- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Problema este ca , bagand tubulatura pe flansa de aluminiu a turbinei , cam se pierde din snurul siliconului.Daca vrei sa dai afara plangi , astea fiind solutii romanesti.Se da afara tubulatura , si se masoara ''oringul'' , apoi se cauta pe dimensiune , parerea mea.Doar un sfat , nimeni nu trebuie sa il ia in brate.
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Demontezi partea de aluminiu și faci operațiunea. Se pune puțin silicon și nu iese: e ca și cum ai monta o baie de ulei.
Dacã e cazul, se demonteazã ușor pt ca nu degresezi suprafețele. Eu am încercat cu oring înainte și nu etansa bine.
Am fãcut aceasta operațiune în 2015 când am luat masina: de atunci, totul e curat.
Dar da, fiecare face cum vrea: soluții românești, chinezești, nemțești,..
Eu am pus silicon negru de la Victor Reinz.
👍
Dacã e cazul, se demonteazã ușor pt ca nu degresezi suprafețele. Eu am încercat cu oring înainte și nu etansa bine.
Am fãcut aceasta operațiune în 2015 când am luat masina: de atunci, totul e curat.
Dar da, fiecare face cum vrea: soluții românești, chinezești, nemțești,..
Eu am pus silicon negru de la Victor Reinz.
👍
one
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2015
- Mesaj Privat
s0m30n3
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2006
- Mesaj Privat
s0m30n3
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2006
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Daca ti-ar spune cineva ca este de acolo , ai merge intr-un service , si ai spune ca asa mi-a recomandat cineva pe un un forum?Probabil o sa rada aia de acolo copios , si o sa te si incalte cu un pret pe masura.Sterge bine cu o carpa zona , si urmareste pe unde incepe sa scape ulei.Daca faci acasa singur inlocuirea acelui oring , poti incepe fara sa iei in considerare primele doua fraze.Nu trebuie sa astepti nimic de la nimeni , decizia iti apartine in proportie de 100% , daca esti sigur ca este de acolo.
s0m30n3
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2006
- Mesaj Privat
G. Marian
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2020
- Mesaj Privat
- MLiliDurlea
- *
- 3 mesaje
- din 21 Feb 2018
MLiliDurlea
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2018
- Mesaj Privat
Aceiasi problema o am si eu la un opel astra j motor 1.7 Am fost cu ia la un servis de reconditionat turbine baieti foarte buni mi-au desfacut tubulatura aceia de la turbin si interculer care merge la egr au fortat masina timp de mai multe minute au miscat si axul turbini nici pic de ulei nu pica sau sa de miau spus ca nu are turbina nimic si mi-ai spus sa merg la un servi de mecanici sami verifice ce problema e miau spus ca poate fi epuratorul ca supapa epuratorului sa stricat si deacola poate veni ulei sau daca nu ceva la motor poate fi