Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eu as verifica totusi si puntea de diode

poate poti sa deconectezi cumva alternatorul in stationare - doar de proba.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ai facut cumva modificari la masina de curand , adica ai montat ceva pe ea in plus fata de ce avea din fabrica , o statie audio , alarma sau ceva de genu? Am citit ce ai scris in celalat post , dar sa mor daca am inteles treaba cu releul , cum poti scoate un releu din circuitul electric si sa zici ca ai rexolvat problema fara sa pui la loc nimic unde era releul...
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
unii electricieni e meseriasi...ce stim noi aicea?!?

lasind gluma la o parte, colegul zice ca releul a ramas la electrician, parerea mea e ca releul ala e bun, acum ca sa pui iar la loc unul vor fi alti bani alta distractie...

releul ala era responsabil de lumini interioare si de lumina din torpedou, eu am banuit ca aceea ii raminea aprinsa si ii consuma bateria.
se pare ca nu e asa.
  • ema82

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Am masina de un an de zile,nu am facut absolut nici o modificare,nici macar un bec nu am schimbat,releul a ramas la electrician,este releul care venea in locul indicat de mine cu un x rosu in foto
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
si acum cu releul ala scos tot iti descarca bateria?

cam de cind a inceput sa o descarce?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Procedeaza asa cum ti-am relatat mai sus si daca ai consum , incepi si elimini tot ce poti , apoi masori din nou , daca persista , elimini altceva si iar masori , tot asa pana gasesti consumatorul dar dupa ce pui releul la loc.
  • ema82

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
In dupamiaza aceasta mai exact in jurul orelor 16 am pus bateria unui vecin pe masina mea,o baterie cu aceleasi valori adica 12V 75Ah.
Masurat tensiunea cu multimetrul 12,5V, nu am pornit motorul, maine dimineata am sa masor din nou tensiunea sa vad cat imi indica si,am sa va tin la curent. Sunt intru totul de acord cu voi,releul acela nu trebuia scos din circuitul electric,sau daca era defect eventual trebuia inlocuit cu un altul. Maine am sa sun electricianul asta care din pacate se afla la 70 Km distanta de mine. Exact cum spunea si colegul Gabi de la Sibiu,alti bani alta distractie.Sper ca macar sa nu fi ratacit,instrainat releul electricianul parat Crying or Very sad
  • ema82

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Buna dimineata dragi colegi
Am verificat tensiunea la baterie dupa circa 18 ore de stationare.
Ieri dupamiaza avea 12,5V,iar in dimineata aceasta la ora 10,multimetrul imi indica 12,3V. Am sunat electricianul lui peste si i-am spus despre acest aspect,la care el imi raspunde sec,caci nu este un consum asa mare.Voi ce parere aveti dragi colegi ? Astept sfaturile voastre,cred ca primul ar fi sa caut un alt electrician Rolling Eyes
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Este irelevant ce masuratoare ai facu , sorry , dar ti-am spus deja de 2 ori sa masori consumul pe baterie cu miliampermetrul si aflai imediat daca ai consumator sau nu , asa ce faci stai si masori bateria cum se descarca la fiecare 18 ore , este normal sa scada un pic tensiunea pe baterie ,atata timp cat este cuplata la instalatia masinii , unde anumite componente sunt alimentate permanent , cum ar fi inchiderea centralizata si radioul chiar daca este oprit , el fiind alimentat pt. pastratrea memoriei ,deci consuma ceva , dar f . putin , la fel si centralizata , dar ma rog ,este treaba ta si faci cum crezi .Eu ma retrag din discutie ca deja am poluat postul omului cu off topic si corect ar fi sa continui acolo unde ai inceput , in celalat post al tau.Bafta.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
0,2 V în 18 ore pare cam mult.
Din ce am întrebat colegii, ori baterie pe ducã ori consumator ascuns.
Continua in topicul tau.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR