Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Trohin Serghei

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Ce sa vezi acum, am pornit motoru acum o noua eroare P0400 din câte am citit pe forum ar fi EGR . Ce da fac un cazu asta are vreo treaba cu problema pe care o am eu
Skip ads

  • Trohin Serghei

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Noutate :
Am pornit motoru o noua eroare P0400 care am înțeles ca ar fi de la EGR are legãtura cu problema mea ?
Datimi un sfat ceva ? Ce sãi mai fac?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu cumva eroarea a aparut in urma testarii acestuia?
Sterge-o si urmareste daca mai apare
  • Trohin Serghei

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Tot ce e posibil.
  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Eu suspectez senzorul crankshaft, ce trebuie neapãrat sã fie original. Poate face figuri aleator, poate sa nu porneascã masina, poate sa meargã prost (in 3) etc..., desi la mãsurare in temperaturã corespunzãtoare a apei sa dea valori corecte.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cand moare crankshaft ul ori nu porneste ori porneste ....daca a pornit merge fara probleme pana la prima oprire
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am citit topicul si am si eu motor 16xep cu prins .....si pot sa ti spun ca am Egr ul anulat din soft ( asa am cumparat o din germania) cred ca ii incurca cu ceva de au decurs la asemenea artificii !
  • Trohin Serghei

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2015

  • Mesaj Privat
CataStefan se pare ca ai dreptate in legãtura cu sintomele fiind ecu defect pt ca același tip de motor este si pe Astra G.
Am fost si azi la 2 service-uri si tot nimic.
Si la reprezentanta mi-au zis la fel ECU
Temperatura la gaz era la 60 am schimbat-o pe 40.
Si m-am decis la salariu pe 15 😂😂😂 sa schimb ECU 300€
  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Eu nu m-as grabi sa investesc banii in ecu! Vorbește cu Maiandrei de pe forum poate te ajuta sa ii dai de cap, fiind in București. Multumesc ptr înțelegere, poate gasesti pentru test unul.


Ultima modificare făcută de Georgius la Joi 10 Dec, 2015 6:41 pm
  • Trohin Serghei

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Ai si uh dreptate .
As pune ECU meu pe o alta mașina exact ca a mea daca ar fi posibil.
Ce ziceți ? Pãreri propuneri?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ai incercat la intalnirile locale? https://www.clubopel.com/vie...sc&start=8740
Imposibil sa nu te ajute cineva
  • Trohin Serghei

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Nu n-am fost niciodatã.
Dar joi fac tot posibilu sa ajung poate m-a ajuta si bãieți cu ceva .
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Incearca sa-ti repari ECU, parca costa undeva la 100 euro.
Dai si tu Search aici pe forum ca sincer, au fost discutiile astea de N ori.
  • Trohin Serghei

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Pana sa dau 100€ poAte e altceva.
Îmi poate spune Cnv unde se afla regulatorul de benzina ca eu pe pompa veche nu vãd nimic Inafarm de filtru si pompa.
Si. Mecanicii mi-au zis ca la rampa de injecție nu am regulator.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Regulatorul este în ansamblul pompei.
  • opelantex

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2015

  • Mesaj Privat
salut. Este un coleg rhydin care vad ca a zis sa te uiti daca ai presiune in rampa. Sfatul este foarte bun. Se pare ca nu ai incercat. In mod normal trebuie sa ai o valva de refulare si aerisire pe rampa comuna si nu iti trebuie manometru. Apesi pe ea, este un fel de ventil. Daca iese aer atunci ai gasit problema. Eu zic ca 100% ai un furtun de cauciuc fisurat, tind sa cred ca pe la rezervor, posibil furtun de tur. Acest furtun e ok cat combutibilul este rece, insa in timp ce motorul functioneaza si benzina se incalzeste, aceasta slabeste cauciucul fisurat motiv pentru care poate intra aer pe instalatia de alimentare lucru ce duce la oprirea motorului. Nu mai arunca banii pe piese, verifica instalatia si furtunele cap coada. Atat. Este cea mai iefina solutie si apoi apuca-te sa cumperi ce gandeste fiecare "carpacio-mecanic" ca doar nu o face pe banii lui.
  • opelantex

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2015

  • Mesaj Privat
salut. Este un coleg rhydin care vad ca a zis sa te uiti daca ai presiune in rampa. Sfatul este foarte bun. Se pare ca nu ai incercat. In mod normal trebuie sa ai o valva de refulare si aerisire pe rampa comuna si nu iti trebuie manometru. Apesi pe ea, este un fel de ventil. Daca iese aer atunci ai gasit problema. Eu zic ca 100% ai un furtun de cauciuc fisurat, tind sa cred ca pe la rezervor, posibil furtun de tur. Acest furtun e ok cat combutibilul este rece, insa in timp ce motorul functioneaza si benzina se incalzeste, aceasta slabeste cauciucul fisurat motiv pentru care poate intra aer pe instalatia de alimentare lucru ce duce la oprirea motorului. Nu mai arunca banii pe piese, verifica instalatia si furtunele cap coada. Atat. Este cea mai iefina solutie si apoi apuca-te sa cumperi ce gandeste fiecare "carpacio-mecanic" ca doar nu o face pe banii lui.
  • opelantex

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2015

  • Mesaj Privat
salut. Este un coleg rhydin care vad ca a zis sa te uiti daca ai presiune in rampa. Sfatul este foarte bun. Se pare ca nu ai incercat. In mod normal trebuie sa ai o valva de refulare si aerisire pe rampa comuna si nu iti trebuie manometru. Apesi pe ea, este un fel de ventil. Daca iese aer atunci ai gasit problema. Eu zic ca 100% ai un furtun de cauciuc fisurat, tind sa cred ca pe la rezervor, posibil furtun de tur. Acest furtun e ok cat combutibilul este rece, insa in timp ce motorul functioneaza si benzina se incalzeste, aceasta slabeste cauciucul fisurat motiv pentru care poate intra aer pe instalatia de alimentare lucru ce duce la oprirea motorului. Nu mai arunca banii pe piese, verifica instalatia si furtunele cap coada. Atat. Este cea mai iefina solutie si apoi apuca-te sa cumperi ce gandeste fiecare "carpacio-mecanic" ,ca doar nu o face pe banii lui.
  • Trohin Serghei

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,
Dupã 3 saptamâni si 2.300ron cheltuiți am descoperit problema .
Având doua mufe care se conecteazã la injectoare (1 mufa injectoare 2 cea de la gaz ca sã-mi închidã injectoarelor ) Aceste 2 mufe intra într-una care sa între in injectoare când au fost închise le-a prins cu tot cu banda izolanta avea momente când tãia curentul la injectoare si de acolo si Opritul brusc .
Știu ca nu am explicat foarte bn dar in caz de ceva întrebați-ma
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut !
E bine ca ai rezolvat . Ai rezolvat-o singur ? Ai cheltuit (=risipit) ceva bani .
Derutante au fost si codurile alea de eroare pe care le-ai avut (EGR + pompa de benzina ) ...
Cred ca ar fi trebuit sa ai eroare de circuit injector - circuit deschis (la ECU benzina ) , dar nu prea am inteles bine care din fire nu faceau contact .
Numai bine !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR