- Georgetigra
- *
- 7 mesaje
- din 31 Oct 2016
- Tigra 1995
- Braila
Georgetigra
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Braila
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2016
- Mesaj Privat
salut am rezolvat si eu problema cu furtunasul acela. trebuie sa bagi masina pe o groapa sa poti sa intri subt ia,dupa care in spatele motorului sunt niste furtune de apa groase care se conecteaza intr-o "supapa" cred eu rotunda de dimensiunea unei cutii de pateu. in acea "supapa" intra in furtunas foarte subtire (in cazul meu e de culoare albastra) am scos furtunasul acela din supapa am pus un surub pe furtunul acela sa nu traga aer fals si acum baga caldura de nu poti sta in ia. sper ca a-ti inteles.
- and1vortex
- *
- 7 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Tigra 1996
- Cluj
and1vortex
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
AlexLenex a scris:Salut , nu imi baga de loc caldura in masina , de retinut ca nu am schimbat termostatul . Dar intai sa va explic.
Daca merg cu masina tare peste 100 km/h incepe sa bage caldura, daca reduc viteza brusc baga aer rece, masina nu are nici filtru de polen.... . Daca o las sa stea la relanti mult creste apa aproape de 100 grade , noroc ca functioneaza termocupla. Ce problema poate avea? poate fi termostatul ? Ori este ceva mai grav? Masina este opel tigra an 1996 motor 1.6 , 106 cp....
Daca merg cu masina tare peste 100 km/h incepe sa bage caldura, daca reduc viteza brusc baga aer rece, masina nu are nici filtru de polen.... . Daca o las sa stea la relanti mult creste apa aproape de 100 grade , noroc ca functioneaza termocupla. Ce problema poate avea? poate fi termostatul ? Ori este ceva mai grav? Masina este opel tigra an 1996 motor 1.6 , 106 cp....
Calorifer infundat. E a dracu de greu de scos afara.Trebuie sa scoti tot de sub bord+ sa desfaci furtulele din spatele motorului care duc la el(sunt 2 paralele tur-retur) recomandarea mea este sa desfaci(daca poti) ambele furtune care intra in calorifer(din compartimentul motor si bagi jet cu presiune sa scoata mizeria afara). Caldura ai la viteza deoarece creste debitul la pompa de apa din cauza turatiei motorului). La fel ar trebuii sa bage caldura si daca mergi cu 50 la ora la 3-4000 de ture. Daca una din conducte le ce intra in calorifer e fierbinte si cealalata rece e infundat. Si termocupla(termocuplu corect) este un senzor de temperatura care comanda ventilatoarele de pe radiator !