Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Si VAG ,Opel plus restu' cu japonezele ....eu am ajuns la nivelul la care inteleg masinile englezesti asa ca urmatoarea va fi....Range Rover.
Scuze era sa uit sau ....Jaguar musai pe benzina,asa cum ii sade bine unei feline....sa nu se auda cand merge.
Skip ads

  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Aici nu e vorba de comparat marci, e vorba de probleme grave la un rebut tehnologic nemtesc. Probabilitatea sa ramai in drum cu masina "moderna" nemteasca in discutie fata de multe alte marci chiar "low cost" sau "very low cost" de la Renault, VAG, chiar FIAT, este de 5 la 1, pentru ca la ultimile lipsesc erorile de necorectat din proiectare si, in parte, calitatea componentelor principale e mai buna - vezi ECM Bosch, rampa de injectie tot Bosch, transmisia Valeo si servodirectia de la Astra h 1.7.
  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Din ce in ce mai des Very Happy


  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Bam bam ding ding s-a aprins becul rosu in bord si continuam sa mergem. Oh uau... si acum ia spune-mi, cum e cu vw si distributia de plastic? sa vedem si alte marci, vanos vanos vanos? Ah da, am depasit 308000km
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Uh... s-a dovedit la final doar o pierdere de timp manelistul din filmare (cam total pe langa cu masinile, de la A la Z).

Intre timp am trecut cu a mea Astra H 1.7 cdti de R.A.R fara obisnuitele atentii (deh... la noi la Sibiu dupa ce i-au ridicat pe coruptii din orasul... care se presupunea... ca e ,,liber de coruptie,, desi coruptia de la RAR Sibiu se vedea din avion, eh... ce sa vezi... acum se face la Sibiu verificare R.A.R ca-n Anglia, adica cu verificare inclusiv de stergatoare, centuri, spritziera, etc... adica cu de toate, mai ceva ca la saorma) si totusi masina a trecut cu brio. Inseamna ca am lucrat ,,bine,, la ceea ce am inlocuit pe ea dar m-a ajutat si faptul ca masinile astea sunt inca destul de robuste. Nu cele rulate in Romania, evident (din motive obiective). Mr. Green


Ultima modificare făcută de ahappyuser la Joi 31 Oct, 2019 12:16 am
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ttztztztzt, a mea e rulata in romania si inca e robusta Razz
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
O tii tu din scurt, ca altfel... Nu!
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Si a mea e robusta ! A intrat in acrosaj cu un Hyundai ix35 (4x4) si ala a fost dauna totala, iar la mine am schimbat o portiera, oglinda exterioara si o aripa. Very Happy Very Happy Shocked Shocked
  • Daniel93

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2012

  • Mesaj Privat
M-as duce sa iau temperatura alternatoarelor de la 1.4 si 1.3 CDTI, care duc saracele aceeasi directie servo-electrica Shocked
Deci nu conteaza ca trec 110A printr-o flegma chinezeasca sau prin diode de putere, vinovat e Opel, oricum. Electricianul ala a zis ca nu e masina ce trebuie, cand s-a stricat aceeasi piesa de mai multe ori? A montat piesele din aceeasi sursa?
Drum bun colegului cu benzinarele "alta marca", dar il sfatuiesc sa mearga la aceiasi "meseriasi" si sa conduca la fel de "bine", ca sa il gasim aruncand cu "experiente" si pe forumurile altor marci.

PS: Inca nu am vazut Opel asa


  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sa fiu eu... daca si la mine se intampla asa, pai EXACT la fel procedam si eu !@
Sa vada toata lumea ce prastii de masini se fabrica in ziua de azi.

L.E:
Nu sunt fan Opel, dar sunt fan ISUZU... Iar pentru mine, motoarele astea sunt cele mai bune motoare diesel de pâna acum. Din tot ce-am avut eu masini pe diesel (niciuna pe benzina). Le inteleg si pot sa le repar doar folosind un manual de reparatii, chiar daca nu sunt mecanic de meserie. Nu sunt motoare simple, dar NICI complicate excesiv (ca la alte marci).
  • Daniel93

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Eu dupa 5-6 ani de ucenicie la un mecanic de cartier, consideram ca nu sunt mecanic, si am mai incercat sa las masina pe la diferiti mecanici renumiti, de la mine din oras... Doamne fereste, cat de paraleli sunt unii.
Nu ma mir ca apar oameni care se plang de masini in halul asta, cand am vazut cu ochii mei cat de 0 sunt majoritatea mecanicilor. Si umbla cu minciuni, la greu, pornesc cu diagnostice gresite, pun clientul la cheltuiala si nu rezolva nimic.
  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Daniel93 a scris:M-as duce sa iau temperatura alternatoarelor de la 1.4 si 1.3 CDTI, care duc saracele aceeasi directie servo-electrica Shocked
Deci nu conteaza ca trec 110A printr-o flegma chinezeasca sau prin diode de putere, vinovat e Opel, oricum. Electricianul ala a zis ca nu e masina ce trebuie, cand s-a stricat aceeasi piesa de mai multe ori? A montat piesele din aceeasi sursa?
Drum bun colegului cu benzinarele "alta marca", dar il sfatuiesc sa mearga la aceiasi "meseriasi" si sa conduca la fel de "bine", ca sa il gasim aruncand cu "experiente" si pe forumurile altor marci.
................................


Merci de sfaturi "utile", dar nu meseriasii sau "stilul" de codus defecteaza permanent ECU, alternatorul, volanta dubla si altele la Astra H cdti care aproape ca a ajuns un fel de Dacie pentru romani.
Contraexemple sunt destule apropo de "VW cu plastic", sunt "specimene" din astea care au depasit demult 300 000 km si care n-au lasat "driverii" in drum sa vina cu platforma acasa, fara probleme grave multi ani...
Conteaza foarte mult ce alegi si pe ce arunci banii.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Si eu am depasit 300 000 si ghici ce, pana acum zero probleme majore si dese. Ambreiajul nu intra in discutie
  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Ambreiajul nu se pune decat daca l-ai schimbat numai o data...si e o problema majora daca se repeta sau daca te lasa brusc in drum. Una e sa inceapa sa patineze sau sa produca zgomote si sa-l schimbi si alta e sa n-aibe "simptome" si sa ramai cu ursii pe munte si fara semnal ca sa chemi platforma salvatoare.
  • Daniel93

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2012

  • Mesaj Privat
eltecharch a scris:

Merci de sfaturi "utile", dar nu meseriasii sau "stilul" de codus defecteaza permanent ECU, alternatorul, volanta dubla si altele la Astra H cdti care aproape ca a ajuns un fel de Dacie pentru romani.
Contraexemple sunt destule apropo de "VW cu plastic", sunt "specimene" din astea care au depasit demult 300 000 km si care n-au lasat "driverii" in drum sa vina cu platforma acasa, fara probleme grave multi ani...
Conteaza foarte mult ce alegi si pe ce arunci banii.


Cum sa nu conteze stilul de condus, pentru durata de viata a ambreiajului si a volantei? Acolo e 100% greseala ta, mai ales daca ai ajuns sa ramai in drum cu ea, din cauza asta.
Si la alternator poate fi greseala ta daca esti 'din ala' care sta cu farurile aprinse, dezaburirea si ventilatia (daca e manuala), dinainte sa porneasca motorul. Am un prieten/client care facea asa, si a terminat 3 alternatoare in 40.000km, la Corsa B. Ii explicam sa opreasca 'toate cele' inainte sa opreasca motorul, si sa le porneasca dupa pornirea motorului, zicea ca asa face. Cand ne urcam in masina lui, surpriza: punea contactul, aeroterma era pe 3 (si asa ramanea), aprindea farurile, apoi pornea motorul.
Doar ECU nu aveai cum sa il strici 'intentionat'.
Si apropos de VAG, eu am ramas in drum cu Touran 2.0 TDI ca s-a facut muci turbina, si cunosc multe alte cazuri de TDI la care s-a intamplat asta. Plus un Passat 1.9 TDI "nemuritor", la care nu puteai face 2000km fara sa chemi platforma (chiulase, pompe de injectie, 2-3 seturi de injectoare (si nu sunt CR), fulii motor, brate care bat dupa prima groapa, etc.
Sa fii fericit cu noua masina, dar nu cred ca CDTI-ul ala era problema.
Astra H a fost multa vreme OZN pentru mecanicii care invata fraierimea ca 1.9 TDI e "cel mai bun motor", pentru ca e singurul motor la care stiu ei sa faca una-alta.
  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Nu cred ca stii mai bine decat proprietarul cum conduce acesta si cum a tinut rebutul tehnologic in viata mai mult decat era cazul si merita.
Partea cu alternatorul devine deja hilara, o punem tot in spinarea utilizatorului, desi se vede clar pe op-com prostia nemteasca.
Nu, n-ai nimerit nici cu asta, nu sunt din-ala, mai citesc si manualul diseloaicei rebut, cu anecdotele Corsei e alta mancare de peste.
ECU puteam sa-l stric chiar intentionat, dar nu mi-am pus in gand nici asta, n-ai nimerit-o din nou.
Anecdotele cu VAG iar nu au nici o legatura, n-a zis nimeni ca dieselul VAG e vreo minune, o comparatie cu Fiat era mai potrivita pentru Opel care imprumuta motoarele astea.
Nu pream am ce invata de la mecanicii din Romania, asa ca si asta e in plus.
CDTI in sine (isuzu) chiar nu a fost o problema, restul problemelor fac ca proprietarul sa scape - ieftin - de acest model.
Citeste prima postare din topic si consulta miile de probleme de pe forum ale modelului, cu ramasul in drum e ordinea zilei nu exceptia.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
ECU poti sa-l strici foarte usor si neintentionat, daca o pui pe robot si dai niste chei lungi la pornire.
  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Daca umbli cu roboti si fire, tot intentionat se cheama Very Happy
  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Cam asa arata un record, nu ca ar fi de la VAG. Si ambreiajul a rezistat foarte mult pentru un diesel "intretinut" in halul ala de un francez. Astra H ar fi schimbat vreo 5 ambreiaje probabil.
https://www.promotor.ro/stir...on-de-km-18614579
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Aham, si golf 5 ar fi schimbat tot vreo 5 ambreiaje. Seatul ala se bate pe acelasi loc cu astra g 1.7 dti cel de 70/75cp adica volant cu masa simpla... totusi, vorbim de alte masini si una este sa o folosesti in romania 10km pe zi si alta este sa o folosesti 100km pe zi pe autostrada... sau ce, tu crezi ca a mers doar prin paris frantuzul?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR