Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,136
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
E destul de ciudat...ptr 2018, motorizarea ar trebui sã fie D20DTH sau D20DTR...
Skip ads

  • AM.V.

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2023

  • Mesaj Privat
B20DTH este motorul pe Insignia B prefacelift. Apoi pe facelift au fost alte coduri de motor.
  • AM.V.

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2023

  • Mesaj Privat
La Insignia B20DTH se schimbã și lanțul odatã cu distribuția.
  • CLD_PH

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2017 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Ce service bun pt Insignia B ati recomanda la o distanta rezonabila fata de Ploiesti?
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
DNC garage, in Bucuresti.
  • APeres

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Insignia 2017 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2023

  • Mesaj Privat
Costuri schimb distributie Insignia B20DTH,piese cumparate de mine,curea,role,pompa de apa=1736 lei plus manopera = 850lei, la service in Satu Mare. Total = 2586 lei.
  • CLD_PH

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2017 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Tot B20DTH:
2.440 RON – Kit distribuție + manopera – EDS Auto – Bd. Theodor Pallady București / 1 martie 2024 / 101.787 km / vechime 6 ani.
Recomand
  • geocars

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Zafira 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Recomand si eu schimbarea lantului.Tot kit-ul costa 300-400 ron.Eu am tot amanat pana s-a rupt si mi-a rupt lagarul care prinde axele.Nu se gaseste sa-l cumperi(doar cu chiuloasa cu tot).
  • g0b3x
  • *
  • 9 mesaje
  • din 28 Mar 2025
  • Insignia B Sports Tourer 2018 B20DTH
  • Germania
  • g0b3x

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia B Sports Tourer 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2025

  • Mesaj Privat
Salutare,

sunt posesor de Insignia B si am 260 de mii de km la bord, am multa experiență cu acestă mașină și vă pot spune câte ceva despre întreținere. Ca orice motor, va ține mult și bine dacă ținem cont de punctele slabe din fabrică și reacționăm preventiv. Un punct slab asa cum a mai scris un membru aici pe forum sunt rolele de plastic, acestea se uzează prematur și prin uzură plasticul este mâncat descoperind niște zimți de plastic care vor tăia cureaua, fără glumă am văzut multe imagini horror deci se întâmplă. Apoi al doilea punct slab este tensionatorul și lanțul axelor cu came, acesta se lasă cu timpul și ajunge să roadă din blocul motor, în cazuri și mai grave se rupe și Sayonara. Primul schimb pentru mine a fost la 150.000 (distribuție și lanț) și am m-am bucurat să văd că nu existau daune la blocul motor iar lanțul era încă întins, dar atenție, sunt destule cazuri pe internet cu motoare la 120.000 unde lanțul luase deja o mușcătură din blocul motor. Iar dacă credem că e bine..."măcar nu s-a rupt" nu aș fi atât de încântat, metalul ros se duce undeva iar acest motor are aceași cuzineți ca pe Insignia A, deci aceștia oricum vor avea nevoie de o vizită la 260/300 de mii, dacă ai avut și daune pe bloc cu siguranță mai rapid! În sfârșit, astea sunt părțile la care trebuie să fim atenți, mai sunt și altele dar nu încap toate într-un post 😃 Eu sunt acum la 260 de mii și sunt pregătit din nou cu toate piesele, sâmbătă voi schimba din nou distribuție și lanț, dar și preventiv niște garnituri în interiorul băii de ulei inferioare și superioare (acest motor a fost proiectat diferit de cel de pe Insignia A deci nu mai avem acea garnitură tâmpită dar avem o alta), precum si schimb garnituri si curațare carcasa filtrului de ulei, răcitor ulei și conducta ulei pentru turbo. În fine, cine are interes cum se face și cum poate ave grijă cu adevărat de această mașină PM me! Eu recoand așa: primul schimb nu mai târziu de 150 de mii, iar al doilea la fiecare 90 de mii maxim 100 de mii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR