iosiftm
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
ceea ce zici tu este ok , dar nu pentru mine , pentru ca am uitat sa mentionez ca eu am genti de aliaj si la alea nu pot sa bag flexul ca nu am loc
era bine sa lucrez cu flexul daca aveam genti de tabla
la gentile de aliaj prezoanele sunt ingropate in geanta , la alea de tabla sunt la suprafata
asta e problema, din pacate
oricum mersi pentru idee
astept altele
era bine sa lucrez cu flexul daca aveam genti de tabla
la gentile de aliaj prezoanele sunt ingropate in geanta , la alea de tabla sunt la suprafata
asta e problema, din pacate
oricum mersi pentru idee
astept altele
iosiftm
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
[quote="munteanu"]
Atunci poti face asa.
Cauti un hexagon de 17, 16 cum gasesti, estimezi lungimea necesara de la cap prezon roata si cam cit vezi ca poti sa pui o cheie pe hexagon, polizezi un capat sa vina spre conic atat cat sa poti suda hexagonul pe capul prezonului, dar sa nu strici prezonul poate ca mai merge refacut.
Sa ai in vedere ca trebuie sudat bine ca la incercare desurubare se rupe sudura.
Incerci sa desfaci cu cheia si bati usor in hexagon sa inceapa sa porneasca prezonul.
Asta ar fi o idee.
Poate mai vine si alti cu ceva idei.
Atunci poti face asa.
Cauti un hexagon de 17, 16 cum gasesti, estimezi lungimea necesara de la cap prezon roata si cam cit vezi ca poti sa pui o cheie pe hexagon, polizezi un capat sa vina spre conic atat cat sa poti suda hexagonul pe capul prezonului, dar sa nu strici prezonul poate ca mai merge refacut.
Sa ai in vedere ca trebuie sudat bine ca la incercare desurubare se rupe sudura.
Incerci sa desfaci cu cheia si bati usor in hexagon sa inceapa sa porneasca prezonul.
Asta ar fi o idee.
Poate mai vine si alti cu ceva idei.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
stefan242
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2011
- Mesaj Privat
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
multumesc tuturor pentru sfaturi si idei.
am rezolvat problema .
am fost la alta vulcanizare si baietii de acolo au reusit sa desfaca acel prezon
au folosit pistolul pneumatic si dupa aceea , cand au vazut ca capul prezonului era putin rotunjit , au folosit o presa si au reusit sa l scoata
mi au montat alt prezon in locul celui defect si au strins prezoanele cu simt .
am rezolvat problema .
am fost la alta vulcanizare si baietii de acolo au reusit sa desfaca acel prezon
au folosit pistolul pneumatic si dupa aceea , cand au vazut ca capul prezonului era putin rotunjit , au folosit o presa si au reusit sa l scoata
mi au montat alt prezon in locul celui defect si au strins prezoanele cu simt .
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
- tudor_junior
- *
- 3 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Agila 2002
- Bucuresti
tudor_junior
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
De ce ti-e frica nu scapi sa stiti .
Sambat am pus rotile de vara si ca de obicei cei care le-au inlocuit mi-au stricat 2 prezoane pe fata stanga.
Noroc ca erau in cruce si am reusit sa duc masina acasa .
Luni am cumparat prezoane de matiz-4,2leibuc si piulite -2 lei buc si le-am inlocuit la ambele roti pe fata , cu un prieten mecanic .
SE inlocuiesc destul de usor dar sa ai putina pricepere si scule corespunzatoare .
Multumesc tuturor celor care au dat informatii cu cele de MAtiz
Sambat am pus rotile de vara si ca de obicei cei care le-au inlocuit mi-au stricat 2 prezoane pe fata stanga.
Noroc ca erau in cruce si am reusit sa duc masina acasa .
Luni am cumparat prezoane de matiz-4,2leibuc si piulite -2 lei buc si le-am inlocuit la ambele roti pe fata , cu un prieten mecanic .
SE inlocuiesc destul de usor dar sa ai putina pricepere si scule corespunzatoare .
Multumesc tuturor celor care au dat informatii cu cele de MAtiz
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
stefan242
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2011
- Mesaj Privat
florin321
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Am un Opel Agila de 1l, din 2006, fabricatie 2002, este ok...pana acum, nu prea am avut probleme, insa prezoanele mi-au pus capac. La vulcanizare mi-au rupt 2 la roata fata stanga, am fost la un service si mi-au spus ca trebuie sa le duc si rulmentul, aici vad cu nu exista legatura intre schimbatul prezoanelor si rulmenti. Mentionez ca mi-am cumparat de Matiz. Am cateva intrebari:
1. Daca le schimb pe toate 4 la roata din stanga, trebuie neaparat schimbate si la roata din dreapta?...ma gandesc ca au alta greutate fata de cele originale si sa nu apara probleme la rulare
2. Stie cineva vreun service in Bucuresti, preferabil in sectorul 6, care stie cum sa imi schimbe aceste prezoane fara a strica rulmentul?
Poate ma apuc si eu de munca, daca nu necesita foarte multe scule, daca imi explica cineva mai in detaliu care ar fi etapele necesare...mentionez ca nu am mai lucrat cam demult la asa ceva, de cand aveam Trabant:)
Multumesc anticipat
Am un Opel Agila de 1l, din 2006, fabricatie 2002, este ok...pana acum, nu prea am avut probleme, insa prezoanele mi-au pus capac. La vulcanizare mi-au rupt 2 la roata fata stanga, am fost la un service si mi-au spus ca trebuie sa le duc si rulmentul, aici vad cu nu exista legatura intre schimbatul prezoanelor si rulmenti. Mentionez ca mi-am cumparat de Matiz. Am cateva intrebari:
1. Daca le schimb pe toate 4 la roata din stanga, trebuie neaparat schimbate si la roata din dreapta?...ma gandesc ca au alta greutate fata de cele originale si sa nu apara probleme la rulare
2. Stie cineva vreun service in Bucuresti, preferabil in sectorul 6, care stie cum sa imi schimbe aceste prezoane fara a strica rulmentul?
Poate ma apuc si eu de munca, daca nu necesita foarte multe scule, daca imi explica cineva mai in detaliu care ar fi etapele necesare...mentionez ca nu am mai lucrat cam demult la asa ceva, de cand aveam Trabant:)
Multumesc anticipat
florin321
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
VBaricz
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2011
- Mesaj Privat
Ma confrunt cu aceeasi problema cu prezoanele,va rog cine le-a schimbat sa faca o mica descriere cum a facut si daca e cazul si vreo 2 poze(sau un link daca exista deja),nu as vrea sa merg la mecanic pt asa ceva,mai ales ca am reparat totul la ea pana acuma conform indicatiilor D-lui Dan de pe forum si mi-au iesit din prima.Multumesc
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
stefan242
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2011
- Mesaj Privat
coss31
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2012
- Mesaj Privat
Legat de prezoane si piulite. Astazi am cautat prezoane/piulite pentru fata/spate.
Am intrebat la un vanzator de piese Daewoo, modelul pt Matiz. Ce mi-au aratat mi s-au parut "prea scurte", cat despre piulite mi-au oferit unele "infundate" si am mers pe varianta de Dacie care pot fi infilitate in prezoane mai lungi, conicitatea varfului vine foarte bine pe jantele din tabla plus ca sunt mult mai groase in "carne" si mai lungi, superieftine, originale 4lei/piulita si la montare filetul prezonului a umplut complet piulita. Maine incerc sa revin cu poze, prezoane, disc, piulite vechi, piulite noi. Nu am niciuna noua acum in casa pt. poze, am cumparat 8 bucati cu rezerva astazi pt. roti fata. Maine punem si la cele din spate + poze. Diferenta intre piulitele vechi si cele noi de Dacie este....no comment. Maine pozele vor spune totul.
Multumesc voua, pentru ca existati, seara buna.
Revin cu detalii si despre cat de mult s-ar cere stranse piulitele in urmatoarele zile....deh sita noua trebe` sa aiba loc in cuiul vechi.
PS: Ca uitasem, la reprezentanta Opel din oras, prezoanele fata pot fi aduse pe comanda pentru 16lei/bucata.
Am intrebat la un vanzator de piese Daewoo, modelul pt Matiz. Ce mi-au aratat mi s-au parut "prea scurte", cat despre piulite mi-au oferit unele "infundate" si am mers pe varianta de Dacie care pot fi infilitate in prezoane mai lungi, conicitatea varfului vine foarte bine pe jantele din tabla plus ca sunt mult mai groase in "carne" si mai lungi, superieftine, originale 4lei/piulita si la montare filetul prezonului a umplut complet piulita. Maine incerc sa revin cu poze, prezoane, disc, piulite vechi, piulite noi. Nu am niciuna noua acum in casa pt. poze, am cumparat 8 bucati cu rezerva astazi pt. roti fata. Maine punem si la cele din spate + poze. Diferenta intre piulitele vechi si cele noi de Dacie este....no comment. Maine pozele vor spune totul.
Multumesc voua, pentru ca existati, seara buna.
Revin cu detalii si despre cat de mult s-ar cere stranse piulitele in urmatoarele zile....deh sita noua trebe` sa aiba loc in cuiul vechi.
PS: Ca uitasem, la reprezentanta Opel din oras, prezoanele fata pot fi aduse pe comanda pentru 16lei/bucata.
coss31
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2012
- Mesaj Privat