- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Eu utilizez zilnic frana de mana, electrica, pana in acest moment nu a facut probleme, indiferent de temperatura exterioara...
Mai este un mic aspect de precizat..., la masinile dotate cu frana de mana actionata electric, trebuie avut in vedere ca la prima actionare a butonului se produce o "blocare" mai "putin" ferma, insa la a doua actionare placutele de vor "lipi" de discuri...,poate si de aici problemele mentionate de catre unii colegi, fara sa sesizeze au actionat butonul de doua ori, pentru a fi siguri de "eficienta" acestei optiuni...
Mai este un mic aspect de precizat..., la masinile dotate cu frana de mana actionata electric, trebuie avut in vedere ca la prima actionare a butonului se produce o "blocare" mai "putin" ferma, insa la a doua actionare placutele de vor "lipi" de discuri...,poate si de aici problemele mentionate de catre unii colegi, fara sa sesizeze au actionat butonul de doua ori, pentru a fi siguri de "eficienta" acestei optiuni...
alexsoare
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2016
- Mesaj Privat
Buuun! Ieri am terminat si cu schimbul de ulei in cutia de viteze, sperand ca va fi ultima interventie pentru noua mea masina, dar din pacate mecanicul mi-a semnalat scurgeri de antigel. Problema posibila ar fi galeria de admisie (piesa cam costisitoare), a avut cineva aceasta problema? Se poate rezolva si mai ieftin?
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
alexsoare
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2016
- Mesaj Privat
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
Era bine sa schimbi galeria de admisie sau sa scoti clapetele inainte de schimbarea distributiei, nu plateai manopera de 2 ori, si cred ca e cel mai esential lucru la motoarele astea, dupa care urmeaza si oring-ul, dar macar ala iti da un semn inainte
Iti spun din experienta pentru ca mie mi s-a desprins o clapeta din admisie si am fost nevoit sa schimb turbina, si am scapat usor.
In rest, multa bafta si sa o folosesti sanatos fara probleme.
Cu scurgerea de antigel eu zic ca e 90 % capacul egr (si asta l-am schimbat)
Iti spun din experienta pentru ca mie mi s-a desprins o clapeta din admisie si am fost nevoit sa schimb turbina, si am scapat usor.
In rest, multa bafta si sa o folosesti sanatos fara probleme.
Cu scurgerea de antigel eu zic ca e 90 % capacul egr (si asta l-am schimbat)
alexsoare
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2016
- Mesaj Privat
alexsoare a scris:Salutare! Revin cu o intrebare, probabil s-a mai discutat pe aceasta tema, dar nu am gasit pe forum. Referitor la folosirea franei de mana pe timpul iernii, la fosta masina aveam problema cu inghetatul si ramaneau rotile blocate, la actuala masina am frana de mana electrica si cutie automata, sa trag sau nu frana de mana in conditii de inghet?
Mi-am raspuns singur la aceasta intrebare, ieri, 19.12.2016, in conditii meteo cu ceata destul de densa si aproximativ -6 grade masinii mele i-a ramas frana de mana blocata. Din fericire dupa ce am dat putin in fata si in spate s-a deblocat in totalitate. Masina nu era de mult oprita, probabil daca statea peste noapte nu se mai debloca asa usor. Nu voi mai folosi frana de mana in timpul iernii.
Sarbatori fericite!
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
TakeYo
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2013 1.4 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2017
- Mesaj Privat
alexsoare a scris:Salut baieti!
De aproximativ 3 saptamani sunt proprietarul unui Opel Insignia 2.0 CDTI, 160.000 km in bord, 190.000 reali (romanii nu se desmint ) an fabricatie decembrie 2010, 160cp, cutie automata, scaune RECARO , provenienta Germania, adusa si inmatriculata in august 2016. Pretul de achizitie a fost de 10.300 €. Consumul este de 10-11 80% oras, 20% centura.
Dupa achizitie i-am cumparat cauciucuri de iarna si jante de 18 second hand, masina era dotata cu cauciucuri de vara si jante de 20 (din punct de vedere estetic sunt superbe, dar pentru Bucuresti nu sunt recomandate ~le-am pus la vanzare~). Am bagat-o in service pentru a schimba distributia, filtre, ulei, discuri frana, placute frana, oringul de la baia de ulei si conducta de servo (avea o fisura si nu a mers lipita). Nu am schimbat uleiul in cutie si nu stiu ce sa fac, am citit pe forum si pe alte site-uri si parerile sunt impartite, unii spun ca trebuie schimbat la 30.000 km, altii spun ca nu trebuie umblat la el daca cutia schimba bine, mecanicul de la service-ul unde am dus masina mi-a zis sa nu-l schimbam momentan.
Ce ar trebui sa mai verific/schimb pentru a pleca cu a mea noua achizitie la un "drum" lung si frumos impreuna?
As vrea, daca se poate si sunt doritori, sa ma vad cu cineva care are experienta cu acest tip de masina, ma gandesc ca poate sesiza, datorita experientei, anumite probleme (gen cum schimba cutia, cum se aude motorul, etc.) si sa imi prezinte viciile masinii.
Va multumesc!
De aproximativ 3 saptamani sunt proprietarul unui Opel Insignia 2.0 CDTI, 160.000 km in bord, 190.000 reali (romanii nu se desmint ) an fabricatie decembrie 2010, 160cp, cutie automata, scaune RECARO , provenienta Germania, adusa si inmatriculata in august 2016. Pretul de achizitie a fost de 10.300 €. Consumul este de 10-11 80% oras, 20% centura.
Dupa achizitie i-am cumparat cauciucuri de iarna si jante de 18 second hand, masina era dotata cu cauciucuri de vara si jante de 20 (din punct de vedere estetic sunt superbe, dar pentru Bucuresti nu sunt recomandate ~le-am pus la vanzare~). Am bagat-o in service pentru a schimba distributia, filtre, ulei, discuri frana, placute frana, oringul de la baia de ulei si conducta de servo (avea o fisura si nu a mers lipita). Nu am schimbat uleiul in cutie si nu stiu ce sa fac, am citit pe forum si pe alte site-uri si parerile sunt impartite, unii spun ca trebuie schimbat la 30.000 km, altii spun ca nu trebuie umblat la el daca cutia schimba bine, mecanicul de la service-ul unde am dus masina mi-a zis sa nu-l schimbam momentan.
Ce ar trebui sa mai verific/schimb pentru a pleca cu a mea noua achizitie la un "drum" lung si frumos impreuna?
As vrea, daca se poate si sunt doritori, sa ma vad cu cineva care are experienta cu acest tip de masina, ma gandesc ca poate sesiza, datorita experientei, anumite probleme (gen cum schimba cutia, cum se aude motorul, etc.) si sa imi prezinte viciile masinii.
Va multumesc!
Ce firma de placute ai ales ?
danutryo
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia OPC 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2017
- Mesaj Privat
manole74
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2017
- Mesaj Privat
danutryo
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia OPC 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2017
- Mesaj Privat