- Claudiu
- **
- 128 mesaje
- din 10 Mai 2006
- Astra 2002 Z16NZ
- Hunedoara
Claudiu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 Z16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
mitica68
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
Claudiu a scris:ceau..ma da parca o dat benga in toate vectrele astea...parca-i gripa aviara a vectrelor....si eu sunt in aceeasi situatie ca si tine si maine ma duc la opel...sa-mi masoare astia si IAC-ul...ca-i singurul care nu l-am masurat...si sa vad ce dracia dracului o fi....dar o fi chiar asa de scump...6.000.000 lei vechi ...minunea aia mica?
Sal . sunt nou pe aici Puteti sa-mi spuneti si mie ce inseamana IAC-ul...?
Multumesc mult.
- Claudiu
- **
- 128 mesaje
- din 10 Mai 2006
- Astra 2002 Z16NZ
- Hunedoara
Claudiu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 Z16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Claudiu
- **
- 128 mesaje
- din 10 Mai 2006
- Astra 2002 Z16NZ
- Hunedoara
Claudiu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 Z16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2006
- Mesaj Privat
ctz
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2006
- Mesaj Privat
Ta naaaaa
Salut
Ieri m-au apucat toate spumele si l-am rezolvat.
Simptome:relanti neregulat, turatie pornire 1600-1700 rpm, daca il loviti cu degetele indoite isi schimba turatia, si daca accelerati pana aproape de 3-4000 si il lasati sa isi revina, "da in nas". Basca ce v-am scris la inceput.
Deci se face asa: se scoate regulatorul de relanti (pentru care gasiti o schita mai jos) si se baga in benzina sau ceva de genul pana la semnul din schita de mai jos. Se lasa vreo 3-4 ore, timp in care se misca clapeta aceea din interior de cateva ori (ca recipient este ideal o cutie de bere - fara alcool - taiata). Dupa aceea se sufla cu un compresor sau ceva sub presiune si se lasa la soare sa se evapore tot ce are el prin el ... O sa fiti uimiti ce iese din el si ramana pe fundul recipientului. CAND IL SCOATETI PE EL SCOATETI SI BORNELE DE LA BATERIE SI LASTI-LE IN AER - asta ca sa se reseteze computeru masinii ...
OK. Il puneti la loc, puneti bornele la baterie, puneti contactul pentru un minut, porniti motorul (pe care il lasti sa mearga vreo 10-15 min) si asta e tot.
La mine dupa curatare: porneste pe la 700 rpm (ok, mai tre' reglata), poti sa il lovesti pana nu mai poti ca nu isi mai modifica turatia, si urci masina pana in 6000 rpm si scade singura la 700 rpm si nu mai da in nas, si in plus nu mi se mai aprinde martorul cu cheita cand o turez peste 3000
)
Salut
Ieri m-au apucat toate spumele si l-am rezolvat.
Simptome:relanti neregulat, turatie pornire 1600-1700 rpm, daca il loviti cu degetele indoite isi schimba turatia, si daca accelerati pana aproape de 3-4000 si il lasati sa isi revina, "da in nas". Basca ce v-am scris la inceput.
Deci se face asa: se scoate regulatorul de relanti (pentru care gasiti o schita mai jos) si se baga in benzina sau ceva de genul pana la semnul din schita de mai jos. Se lasa vreo 3-4 ore, timp in care se misca clapeta aceea din interior de cateva ori (ca recipient este ideal o cutie de bere - fara alcool - taiata). Dupa aceea se sufla cu un compresor sau ceva sub presiune si se lasa la soare sa se evapore tot ce are el prin el ... O sa fiti uimiti ce iese din el si ramana pe fundul recipientului. CAND IL SCOATETI PE EL SCOATETI SI BORNELE DE LA BATERIE SI LASTI-LE IN AER - asta ca sa se reseteze computeru masinii ...
OK. Il puneti la loc, puneti bornele la baterie, puneti contactul pentru un minut, porniti motorul (pe care il lasti sa mearga vreo 10-15 min) si asta e tot.
La mine dupa curatare: porneste pe la 700 rpm (ok, mai tre' reglata), poti sa il lovesti pana nu mai poti ca nu isi mai modifica turatia, si urci masina pana in 6000 rpm si scade singura la 700 rpm si nu mai da in nas, si in plus nu mi se mai aprinde martorul cu cheita cand o turez peste 3000
)
demi
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
- catalin_tl
- **
- 53 mesaje
- din 10 Aug 2006
- Vectra 1992 C20NE
- Tulcea
catalin_tl
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2006
- Mesaj Privat
Va salut pe toti cu drag.
