IngN
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2011 A13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Millesimus
- *
- 6 mesaje
- din 04 Jul 2017
- Astra 2011 A17DTR
- Bucuresti
Millesimus
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2017
- Mesaj Privat
Revin dupa 1 an 😊
Anul acesta am decis sa nu ma mai risc si am schimbat filtrul de motorina la service. Doua informatii noi:
1. Astra j 1.7 cdti motor A17DTR nu are pompa de motorina in rezervor. Prin urmare, poți sa dai la cheie de 100 de ori, nu se va amorsa singura. Un "mic" amanunt care lipseste in unele tutoriale pe care le-am gasit pe youtube...
2. Mecanicul, dupa ce a inlocuit cartusul filtrant, a scos conducta de tur din carcasa filtrului, a pus un furtun de 1m si a tras hotãrât cu gura pânã s-a umplut filtrul cu motorina . A clipsat conducta la loc si masina a pornit la prima cheie.
Tipurile de conectori de la conductele de combustibil (quick connect) si modul de desfacere se gãsesc aici:
https://workshop-manuals.com...stem_2.0l_diesel_(lcd_lbs_lbx_lby)/repair_instructions/plastic_collar_quick_connect_fitting_service/
PS: Daca nu merge direct dati search in google dupa:
Vauxhall Workshop Manuals Plastic Collar Quick Connect Fitting Service
Baftã!
Anul acesta am decis sa nu ma mai risc si am schimbat filtrul de motorina la service. Doua informatii noi:
1. Astra j 1.7 cdti motor A17DTR nu are pompa de motorina in rezervor. Prin urmare, poți sa dai la cheie de 100 de ori, nu se va amorsa singura. Un "mic" amanunt care lipseste in unele tutoriale pe care le-am gasit pe youtube...
2. Mecanicul, dupa ce a inlocuit cartusul filtrant, a scos conducta de tur din carcasa filtrului, a pus un furtun de 1m si a tras hotãrât cu gura pânã s-a umplut filtrul cu motorina . A clipsat conducta la loc si masina a pornit la prima cheie.
Tipurile de conectori de la conductele de combustibil (quick connect) si modul de desfacere se gãsesc aici:
https://workshop-manuals.com...stem_2.0l_diesel_(lcd_lbs_lbx_lby)/repair_instructions/plastic_collar_quick_connect_fitting_service/
PS: Daca nu merge direct dati search in google dupa:
Vauxhall Workshop Manuals Plastic Collar Quick Connect Fitting Service
Baftã!
- ahappyuser
- *******
- 6,746 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,746
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Millesimus
- *
- 6 mesaje
- din 04 Jul 2017
- Astra 2011 A17DTR
- Bucuresti
Millesimus
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2017
- Mesaj Privat
- dariusmaca
- *
- 23 mesaje
- din 02 Oct 2016
- Astra 2012 Y17DTR
- Bucuresti
dariusmaca
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 Y17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2016
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Millesimus
- *
- 6 mesaje
- din 04 Jul 2017
- Astra 2011 A17DTR
- Bucuresti
Millesimus
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2017
- Mesaj Privat
dariusmaca a scris:Pot amorsa cu pompa de schimb ulei?
Varianta cea mai simpla (daca nu vrei sa tragi cu gura din furtun ) este o pompitã de mânã pentru amorsare, din aceea tip parã. Multe masini au din fabricã aceasta pompitã de cauciuc. Este montatã cu douã mufe rapide pe furtunul care vine de la filtrul de motorinã si duce la pompa de injectie. Nu înteleg de ce nu au pus asa ceva din fabricã si la Opel, mai ales la motorizarile care nu au pompã electricã in rezervor cum este 1.7 cdti ADTR. Costã 15 - 20 de lei si se poate monta foarte usor fie sub masinã, intre filtrul de motorinã si conducta care pleacã spre compartimentul motor, fie direct la motor pe conducta care iese din spatele motorului si care duce spre pompa de injectie. Varianta a doua este mai la îndemânã, conductele au clipsuri, pompita de cauciuc este protejatã de intemperii si nici nu mai trebuie sã te bagi sub masinã pt amorsare. Merge orice tip de pompitã, cea mai ieftinã cred cã e cea de Logan. Mufele rapide se achiziționeazã separat. Sunt cam scumpe, ce-i drept, dar se poate opta pentru colierele clasice (70,80 lei mufã rapida vs 5 lei colierul clasic).