- Bas Alexandra
- *
- 1 mesaje
- din 10 Mar 2016
- Corsa 2004
- Bihor
Bas Alexandra
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2016
- Mesaj Privat
Buna. Am si eu o problema asemanatoare la a mea masinuta .Nu mi se incalzeste apa, abia daca urca pana la 90 dar rar.Caldura merge, e ok.
In acelasi timp pierd apa din borcan destul de semnificativ.Am descoperit si spuma la ulei.Un mecanic mi-a spus ca e chiuloasa, altul ca ar fi termostatul.Apa nu imi intra in ulei deoarece nivelul si culoarea sunt bune.De cand s-a mai incalzit parca nici nu mai face atata spuma....
A mai patit cineva ? Multumesc
In acelasi timp pierd apa din borcan destul de semnificativ.Am descoperit si spuma la ulei.Un mecanic mi-a spus ca e chiuloasa, altul ca ar fi termostatul.Apa nu imi intra in ulei deoarece nivelul si culoarea sunt bune.De cand s-a mai incalzit parca nici nu mai face atata spuma....
A mai patit cineva ? Multumesc
- M2BStelist
- *
- 16 mesaje
- din 24 Mai 2009
- Corsa 2000 Z12XE
- Prahova
M2BStelist
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2000 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
Spumã se face iarna din cauza condensului. Trebuie sã parcurgi un drum lung și dispare sau așa cum ai observat sã se încalzeasca vremea.
Și la mine sta temperaturã la 81-82. Mecanicul a zis ca e ok ațâța timp cât bãga cald, bãga foarte cald. Furtunele le.am verificat și termostatul funcționeazã. Închide și deschide.
Și la mine sta temperaturã la 81-82. Mecanicul a zis ca e ok ațâța timp cât bãga cald, bãga foarte cald. Furtunele le.am verificat și termostatul funcționeazã. Închide și deschide.
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
O cauza frecventa dar destul de putin dezbatuta in privinta pierderii de lichid de racire, corelata cu spuma din capacul culbutorilor, ar fi lipsa etanseitatii garniturii capacului distributiei in zona pompei de apa. Asta incerc sa verific si eu in curand si sper sa vin si cu dovada foto. Apa nu se aduna in baia de ulei de unde este permanent absorbita odata cu uleiul ci formeaza emulsie in capacul de sus. Nu-ti dai seama dupa culoarea sau nivelul uleiului. Poate chiar iti scade nivelul pentru ca o parte din ulei este transformata in "maioneza" impreuna cu antigelul disparut din vas. In afara de garnitura EGR (daca ai EGR) restul cauzelor de scadere a nivelului antigelului sunt observabile cu ochiul liber (picaturi, pete umede sub masina sau mocheta uda in interior)
Faptul ca temperatura ajunge rar pana la 90 de grade este absolut firesc. Trebuie sa-i dai "forja" ca sa ajunga la aceasta temperatura. De regula acul sta sub 90 de grade fie vara, fie iarna.
Faptul ca temperatura ajunge rar pana la 90 de grade este absolut firesc. Trebuie sa-i dai "forja" ca sa ajunga la aceasta temperatura. De regula acul sta sub 90 de grade fie vara, fie iarna.