AMircea86
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2009 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2019
- Mesaj Privat
De regula fumul negru indica amestec incorect aer-combustibil.La acest motor trebuie verificat filtrul de aer, senzorul MAF,senzorul MAP, electrovalva care comanda geometria variabila la turbo si actuatorul vacuumatic al acesteia precum si setarea tijei de actionare a geometriei,etanseitatea tuturor racordurilor de vacuum plecind de la pompa de vacuum spre extremiatati.motorul avind distributia la punct,trebuie verificata starea galeriei de admisie si a intercoolerului precum si etanseitatea tuturor racordurilor de admisie de la turbo la galeria de admisie.Acestea toate fiind ok trebuie verificata starea injectoarelor pe bancul de proba de catre un pompagiu care isi cunoaste meseria sau cu o interfata care vede valorile de injectie pe fiecare injector testare facuta de cineva care cunoaste bine valorile standard si variatiile admise.Succes!
- ahappyuser
- *******
- 6,746 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,746
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
wtz a scris:Mi-au transmis de la service ca ar fi ok compresia. Mașinã tot nu trage cum trebuie, fum în sarcina șamd.. Chiar nu mai am idei..
Am sperat ca poate vei fi prezent la momentul testului, ulterior sa poti sa ne dai niste valori cat sa ne putem face o ideie mai clara despre starea motorului dupa reparatie.
Pe de alta parte, subscriu la ce a scris colegul nostru @EHotaran privind inlocuirea uneia sau mai multor componente bune cu altele partial defecte. Desi, in acest caz... motorul ar trebui sa aiba alt sunet in functionare (avand unul sau mai multe injectoare partial defecte). Ideal era sa pozezi motorul si componentele la care aveai acces (injectoare/pompa de inalte/senzori) inainte de a o baga la reparat in service.
wtz
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2020
- Mesaj Privat
ahappyuser asa ar fi trebuit sa fac dar din lipsa de timp.. Acum dupã ce am pus egr ul vechi la loc parca trage o idee mai bine..dar tot da fum.. Cel nou era un no name care dãdea eroare. Legat de compresie au zis ca e ok, din lipsa de timp mai ales în aceasta perioada nu am mai fost prezent.. Legat de ce zice colegul AMircea86 - debitmetru a fost schimbat cu Bosch identic cu originalul, electrovalva a fost schimbata, racordurile și pompa de vacuum sunt ok..
- SValentin156
- *
- 9 mesaje
- din 25 Dec 2020
SValentin156
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2020
- Mesaj Privat
- SValentin156
- *
- 9 mesaje
- din 25 Dec 2020
SValentin156
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2020
- Mesaj Privat