- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Nu stiu cum ti-au reparat injectoarelenam precizat intr-un post anterior ca nu se schimba doar duzele ci si niste pastilute sau cum so numi ele si se calibreaza pe stand , si injectoarele tacane ciudat cand sunt pe duca, fai in test de retur , scoti reurul de la injectoare adica chestia aia din capul injectoarelor conectat la un furtunel ce trece peste toate injectoarele, apoi infingi un furtun la fiecare in cap furtunul sa fie lung de 35 cm pe fiecare injector si bagi fiecare furtun intr-o sticla de apa la 500 ml iti trebuie 4 peturi dai drumul la motor si tii pornit vreo 3 minute vezi sa blochezi returul de la pompa de inalte adica capatul futunului ce duce spre pompa de inalte il scoti de acolo si astupi cu mana sau etansezi cu ceva ca are sa iti dea retur de motorina acolo, daca in cele 4 peturi ai nivel aproximativ egal atunci e relativ bine daca intr-un pet sau doua ai mai multa motorina atunci acel injector e cam defect eu asa am facut si am descoperit ca al 4-lea injector da cam multa motorina pe retur si asa stiu cauza trepidatiilorsau mersul neuniform al motorului ,daca ele nu merg in parametrii cam nici motorul nu are sa mearga normal .
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
In mare parte eu suspectez dupa sunet ca e un injector clar, ai batai , inceraca sa scoti mufa de la fiecare injector dar pe rand cu motorul pormit , motorul va avea vibratii mai pronuntate si balans mai mare dar asa poate descoperi care ar fi din cele 4 injectoare , daca ai 2 defecte e cam greu sa iti dai seama daca scoti mufa la primul injector ar trebui sa nu mai auzi acele batai pronuntate , dar ar mai fi o cauza daca ai mers cu masina de mult timp asa sa nu ai topit sau calat un piston ,ca nu stiu exact termenul .
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Incearca sa faci test de retur in 4 peturi identice ,daca difera nivelul de motorina de la un injector la altul atunci e problema la ele , daca spui ca ai mers defectuos mult timp , e posibil sa ai afectate parti din interiorul motorului gen piston supape cuzineti, daca nu papa ulei e bine , batai de cuzineti sau vreo supapa slabita din cauza unui simerig , cauze ar fi , cu verificatul e mai greu , asa pe dinafara motorului nu ai cum sa ghicesti exact cauza interna ca pot fi multiple . incearca intai cu scosul pe rand a mufei de injector ,apoi cu testul de retur injectoare si vezi ce iese.
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
cand am sa ajung in orasul meu voi putea incerca aceasta metoda de verificare a injectoarelor, pana atunci stau cuminte.
ce am uitat sa spun este ca tot la cei la care am facut injectoarele mi-au aratat pe tester ca presiunea nu este suficienta. adica valoarea nominala unde trebuia sa ajunga presiunea mea era destul de sus si presiunea reala a mea era mai jos de minim si la o acceleratie pe loc abia daca se observa o mica diferenta, in schimb in sarcina, adica cu masina plecata de pe loc, abia la 3000 presiunea ajungea cu aproximatie unde ar fi trebuit sa fie si raspunsul lor pt problema "egr sau debitmetru". nu mai spun ca pt debitmetru nu au avut cum sa-l verifice pana nu ar fi venit alta masina (un donator) ca sa faca schimbul intre ele, asa am fost nevoit sa ma duc la alte service-uri si sa aflu ca nu este de acolo. dupa aceea raspunsul inginerului sef a fost clar si raspicat "nu stiu ce are"
ce am uitat sa spun este ca tot la cei la care am facut injectoarele mi-au aratat pe tester ca presiunea nu este suficienta. adica valoarea nominala unde trebuia sa ajunga presiunea mea era destul de sus si presiunea reala a mea era mai jos de minim si la o acceleratie pe loc abia daca se observa o mica diferenta, in schimb in sarcina, adica cu masina plecata de pe loc, abia la 3000 presiunea ajungea cu aproximatie unde ar fi trebuit sa fie si raspunsul lor pt problema "egr sau debitmetru". nu mai spun ca pt debitmetru nu au avut cum sa-l verifice pana nu ar fi venit alta masina (un donator) ca sa faca schimbul intre ele, asa am fost nevoit sa ma duc la alte service-uri si sa aflu ca nu este de acolo. dupa aceea raspunsul inginerului sef a fost clar si raspicat "nu stiu ce are"