Legat de problema cu turatia care variaza la ralanti, de ezitari si chiar detonatii la accelerari bruste, becuri aprinse prin bord sa verificati obligatoriu etansarea perfecta intre corpul filtrului de aer si corpul clapetei de acceleratie - burduful acela flexibil . Pentru cei care au demontat cu totul si corpul clapetei de acceleratie sa se verifice si calitatea etansarii cu galeria. O foarte mica cantitate de aer fals aspirat "zapaceste" calculatorul de injectie si deregleaza grav amestecul carburant, ducand la simptomele descrise mai sus. Deasemenea furtunasele cuplate pe aspiratia de aer sau electroventilul de recirculare a vaporilor de benzina trebuie sa fie perfect etanse si sa nu traga aer fals.
O seara buna tuturor.
Legat de problema cu turatia care variaza la ralanti, de ezitari si chiar detonatii la accelerari bruste, becuri aprinse prin bord sa verificati obligatoriu etansarea perfecta intre corpul filtrului de aer si corpul clapetei de acceleratie - burduful acela flexibil . Pentru cei care au demontat cu totul si corpul clapetei de acceleratie sa se verifice si calitatea etansarii cu galeria. O foarte mica cantitate de aer fals aspirat "zapaceste" calculatorul de injectie si deregleaza grav amestecul carburant, ducand la simptomele descrise mai sus. Deasemenea furtunasele cuplate pe aspiratia de aer sau electroventilul de recirculare a vaporilor de benzina trebuie sa fie perfect etanse si sa nu traga aer fals.
O seara buna tuturor.
- nastase valentin
- *
- 2 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Vectra 2000 y16xe
- Vrancea
nastase valentin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2000 y16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
sporea- Suspendat
- 130 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Vectra 1996 berlina
- Caras-Severin
sporea- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 berlina
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
salut am si eu o problema la vectra b din 96 1.6 16 valve x16xel de ceva timp acel ventilato ce scoate zgomot ca un freon , pana acuam pornea doar cand era motorul rece acuma porneste si cand eset cald problema este ca a si urcat consumul de combustibil si acel bec galbe cu motorul pe el se aprinde si se stinge, sper sa ma ajute si pe mine cineva (cei care aveti figuri la raspuns pastratile pentru voi).
sporea- Suspendat
- 130 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Vectra 1996 berlina
- Caras-Severin
sporea- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 berlina
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
salut am si eu o problema la vectra b din 96 1.6 16 valve x16xel de ceva timp acel ventilato ce scoate zgomot ca un freon , pana acuam pornea doar cand era motorul rece acuma porneste si cand eset cald problema este ca a si urcat consumul de combustibil si acel bec galbe cu motorul pe el se aprinde si se stinge, sper sa ma ajute si pe mine cineva (cei care aveti figuri la raspuns pastratile pentru voi).
VEROLIUB
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1997 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
sporea- Suspendat
- 130 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Vectra 1996 berlina
- Caras-Severin
sporea- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 berlina
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
- ovidiuvuia
- **
- 215 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Caras-Severin
ovidiuvuia
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
crush
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2010
- Mesaj Privat
salutare tuturor!
dupa ce v-am cetit cu drag si interes, am ajuns la concluzia ca si la mine era necesara curatarea clapetei. cum nu ma pricep la d-astea mecanicesti, am dus-o, ca tot romanu (mai putin unii din voi, bag de seama) la service.
dupa operatiune, problema mea (pierdere putere cand se incalzeste motoru`, accelare in hopuri, senzatie de ceva infundat) a ramas, evident, aceeasi. acum, am desfacut furtunul ala care intra in clapeta, sa arunc cu privirea, ca sa vad daca omu` a lasat macar o mica dovada ca ar fi curatat-o. noh, ea pare curata, sau cel putin mai curata, la prima vedere, dar probleme e ca, acum clapeta nu e inchisa. mai mult discul( ) ala e destul de mult debusolat saracu`.
intrebarile mele (am dat si sarch, nu sariti): se poate repozitiona capacelul ala intr-un mod usor?
si 2, in afara de clapeta de acceleratie, ce ar mai putea produce pierderea puterii cand se incalzeste motorul.
pus pe calculator si singura eroare a fost "functie motor defecta" sau ceva de genu`. omu` ala mi-a tradus in ceva de genu`: functia care detecteaza erori e defecta. n-a stiut ce sa faca. trimis la reprezentanta. inca nu dus, intrebat intai pe voi.
dupa ce v-am cetit cu drag si interes, am ajuns la concluzia ca si la mine era necesara curatarea clapetei. cum nu ma pricep la d-astea mecanicesti, am dus-o, ca tot romanu (mai putin unii din voi, bag de seama) la service.
dupa operatiune, problema mea (pierdere putere cand se incalzeste motoru`, accelare in hopuri, senzatie de ceva infundat) a ramas, evident, aceeasi. acum, am desfacut furtunul ala care intra in clapeta, sa arunc cu privirea, ca sa vad daca omu` a lasat macar o mica dovada ca ar fi curatat-o. noh, ea pare curata, sau cel putin mai curata, la prima vedere, dar probleme e ca, acum clapeta nu e inchisa. mai mult discul( ) ala e destul de mult debusolat saracu`.
intrebarile mele (am dat si sarch, nu sariti): se poate repozitiona capacelul ala intr-un mod usor?
si 2, in afara de clapeta de acceleratie, ce ar mai putea produce pierderea puterii cand se incalzeste motorul.
pus pe calculator si singura eroare a fost "functie motor defecta" sau ceva de genu`. omu` ala mi-a tradus in ceva de genu`: functia care detecteaza erori e defecta. n-a stiut ce sa faca. trimis la reprezentanta. inca nu dus, intrebat intai pe voi.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
da search dupa resincronizare throtle.poate reusesti ceva.
in mare se face asa: scoti borna de la baterie si o lasi juma de ora.
pui porna, pui contact 1 min( nu apesi acceleratie sub nici o forma), iei contact, pui contact 30 secunde dupa care pornesti si o lasi in relanti pana ajunge apa la 90 grade( in tot timpul asta NU apesi acceleratie). bafta. sper sa fie de acolo.
in mare se face asa: scoti borna de la baterie si o lasi juma de ora.
pui porna, pui contact 1 min( nu apesi acceleratie sub nici o forma), iei contact, pui contact 30 secunde dupa care pornesti si o lasi in relanti pana ajunge apa la 90 grade( in tot timpul asta NU apesi acceleratie). bafta. sper sa fie de acolo.
crush
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2010
- Mesaj Privat
ctlrcd
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2011
- Mesaj Privat
Si eu am problema cu turatia motorului. NU am problema sub nici o forma cu relantiul,dar cand incerc sa plec (depinde nu mereu se intampla,dar in ultima perioada destul de des) pedala de acceleratie e cam tare si tre sa apas mai serios. Motorul o ia razna si se tureaza la greu,se duce si in 5000 si nici nusi mai revine tre sa il opresc. Naspa ca mi se intampla in timp ce sunt in trafic
Am zis sa incerc sa curat pedala aia de acceleratie sau ce mai e pe acolo.Cand am desfacut aparatoarea de plastic am descoperit ca la clapeta de acceleratie una din piulite este murdara tare pe tur/ sau pe retur nu stiu exact. Am pus o poza sa va uitati si voi. Adica unu e curat si celalt plin de mizerie e clar ca acolo e ceva neinregula. Am sa ma duc cu ea la servis, dar tare as vrea sa va da-ti si voi cu parerea.
Uploaded with ImageShack.us
Dupa cum se poate observa,piulita de la furtunul din dreapta e murdar de benzina,si de la el pleca tot cred.
Am zis sa incerc sa curat pedala aia de acceleratie sau ce mai e pe acolo.Cand am desfacut aparatoarea de plastic am descoperit ca la clapeta de acceleratie una din piulite este murdara tare pe tur/ sau pe retur nu stiu exact. Am pus o poza sa va uitati si voi. Adica unu e curat si celalt plin de mizerie e clar ca acolo e ceva neinregula. Am sa ma duc cu ea la servis, dar tare as vrea sa va da-ti si voi cu parerea.
Uploaded with ImageShack.us
Dupa cum se poate observa,piulita de la furtunul din dreapta e murdar de benzina,si de la el pleca tot cred.
- denysse2005
- *
- 36 mesaje
- din 09 Dec 2011
- Vectra 2003
- Buzau
denysse2005
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2011
- Mesaj Privat
salut am si eu o calibra din 92 cu motor 2000 sfi 16v , de la un timp baga ulei in camera de ardere si mi dadea niste rateuri cu flacari pe toba .am desfacut tot motorul lam facut bec am deblocat toti tachetii etc .acum porneste dar sta in 3000 de ture am incercat cu alt debilmetru ,alta bobina si delcou tot asa face cineva mia spus ca poate fi clapeta ma puteti ajuta va rog ?cu respect