horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Nu ia foc nimic. La masina mamei la 1000 de km pun aproximativ 1 litru de ulei. Uleiul curge de la capacul culbutorilor pana jos pe motor si apoi pe flexibil. La mama uleiul se scurge cu stropi si nu i-a foc nimic. Nu are cum, uleiul nu este atat de inflamabil pe cat de mult crede lumea. Il poti pune la 500 de grade si nu ia foc ci doar fierbe.
Cumostinta aia a ta este un gunoi, pentru 3-4 km si 200 de lei prefer sa o imping
Cumostinta aia a ta este un gunoi, pentru 3-4 km si 200 de lei prefer sa o imping
- ahappyuser
- *******
- 6,746 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,746
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Saptamana trecuta am fost la Dezmembrari pentru piese si era acolo o Astra H 2006 1.7cdti care a luat foc de la alternator. Dauna totala... Avea interior de plush cu trim maroniu gen mahon, ornamente de crom, etc... ce mai, o bijuterie de masina (pacat de ea).
Cu alternatorul de ISUZU nu-i de joaca, daca nu vedeam nu credeam.
Cu alternatorul de ISUZU nu-i de joaca, daca nu vedeam nu credeam.
- eltecharch
- **
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,746 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,746
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Anul trecut cand mi-am reconditionat demarorul ce l-am cumparat pentru Astra H (unul Hitachi de 1.3kw... cumparat SH de pe o Meriva A 1.7dti 2003 ca sa îl schimb pe cel de pe masina mea care nici nu stiu ce marca era... dar Hitachi nu era in niciun caz, era ceva refurbished) deci m-am dus cu el la electrician care mi-a recomandat un platou complet cu carbuni la 70lei (ceva made in Germany) pe care l-am si cumparat. NU te puteai apropia de pretul unui platou complet HITACHI pentru demaror pe original, pretul te dadea efectiv pe spate. In fine, vad ca deocamdata demarorul Hitachi functioneza in parametri cu platoul de carbuni respectiv, invarte bine si masina porneste destul de repede... dar mai zicea electricianul meu cum ca exista inclusiv pentru alternator o punte redresoare de la aceiasi firma cum am luat pentru demaror si ca e ,,okay,, adica isi face treaba mai bine decat ,,renumitele,, Cargo si Mobiletron. Deocamdata nu sunt in situatia sa il schimb sau sa il repar... alternatorul meu constat ca incarca ,,nesperat de bine,, dimineata la rece dar si la cald in intervalul 14,1-14,3volti (am curatat cu smirghel toate punctele de masa de pe masina si nu am niciun fel de probleme cu pornirea/incarcarea la masina).
Concluzia mea e ca exista solutii... si permanent vor aparea tot felul de produse noi care sa suplineasca problemele existente create de produsele vechi... insa o punte redresoare asa cum a facut HITACHI pentru alternatoarele lor NU face nimeni ,,indiferent,, ca pui o punte HUKO by HITACHI,, sau vre-un alt echivalent BOSCH pentru acest tip de alternator. Daca dispui de bani si vrei sa scapi de problema asta cu incarcarea alternatorului HITACHI de 100AMP atunci pune-i punte HITACHI noua pe original si asta a fost. Costa 550EUR dar s-a terminat cu problemele legate de acest alternator. Cine-si permite... sa o faca. Sau, stati pe eBay... si cautati pâna prindeti la 190EUR un alternator HITACHI original nou, cu status-ul new-old-stock si care se merita sa-l cumparati right-away.
Concluzia mea e ca exista solutii... si permanent vor aparea tot felul de produse noi care sa suplineasca problemele existente create de produsele vechi... insa o punte redresoare asa cum a facut HITACHI pentru alternatoarele lor NU face nimeni ,,indiferent,, ca pui o punte HUKO by HITACHI,, sau vre-un alt echivalent BOSCH pentru acest tip de alternator. Daca dispui de bani si vrei sa scapi de problema asta cu incarcarea alternatorului HITACHI de 100AMP atunci pune-i punte HITACHI noua pe original si asta a fost. Costa 550EUR dar s-a terminat cu problemele legate de acest alternator. Cine-si permite... sa o faca. Sau, stati pe eBay... si cautati pâna prindeti la 190EUR un alternator HITACHI original nou, cu status-ul new-old-stock si care se merita sa-l cumparati right-away.
- eltecharch
- **
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,746 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,746
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Pe masina ta a fost cel de 110A, care a fost pus preponderent pe motorizarile cu QuickHeat. Alternatoarele astea de 110A sunt cele mai problematice in ceea ce priveste reparatia cu piese aftermarket, am scris intr-un post anterior aici pe forum cum trebuie procedat.
Nu stiu ce-a fost in capul celor de la Opel sa puna QuickHeat pe mtorul de 1.7, dar e clar ca a fost o alegere proasta. Pentru QuickHeat e necesar un alternator de 140A, cel putin asta e parerea mea.
Nu stiu ce-a fost in capul celor de la Opel sa puna QuickHeat pe mtorul de 1.7, dar e clar ca a fost o alegere proasta. Pentru QuickHeat e necesar un alternator de 140A, cel putin asta e parerea mea.
- eltecharch
- **
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat