Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
dar balansul facut de masina la un test soc al elanului nu te intereseaza ? Este mai relevant decat cat de bine franeaza. Daca te crezi Senna franele sunt praf daca mergi cu familia sunt peste cu mult pe cat poti tu duce ! Franele folosite in regim normal tin strict de calitatea cauciucului la anotimpul si vremea potrivita ! poti opta pentru SLIKURI ... Expresia lipita de sosea nu ai auzit-o ? N-ar fi mai tentanta sa o experimentezi ? Care masina din cele selectate de tine este mai sigura la un test al elanului ? Care te tine pe sosea bupa ce eviti un caine la 80 km/h ?
Luminile le consider ok pentru un mers regulamentar noaptea, mi se par odihnitoare. Adica lumina alba si sufficient de intensa.
Skip ads

  • costea91

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Eu am Xenon AFL si sunt extrem de multumit. Pe timp de noapte nu obosesc ochii la drumuri lungi.
  • deleted-104153

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Exista far xenon cu AFL si far xenon fara AFL,,daca da ,care sant diferentele vizibile?
  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
AFL sunt cele adaptive in functie de viteza sau curbe
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Incercati link-ul asta pentru decodarea VIN-ului (decodare exacta):

https://www.clubopel.com/lin...catalog/models/1/
  • radupa

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Signum 2003 2.0 T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:dar balansul facut de masina la un test soc al elanului nu te intereseaza ? Este mai relevant decat cat de bine franeaza. Daca te crezi Senna franele sunt praf daca mergi cu familia sunt peste cu mult pe cat poti tu duce ! Franele folosite in regim normal tin strict de calitatea cauciucului la anotimpul si vremea potrivita ! poti opta pentru SLIKURI ... Expresia lipita de sosea nu ai auzit-o ? N-ar fi mai tentanta sa o experimentezi ? Care masina din cele selectate de tine este mai sigura la un test al elanului ? Care te tine pe sosea bupa ce eviti un caine la 80 km/h ?
Luminile le consider ok pentru un mers regulamentar noaptea, mi se par odihnitoare. Adica lumina alba si sufficient de intensa.


Multumesc pentru raspuns.
Testul elanului este foarte interesant. Voi afla cum stau masinile la acest test.

Franele folosite in regim normal tin de calitatea cauciucului, a placutelor, si a discului de frana.

Nu am ce sa experimentez intr-un test drive pentru nu cred ca reusesc sa simulez o situatie de urgenta si sa trag in draci de volan sa vad cum sta masina pe sosea. As putea sa vad cam ce masina imi place mai mult in general, cum stau in scaun si cum se aude zgomotul in ea( lucru iarasi influentat si de cauciucuri ca sigur nu au toate cauciucuri la fel)
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Iti spun eu cum se comporta: masina mea e un My2011, CDTI, cu sistem flexiride (suspensii adaptive & CDC) si 4x4, in 5 usi. La 80km/h am evitat un caine rebel care mi-a sarit cam 1m in fata masinii, cu precizie chirurgicala. Nu eram in Sport, ci pe normal, dar am inteles ca CDC-ul face ajustarea amortizoarelor instantaneu, daca situatia se impune, fara sa cuplezi tu un anumit mod. Practic masina merge fix unde ii ceri, fara sa intarzie, ba chiar as putea spune ca e usor subviratoare (!). Nu am sesizat functionarea martorului ESP, in ciuda violentei manevrei.
Franele, fata de Vectra C sunt cu adevarat remarcabile, in sensul in care, mai ales la viteza mare, lucreaza extrem de eficient (te ridica in scaun!).
In oras, la viteze mici insa, am avut cate ceva de comentat, parte datorita cauciucurilor de iarna, parte masei de aproximativ 1,8t.
Pot spune acum, dupa mai bine de un an si 30.000km, ca este o masina sigura si am vazut pe afara ca directia ei a devenit etalon in clasa (da, mai buna ca Mondeo, sic! Smile ).
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Ford ....., am un prieten care si-a cumparat ultimul mondeo 4x4 2l 180 cp cu volan incalzit...fineturi..full .fara faruri cu led 28 mii euro - pot spune ca baietii au facut un progres fantastic la interior fata de vechea generatie si fata de actuala insignia. Daca opel nu vine cu o masina noua si se vor multumi cu face lift la face lift nu reuseste in urmatorii 5-7 ani sa tina pasul cu baietii astia de la ford...
Cred ca este o concurenta acerba intre ford, opel si vw, - asta pentru cine cunoaste si apreciaza importanta detaliilor.
  • radupa

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Signum 2003 2.0 T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Kamob a scris:Iti spun eu cum se comporta: masina mea e un My2011, CDTI, cu sistem flexiride (suspensii adaptive & CDC) si 4x4, in 5 usi. La 80km/h am evitat un caine rebel care mi-a sarit cam 1m in fata masinii, cu precizie chirurgicala. Nu eram in Sport, ci pe normal, dar am inteles ca CDC-ul face ajustarea amortizoarelor instantaneu, daca situatia se impune, fara sa cuplezi tu un anumit mod. Practic masina merge fix unde ii ceri, fara sa intarzie, ba chiar as putea spune ca e usor subviratoare (!). Nu am sesizat functionarea martorului ESP, in ciuda violentei manevrei.
Franele, fata de Vectra C sunt cu adevarat remarcabile, in sensul in care, mai ales la viteza mare, lucreaza extrem de eficient (te ridica in scaun!).
In oras, la viteze mici insa, am avut cate ceva de comentat, parte datorita cauciucurilor de iarna, parte masei de aproximativ 1,8t.
Pot spune acum, dupa mai bine de un an si 30.000km, ca este o masina sigura si am vazut pe afara ca directia ei a devenit etalon in clasa (da, mai buna ca Mondeo, sic! Smile ).


Multumesc pentru raspuns. Am stat intr-o insignia dar din pacate nu ama vut timp de drive test. Pare mai inghesuita nitel inauntru dar daca zici ca are asa frane si manevrabilitate ar compensa. O sa vad ce-mi pot da seama la drive test cand o veni vremea
  • deleted-93781

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
https://m.youtube.com/watch?v=7w8dJZurJ4k
Insignia comparata de nemti cu seria 5 si e klasse.
Poti vedea ca Insignia, fara flexride, se tine destul de bine la testul printre jaloane si la distanta de franare.
Video-ul e mai vechi, dar performantele raman cam aceleasi. Spre exemplu, noul E Klasse e la fel de "barcuta" ca si cel vechi.

https://m.youtube.com/watch?v=TkOLK43oZX0
Testul elanului. Sincer, cred ca cei ce au facut testul sunt subiectivi. Toyota Avensis e barca totala. La felul in care reacționeazã passat-ul, tind sa cred ca are cauciucuri de iarna, sau de dimensiuni mai mici decat avensis.
  • yerd

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Merci de links. Imi amintesc acum ca primul il mai vazusem mai demult.

Comparatii de genul acesta cred ca ne intereseaza, in masura in care sunt obiective. La fel ar fi interesante teste Insignia normala vs Insignia FlexRide vs Insignia 4x4 vs Insignia FlexRide 4x4

Mai am un video cu demarajul la Insignia normala vs Insignia 4x4 pe asfalt umed:
https://youtube.com/watch?v=RQ9xDJLaK-Y
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
andrei8703 a scris:https://m.youtube.com/watch?v=TkOLK43oZX0
Testul elanului. Sincer, cred ca cei ce au facut testul sunt subiectivi. Toyota Avensis e barca totala. La felul in care reactioneazã passat-ul, tind sa cred ca are cauciucuri de iarna, sau de dimensiuni mai mici decat avensis.


E test pro Toyota, este evident in favoarea lor. Daaar... Insignia e pass, nu fail. Cele de dupa Insignia sunt evident fail, se urca pe jaloane, nu doar le ating. Daca foloseau o Insignia cu CDC si 4x4, nu le mai iesea testul! Twisted Evil
Si apropo, video-ul are 2 aprecieri si 10 degete in jos. Hai ca nu suntem toti dusi cu pluta, am mai vazut si noi masini. Laughing (asta vis-a-vis de nenea de la Toyota care a facut testu') Uitati-va la commenturi: Sciema inseamna Fals in poloneza. Toata lumea i-a dat... barna! Dar pe noi ne avantajeaza, pentru ca vedem comportamentul real.
Eu, cum ziceam, am facut exact aceeasi manevra pe breteaua care leaga Mobexpert Militari de Augsburg Militari si pot sa confirm ca masina e ca pe sine (fara ruliu, fara sa plece puntea spate). Eu aveam usor penste 80km/h si cu pasager pe locul din dreapta, care, din pacate, nu a apreciat manevra... Laughing
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Teste de stabilitate nativa si asistata electronic (ESP/ESC):
Insignia (fara Flexi ride): http://www.youtube.com/watch?v=3HmuWeAC9xM
BMW 5 series: http://www.youtube.com/watch?v=2D7TlqetmOE
Ford Focus: http://www.youtube.com/watch?v=Ckul3WaRRyE
Jetta: http://www.youtube.com/watch?v=aJpUm2V3kmE
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Comparatia cu BMW si Mercedes ori a fost facuta de amatori, ori de unii ce jinduie la alea , dar n-au bani decit de Opel. Desi cu 4x4 si flexride ajungi lejer la 40000 euro, nu vad sensul comparatiei intre masini care sint destul de diferite tehnic, ca echipare. Dar iar ar fi inegalitate. Eu cind vad lipsa xenon, ma intreb ce mai lipseste. Cum compari cutie automata cu cutie manuala, motoare 1998 cu 2144 cmc, tractiune fata/spate , mase diferite, anvelope (dimensiuni si producator) diferite, suspesii diferite? Corect era sa puna masini medii identic dotate, desi 2.0 inseamna mediu pentru Mercedes si BMW , si maxim pentru Opel. Stim cite echipamente aditionale au sau nu pe ele ca sa mareasca /scada masa oficiala? Pai numai cutia automata/manuala da ceva diferenta, mai pui un webasto, jante mai mari si s-a dus greutatea in sus bine. Deci cum frineaza cind e mai grea? Puneau automata pe Insignia asta si ajungea la +1 litri in plus, decit ca si celelalte. Aia cu Navi serienmasig la Opel e hilara, astia au auzit de CD400? Asa ca , sa ne pastram simtul masurii, Insignia e o masina mai mult decit buna, dar lipsesc unele detalii pina la celalalte 2. Nici eu nu sint inca convins ca merita inca 10000 euro in plus pentru BMW si Merc echivalent cu insignia la dotari/motor. Traiasca samsarii care dau in jos preturile la cote rezonabile ca sa ne permitem si noi sa visam.
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am gasit bucata asta din Fifth Gear completa, cu teste pe masini noi. E interesant de urmarit toata, cu precadere de la minutul 04:22 (uitati-va cat de tare trage de ea Tiff si cat de impasibila e ST-ul ala!):
https://youtube.com/watch?v=C4-Lbt8KHkw
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
kamob, n am facut-o pana acum cu st ul din dotare din lipsa de spatiu insa conditiile de testare din film sunt pentru avioane.Unde faci tu asa balans pe 2 benzi de autostrada ? Daca prinzi banda de urgenta prafuita intr-un asfel de test se duce dracu si esp si eds si cbs....Deci nu este relevant filmul parerea mea, nu are conditii naturale, 2+1 benzi, gropi, praf,trafic si de ce nu poate niste ploaie .....

In functie de viteza si puterea cu care tragi de volan scapi sau nu cu masina intacta...pe autostrada !
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Scapi. Am facut-o eu la 80km/h si merge ca-n link. Iar asta cu avioanele e chiar amuzanta! Dar ce crezi ca e pe pista, aur? Stai linistit, la halul in care a bruscat directia la 120 la ora, poti fi sigur ca si a ta se comporta la fel.
Nu mai veniti cu argumente gen "sunt sigur ca la noi...", ci "eu am facut" sau "eu am vazut facut x lucru".
La dat cu parerea suntem campioni.
Si ca sa sustin ce am spus: eu m-am rasucit cu Vectra C fara ESP pe podul de la Branesti, pe DN3 si am reusit sa o controlez suficient de mult incat sa nu fac nici o avarie nici mie, nici pasagerilor si nici celor 3 masini si 1 autobuz care erau in jurul meu (cauza plecarii o foaie de ghiata de aproape 3 metri pe partea dreapta a benzii). De cand am Insignia nu am mai avut nici macar o incercare de plecare a masinii, este bine infipta pe strada si am surprins de vreo 2-3 ori ESP-ul funtionand in bord.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR