Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • aflorii nicusor

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Inainte de revolutie se putea face legal modificare la motor. Ex. este la Aro unde romanasii luau benzinar din fabrica si le schimbau legal prin RAR motorul cu un diesel. La opel am patit o faza cu masina lui taica-meu (astra f 1.6 din 97). Inainte de a fi adusa din Fr. de cumnatul meu i-a fost schimbat motorul din 1.6 SE cu unul 1.6 XEL si a fost specificat si in acte, inclusiv factura, cu toate ca pe placuta lipita pe motor nu era scris XEL ci XE. Cand am mers sa-i fac RAR-ul un ingineras priceput m-a luat la cu tot felul de afirmatii ca dupa seria sasiului nu se potriceste motorul si o scoate noneuro (treaba fiind cu taxa auto acu 3 ani), si tot felul de bla,bla-uri. ETC. Dupa urmatoarea programare am luat OPCOM-ul cu mine si i-am demonstrat aceluiasi tip ca masina are motor XEL. A trimis toate datele de la motor la Bucuresti si in juma' de ora au dat confirmarea ca motorul este bun si masina se poate inscrie cu euro 2.
  • gaby_opc

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
eu vorbesc de o masina deja inmatriculata
  • aflorii nicusor

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Pai oricum motorul nu mai este cel original din fabrica, chiar daca masina a fost inscrisa sau nu in tara. Ideea e ca ar trebui sa se poata schimba si omologa fara probleme. Trebuie interesat la RAR sa afli raspunsul exact.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR