Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • PROVID3R

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Asta nu am mai făcut. Doar am schimbat-o. Dar fără ea nu am făcut proba.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,770
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am zgomote motor ciudate în partea din fata a masinii, am cumparat deja o rola noua de angrenare a alternatorului + o pompa de vacum SH în stare buna.

Zilele urmatoare urmeaza sa îi demontez alternatorul ca sa schimb piesele respective, si sper ca o sa dispara toate zgomotele... ca m-au trecut gânduri negre prin cap anul acesta cu ea în concediu prin Turcia (ce sa vezi, zgomotele s-au amplificat pe drumul de întoarcere si deja se auzea un vuiet ciudat prin habitaclul masinii atunci când stationam cu ea în coloana la intrarea în tunelul AvrAsia).

Dupa ce am ajuns cu bine acasa, la aproximativ o saptamana de la revenire vuitele au disparut brusc pentru câteva zile, apoi au revenit si-acum la relanti se aude un fel de vaiet care îsi tot modifica frecventa (în mers devine un vuiet ce se aude constant în habitaclu, indiferent de turatie).
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,138
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
PROVID3R a scris:Asta nu am mai făcut. Doar am schimbat-o. Dar fără ea nu am făcut proba.

Păi, ți s-a spus clar să faci asta și nu de flori de măr, că se plictisește lumea pe-acilea...
florinro a scris:...Poti sa dai jos cureaua de accesorii si sa pornesti motorul. Daca zgomotul ramane e distributia 100%.
Motorul sa fie cald cand faci asta.

Din tastatură nu se poate face mare lucru, dacă nu pui mânuța la trabă...știu că e mai ușor așa, cu tastatura, dar nu produce efecte...decât arareori.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,770
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am demontat alternatorul ca sa aflam de ce se aude un fel de zgomot mixt de la el generat in timpul functionarii motorului, iar dupa demontare am gasit rulmentul din spate uzat (cel dinspre pompa de vacuum), îi cazuse camasa si freca aleatoriu pe exteriorul rulmentului. Deci obligatoriu acolo cu rulment nou, apoi montat rola de angrenare alternator noua Inna si pompa SH originala de vacuum de pe alt alternator SH, la final montat la locul lui sus pe masina. Deasemenea, am schimbat furtunul de retur ulei de la pompa de vacuum cu altul nou, original (55lei).

Ulterior, am observat ca exista un spatiu ce permite vibratii intre carcasa ventilatorului de racire (cel din spatele radiatorului de apa) si clemele de sustinere inferioare, atasez o poza pentru exemplificare:

Acolo unde am incercuit eu cu rosu am introdus niste ,,cable-tie,, din plastic, am pus in fiecare loc câte doi ,,cable-tie,, cât sa umple tot spatiul existent iar acum nu mai are ce sa produca vibratii acolo, in mers sau in stationare.

Si-acum, in sfârsit... tot ce se mai aude din exterior cu motorul pornit în stationare este sunetul generat de injectia motorului, un sunet curat de diesel common-rail.

L.E:
Totusi daca turez motorul, imi apare un tiuit ceva mai pronuntat ce cred ca vine de la pompa de servo-directie. Inca de pe cand am cumparat masina in 2019 am perceput acest tiuit ce parea intotdeauna prezent dupa pornirea motorului, doar ca acum a devenit mult mai pronuntat. Am deja cumparat si 1l de ulei GM de servodirectie cu care urmeaza sa-l inlocuiesc pe cel vechi, si poate se rezolva si acest ultim aspect.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR