Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
O seara plãcutã și sper sa gãsești o rezolvare ,și eu cred cã 99 la sutã problema vine de la injectoare
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Verifica si daca debitmetru de pe masina este ok, adica masoara corect volumul de aer aspirat inainte sa trimiti injectoarele la reparat.
  • silviun

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Mi au spus ca debitmetrul nu ar fi in parametrii optimi, dar nu intratat incat sa justifice fumul acela la turatii f mari. Repet, in plaja normala de turatii motorul merge ok.Dupa 3000rpm incepe sa intrerupa si sa dea cu fum.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cu mufa scoasa la debitmetru masina ar trebui sa mearga relativ normal .
Mergi cum ti-am spus , la un mecanic sa iti faca testul cu eprubetele pe returul injectoarelor si vezi cat da pe retur fiecare in parte ,asa iti dai seama cel mai repede si simplu de starea lor.Poti face si tu treaba asta cu niste furtunase puse cate unul la returul fiecarui injector in cate o sticla de jumate ,porneste motorul 5 min si vezi sa fie cam egal cantitatea in sticle.Care da mai mult ala sigur este cu probleme.
  • silviun

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Ce ma pune foarte tare pe ganduri e culoarea fumului. Fumul de injectoare care nu lucreaza corect e negru. La mine a alb albastrui. Ca si cum s ar amesteca la turatia aia ulei cu motorina. Am mai citit pe un forum de vw ca fumul.ar mai putea avea cauza senzorul de temperatura combustibil. La mine motorul la.90 grade, pe.diagnoza temperatura motorinei este 16-18grade. Ce parere aveti?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La cald porneste usor ?
Ai verificat sa nu ai ulei in admisie ?
Nivelul uleiului e ok?
Poate fi senzorul de temp. sa dea info. gresit si ecu sa dozeze mai multa motorina cand nu trebuie, de aceea te intreb daca la cald porneste ok.
  • silviun

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2018

  • Mesaj Privat
porneste foarte bine. La fel si la rece si la cald. Mai ceva ca benzina. Ar mai fi un aspect. Dupa ce am luat o am mers cateva zile pana am schimbat uleiul. Am schimbat uleiul, am pus Liqui Moly 5w30 cu norma GM, a doua zi dau la cheie si imi apare mesajul,,oil pressure low". Citesc diefrite discutii ca e o problema cu simeringul dintre sorb si pompa, il schimb si nu mi-a mai dat mesajul. Intrebare...de ce nu se aparea mesajul si cu uleiul vechi? Cum am schimbat, a dousa zi dimineata la frig, oil pressure low. Sa fi ales un ulei prea subtire? Neavand istoric al masinii am zis sa incep cu 5w30. Poate sa fie prea subtire sa scape pe undeva sa ajunga in motorina? In 2000km nivelul nu e scazut, dar nu am dus motorul la turatia respectiva decat la RAR si la testarile facute.
  • silviun

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Intreb, daca injectoarele ar fi problema, fumul n-ar trebui sa fie negru? Miroase puternic a motorina nearsa, dar e alb albastrui.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu stiu exact daca trebuie sa fie negru sau altfel , poate ne spune cineva care stie , stiu ca am vazut o turbina care cara uleiul in admisie si scotea fum negru de nu mai vedeai in urma .
Ai facut bine ca ai schimbat garnitura aea de la pompa de ulei , altfel faceai motorul praf, sper sa nu ti se traga de acolo problema asta.
Nu mai merge cu masina asa ca infunzi dpf-ul si o dai in altele.
  • silviun

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Nu mai merg cu masina pt ca e demontata la Bosch in service. Primul lucru,am curatat dpf-ul.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ok vezi ce spun cei de la bosch si sa ne spui si noua.
  • silviun

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2018

  • Mesaj Privat
pai am spus mai sus ca m-au bagat in ceata. Ca pe banc injectoarele nu sunt in parametrii, ca unul din ele da mai mult pe retur, ca nu se pot reconditiona, ca trebuie sa le schimb pe toate 4, dar ca nu imi pot garanta ca masina nu va mai scoate fum. De asta ziceam ca nu mai stiu ce sa fac si ce sa cred. E la BOSCH, nu e intr-un service de cartier.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
De la un injector nu are cum sa scoata asa mult fum si toate 4 defecte odata nu prea imi vine a crede.
Cred ca ori vor sa te friga ,ori habar nu au de meserie.Poti lua masina si incerca la al service , de ex. la EDS ,sunt specializati pe opel.
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Poate ar fi uil sa faci si un test de compresie si sa verifici inclusiv cuzinetii.
  • silviun

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Mi au spus ca nu e necesar test de compresie pt ca la.rece porneste f bine.
  • silviun

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2018

  • Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:De la un injector nu are cum sa scoata asa mult fum si toate 4 defecte odata nu prea imi vine a crede.
Cred ca ori vor sa te friga ,ori habar nu au de meserie.Poti lua masina si incerca la al service , de ex. la EDS ,sunt specializati pe opel.
ppt lua masina dar trebuie sa platesc cel.putin 1000lei si n am facut nimic.Plec cu ea nefacuta.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca vor 1000 de lei, spune-le ca daca nu reusesc sa o repare ii dai in judecata ca ti-au luat banii degeaba. Niste incompetenti nesimtiti, sa ceri bani si sa nu stii de ce.
  • silviun

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara, s a rezolvat cu rescris injectoare dupa ce au fost reechilibrate pe banc, curatat clapeta de acceleratie. Masina nu mai scoate fum. Urmeaza sa-i curat si admisia. Multumesc tuturor!
  • silviun

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Aveti idee de ce mi s a aprins "change oil soon" dupa numai 2500km de la schimb? In momentul in care am facut schimbul am resetat la 100% life oil.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ai avut multe regenerãrii și viata uleiului a scãzut.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR