu came . . . . D vine de la dual in nici un caz de la 4.
Hai bafta,
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Nu va mai certati degeaba cand exista ATATA documentatie pe net !!!
http://autozine.kyul.net/te...ine_packaging.htm
Cititi aici despre motorul VR6 de la VW
Prima generatie de VR6 cu 2 valve pe cilindru este SOHC conform documentului de mai sus:
"Valve Gear
The first generation VR6 has 2 valves per cylinder, single overhead camshaft (sohc) serving each bank just like any conventional 2-valve V6s, although the 2 camshafts are so close that they look as if a twin-cam design.
"
A doua generatie de VR6 cu 4 valve pe cilindru este dupa cate se pare DOHC conform documentului de mai sus:
"
If it were a conventional V6, it would have needed 4 camshafts, 4 cam-phasing mechanism to implement this. Also required is 2 cylinder blocks and 2 cylinder heads. VR6 needs just half of them.
It is also interesting to see the new VR6 has the same no. of camshaft as its 2-valve predecessor
"
Ce concluzionez eu (sper sa nu supar pe nimeni) este ca SOHC = un ax cu came actioneaza toate valvele unui cilindru. In VR6 vechi acest lucru este adevarat. In VR6 cu 4 valve/cilindru un ax cu came actioneaza toate valvele de admisie pe cand celalalt toate valvele de evacuare, deci un ax cu came ationeaza doar jumatate din valvele unui cilindru, adica doua axe cu came actioneaza asupra valvelor unui singur cilindru. Nu stiu daca acest lucru se cheama DOHC avand in vedere ca sunt tot 2 axe cu came ca si in SOHC-ul cu 12 valve. Se pare ca 2 axe cu came in VR6 12V se cheama SOHC si in VR6 24V s-ar putea sa se cheme DOHC ...
Mai pun ca exista si site-ul http://www.vr6-dohc.de
Conform documentului GSi are dreptate... Daca VR6 este 12V este SOHC.
Daca VR6-le este 24V este DOHC.
http://autozine.kyul.net/te...ine_packaging.htm
Cititi aici despre motorul VR6 de la VW
Prima generatie de VR6 cu 2 valve pe cilindru este SOHC conform documentului de mai sus:
"Valve Gear
The first generation VR6 has 2 valves per cylinder, single overhead camshaft (sohc) serving each bank just like any conventional 2-valve V6s, although the 2 camshafts are so close that they look as if a twin-cam design.
"
A doua generatie de VR6 cu 4 valve pe cilindru este dupa cate se pare DOHC conform documentului de mai sus:
"
If it were a conventional V6, it would have needed 4 camshafts, 4 cam-phasing mechanism to implement this. Also required is 2 cylinder blocks and 2 cylinder heads. VR6 needs just half of them.
It is also interesting to see the new VR6 has the same no. of camshaft as its 2-valve predecessor
"
Ce concluzionez eu (sper sa nu supar pe nimeni) este ca SOHC = un ax cu came actioneaza toate valvele unui cilindru. In VR6 vechi acest lucru este adevarat. In VR6 cu 4 valve/cilindru un ax cu came actioneaza toate valvele de admisie pe cand celalalt toate valvele de evacuare, deci un ax cu came ationeaza doar jumatate din valvele unui cilindru, adica doua axe cu came actioneaza asupra valvelor unui singur cilindru. Nu stiu daca acest lucru se cheama DOHC avand in vedere ca sunt tot 2 axe cu came ca si in SOHC-ul cu 12 valve. Se pare ca 2 axe cu came in VR6 12V se cheama SOHC si in VR6 24V s-ar putea sa se cheme DOHC ...
Mai pun ca exista si site-ul http://www.vr6-dohc.de
Conform documentului GSi are dreptate... Daca VR6 este 12V este SOHC.
Daca VR6-le este 24V este DOHC.
CIH_Tuner
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucharest
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2004
- Mesaj Privat
Bai oameni buni . . . . .lasati-ma cu documentatia de pe net. . . .Noi avem masina in curte . . . . Nu are 24V si totusi este DOHC. Daca vreti facem intr-o zi o "sedinta" si venim cu masina sa o vedeti.
Si inca ceva . . . .exista si V6-uri cu o singura axa cu came . . . . vezi FORD.
Hai sa inchidem subiectul ca nu are rost . . . . .
Si inca ceva . . . .exista si V6-uri cu o singura axa cu came . . . . vezi FORD.
Hai sa inchidem subiectul ca nu are rost . . . . .