- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
- kleinechrystyan
- OP
- 25 mesaje
- din 18 Jul 2019
- Astra 2005
- Olt
kleinechrystyan
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2019
- Mesaj Privat
Salutare din nou,am reusit oarecum sa ii dau de cap la problema cu "palpaielile"de la esapament,mecanicul a verificat distributia si este sarita de la punct 1 dinte,dar a intervenit o alta problema,mecanicul meu zice ca nu poate folosi cale pentru a pune distributia la punct pentru ca axele nu au acel spatiu pentru a se putea folosi aceste cale,zice mecanicul ca nu a mai vazut acest tip de axe la un motor opel,mai degraba este asemanator cu cele de la ford,Acum v-as ruga sa imi spuneti cum ar trebui trasa aceasta distributie la punct intalnind aceasta problema cu spatiile lipsa pentru cale,daca se poate un video sau o explicatie cat mai detaliata.Va multumesc.
PVlad590
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2019
- Mesaj Privat
- kleinechrystyan
- OP
- 25 mesaje
- din 18 Jul 2019
- Astra 2005
- Olt
kleinechrystyan
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2019
- Mesaj Privat
Buna seara,am reusit sa se puna la punct distribuția,problema este aceeași,am facut o compresie la cilindrii si rezultatul este urmatorul:cilindrii 1-255,cilindrul 2-0,cilindrul 3-255,cilindrul 4- 175.Mecanicul imi sugereazã sa desfacem chiuloasa;el considerã cã sunt cv probleme cu supapele,ca s-au îndoit cand a sãrit distribuția de la punct.Vreau sa stiu daca a întâmpinat cineva aceleasi probleme si cum s-a rezolvat,se lasa cu trimiterea chiuloasei la rectificare sau cum se procedeazã?Multumesc anticipat.
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
Citirile date de tine nu sunt corecte.
In general compresia se masoara in Atmosfere sau in Bari .... ar trebui sa fie intre 12 si 16 atmosfere.
Fie ai mancat tu virgulele, fie ti-a masura compresia in KiloPascali, fie era defect aparatul de masura sau nu era pentru masurarea presiunii din cilindri.
Pe de alta parte daca la cilindrul 2 ai compresie 0 atunci foarte probabil acolo este problema. Se da chiuloasa jos, se verifica supapele, etanseitatea lor si apoi se ia o decizie in functie de ce se gaseste acolo (inlocuire supare sau inlocuire chiuloasa sau altceva).
In general compresia se masoara in Atmosfere sau in Bari .... ar trebui sa fie intre 12 si 16 atmosfere.
Fie ai mancat tu virgulele, fie ti-a masura compresia in KiloPascali, fie era defect aparatul de masura sau nu era pentru masurarea presiunii din cilindri.
Pe de alta parte daca la cilindrul 2 ai compresie 0 atunci foarte probabil acolo este problema. Se da chiuloasa jos, se verifica supapele, etanseitatea lor si apoi se ia o decizie in functie de ce se gaseste acolo (inlocuire supare sau inlocuire chiuloasa sau altceva).
- Ciordache417
- *
- 1 mesaje
- din 12 Sep 2024
Ciordache417
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2024
- Mesaj Privat
Salutare,
Astazi am intampinat si eu aceeasi problema. Am un Astra G din 2006 1.6 16V Z16XEP
- m-am trezit in mers, martorul check engine aprins, cand acceleram clipocea si tragea greu intrerupt asa parca hacait, cand nu acceleram , statea doar aprins constant.
Am alimentat, tot asa face.
Intrebarea de baraj: peste o saptamana trebuie sa merg la ITP...poate sa comenteze legat de asta?
De mentionat, ca nu prea o folosesc decat pe drumuri scurte , duc aduc copiii de la scoala gradi , prinurmare nu ma deranjeaza sa faca asa, doar sa ma duca din A in B fara alte probleme generate. Maxim 1 an o mai tin.
Astazi am intampinat si eu aceeasi problema. Am un Astra G din 2006 1.6 16V Z16XEP
- m-am trezit in mers, martorul check engine aprins, cand acceleram clipocea si tragea greu intrerupt asa parca hacait, cand nu acceleram , statea doar aprins constant.
Am alimentat, tot asa face.
Intrebarea de baraj: peste o saptamana trebuie sa merg la ITP...poate sa comenteze legat de asta?
De mentionat, ca nu prea o folosesc decat pe drumuri scurte , duc aduc copiii de la scoala gradi , prinurmare nu ma deranjeaza sa faca asa, doar sa ma duca din A in B fara alte probleme generate. Maxim 1 an o mai tin.
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,843 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,843
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat