Vladi ro
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2018
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
APopa114
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2022
- Mesaj Privat
- adrian82
- **
- 362 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
adrian82
- Mesaje scrise: 362
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Motorul este super misto cum spui, dar in fiecare iarna utilizatorii de Astra G diesel umplu forumurile pe topice de gen ,,nu da caldura dimineata,,.Pentru ca motorul fiind cu injectie directa isi absoarbe o buna parte din caldura degajata in urma exploziei motorinei in clindrii si deci are tendinta de a functiona la temperaturi mai joase decat un motor cu injectie indirecta care pierde mult din caldura rezultanta in urma exploziei motorinei in cilindrii motor.
E un defect de fabrica, sau mai bine zis o omisiune de genul ,, masina mai ieftina, cu conditii de exploatare mai putin favorabile pe timp de iarna,,. VW, Renault si Ford au pus la diesel bujii incandescente direct in circuitul mic de racire motor, unele cu 3 bujii, altele cu 4bujii, care au rolul de a incalzi rapid apa motor (in stationare sau in mers) pentru ca si-au dat seama ca este necesar.
Opel, la target-ul sau de clienti iubitori de ,,mai ieftin decat concurenta,, si-a zis ca nu e un factor decisiv acest aspect. Si oamenii au cumparat, apoi s-au plans. Exista solutii pentru remediere, care implica un montaj electronic de comanda si un corp cu bujii cumparat din dezmembrari direct de la competitie (de pe masini VW, Renaul, Ford cu motor diesel).
Personal, am avut modulul si am cumparat corpul cu bujii de Ford Focus 1, am avut inclusiv instalatia electrica pentru Opel cu fire, sigurante si relee, doar ca n-am mai ajuns sa-i dau drumul ca sa fac o proba. Timpul trece repede, pâna procuri tot ce ai nevoie si apoi implementezi la masina s-ar putea sa vinzi masina. Eu unul am pus si scaune incalzite, ceea ce a incetinit procesul de implementare a incalzirii circuitului de apa cu bujii, intr-un final am vandut masina cu tot ce tine de incalzire apa motor neimplementat complet. Imi pare rau de situatie, as fi vrut sa traiesc experienta ca sa vad ce inseamna, dar din pacate nu am ajuns pâna acolo.
Cu Stima.
E un defect de fabrica, sau mai bine zis o omisiune de genul ,, masina mai ieftina, cu conditii de exploatare mai putin favorabile pe timp de iarna,,. VW, Renault si Ford au pus la diesel bujii incandescente direct in circuitul mic de racire motor, unele cu 3 bujii, altele cu 4bujii, care au rolul de a incalzi rapid apa motor (in stationare sau in mers) pentru ca si-au dat seama ca este necesar.
Opel, la target-ul sau de clienti iubitori de ,,mai ieftin decat concurenta,, si-a zis ca nu e un factor decisiv acest aspect. Si oamenii au cumparat, apoi s-au plans. Exista solutii pentru remediere, care implica un montaj electronic de comanda si un corp cu bujii cumparat din dezmembrari direct de la competitie (de pe masini VW, Renaul, Ford cu motor diesel).
Personal, am avut modulul si am cumparat corpul cu bujii de Ford Focus 1, am avut inclusiv instalatia electrica pentru Opel cu fire, sigurante si relee, doar ca n-am mai ajuns sa-i dau drumul ca sa fac o proba. Timpul trece repede, pâna procuri tot ce ai nevoie si apoi implementezi la masina s-ar putea sa vinzi masina. Eu unul am pus si scaune incalzite, ceea ce a incetinit procesul de implementare a incalzirii circuitului de apa cu bujii, intr-un final am vandut masina cu tot ce tine de incalzire apa motor neimplementat complet. Imi pare rau de situatie, as fi vrut sa traiesc experienta ca sa vad ce inseamna, dar din pacate nu am ajuns pâna acolo.
Cu Stima.
- adrian82
- **
- 362 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
adrian82
- Mesaje scrise: 362
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
Nu are treaba cu ce tot spui tu acolo are treaba ca oamenii nu stiu sa opereze cum trebuie umbla la busonul de umplere cu motorul pornit am patit si eu calorifer nou schimbat absolut tot spalat motor etc nu da de loc caldura in schimb nu am verificat daca pe furtnul de pe circuitul mic vine apa in vasul de expnsiune si nu venea . Rezolvata si acesta problema , cand pornesti motorul si face presiune pe instalatie nu trebuie umblat la busonul de umplere de la vasul de expansiune fiindca se pierde presiunea si la revedere cu cladura in habitacul ! Am patit ieri culmea cand am facut o prespalare la instalatie . Am facut si schema circuitul de apa sper sa se inteleaga cum functioneaza apa prin instalatie ! Acum am caldura la balamuc !