- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
deci:
pentru demontare si rectificare la strung treb sa imobilizezi masina sa te duci la mecanic sa dea discurile jos , sa te duci la strungar apoi sa refaci operatiunea. timp si bani degeaba.
rectificare cu dispozitiv special : te duci la service desface roata pune instalatia si in jumate de ora gata treaba. se evita multe operatii plus ca nu exista riscul sa strice discurile. rectificarea se face pe ambele fete in acelasi timp.
P.S. in lumea civilizata chestiile astea sunt de multi ani.
pe la noi cred ca de vreo 10 -12 ani
pentru demontare si rectificare la strung treb sa imobilizezi masina sa te duci la mecanic sa dea discurile jos , sa te duci la strungar apoi sa refaci operatiunea. timp si bani degeaba.
rectificare cu dispozitiv special : te duci la service desface roata pune instalatia si in jumate de ora gata treaba. se evita multe operatii plus ca nu exista riscul sa strice discurile. rectificarea se face pe ambele fete in acelasi timp.
P.S. in lumea civilizata chestiile astea sunt de multi ani.
pe la noi cred ca de vreo 10 -12 ani