Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Vladi ro

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2018

  • Mesaj Privat
adrian grecu a scris:am un astra g din2002 16 16 valve si nu am caldura cam deloc in masina .Apa se ridica normal la 90.Tevile care duc in la calorifer sunt fierbinti. daca stie cineva?
vezi ca ai clapeta de la recirculare rãmasã pe deschis. Am pãțit la fel
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Probabil ai vrut sa scrii "clapeta de amestec aer cold/rece"! Cllapeta de recirculare nu are treaba cu temperatura (sau, ma rog, are intr-o masura foarte mica)
Dar totusi, dupa 5 ani si ceva, ne gandim ca si-a rezolvat problema...
  • APopa114

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2022

  • Mesaj Privat
IM2139 a scris:Salut,am aceeași problemã,calorifer schimbat, termostat schimbat,nu bagã cãldurã deloc
Vezi ca în spatele caloriferul e o piesa cea care întra caloriferul în ia e robinetul de caldura a rãmas pe închis desfal are 3 șurubelnițe și deschide manual apoi vei avea caldura
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Nu toate au robinet , a mea nu are robinet , am schimbat caloriferul si baga , eu cred ca si termostatul deschide prea repede circuitul mare si aici multi intampina probleme . Oricum Astra G modelul 1999-2003 a avut probleme de genul legate de temperatura in rest ca motor este misto super misto !
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Motorul este super misto cum spui, dar in fiecare iarna utilizatorii de Astra G diesel umplu forumurile pe topice de gen ,,nu da caldura dimineata,,.Pentru ca motorul fiind cu injectie directa isi absoarbe o buna parte din caldura degajata in urma exploziei motorinei in clindrii si deci are tendinta de a functiona la temperaturi mai joase decat un motor cu injectie indirecta care pierde mult din caldura rezultanta in urma exploziei motorinei in cilindrii motor.

E un defect de fabrica, sau mai bine zis o omisiune de genul ,, masina mai ieftina, cu conditii de exploatare mai putin favorabile pe timp de iarna,,. VW, Renault si Ford au pus la diesel bujii incandescente direct in circuitul mic de racire motor, unele cu 3 bujii, altele cu 4bujii, care au rolul de a incalzi rapid apa motor (in stationare sau in mers) pentru ca si-au dat seama ca este necesar.

Opel, la target-ul sau de clienti iubitori de ,,mai ieftin decat concurenta,, si-a zis ca nu e un factor decisiv acest aspect. Si oamenii au cumparat, apoi s-au plans. Exista solutii pentru remediere, care implica un montaj electronic de comanda si un corp cu bujii cumparat din dezmembrari direct de la competitie (de pe masini VW, Renaul, Ford cu motor diesel).

Personal, am avut modulul si am cumparat corpul cu bujii de Ford Focus 1, am avut inclusiv instalatia electrica pentru Opel cu fire, sigurante si relee, doar ca n-am mai ajuns sa-i dau drumul ca sa fac o proba. Timpul trece repede, pâna procuri tot ce ai nevoie si apoi implementezi la masina s-ar putea sa vinzi masina. Eu unul am pus si scaune incalzite, ceea ce a incetinit procesul de implementare a incalzirii circuitului de apa cu bujii, intr-un final am vandut masina cu tot ce tine de incalzire apa motor neimplementat complet. Imi pare rau de situatie, as fi vrut sa traiesc experienta ca sa vad ce inseamna, dar din pacate nu am ajuns pâna acolo.

Cu Stima.
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Nu are treaba cu ce tot spui tu acolo are treaba ca oamenii nu stiu sa opereze cum trebuie umbla la busonul de umplere cu motorul pornit am patit si eu calorifer nou schimbat absolut tot spalat motor etc nu da de loc caldura in schimb nu am verificat daca pe furtnul de pe circuitul mic vine apa in vasul de expnsiune si nu venea . Rezolvata si acesta problema , cand pornesti motorul si face presiune pe instalatie nu trebuie umblat la busonul de umplere de la vasul de expansiune fiindca se pierde presiunea si la revedere cu cladura in habitacul ! Am patit ieri culmea cand am facut o prespalare la instalatie . Am facut si schema circuitul de apa sper sa se inteleaga cum functioneaza apa prin instalatie ! Acum am caldura la balamuc !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR