Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira C Tourer
  • marcovo

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Rm.VALCEA
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Salut la toatã lumea. Folosesc tot ulei GM 5W30, Apropo de baia de ulei, oare de ce are nișe aripioare turnate? La distanța pe care o are acel racord flexibil fațã de baie nu cred cã e necesar, decât dacã ai de gând sã stai tot timpul pe loc, pentru cã dacã circuli, prin priza de aer de sub numãr se creazã aerul suficient pentru o rãcire corespunzãtoare și a bãii de ulei(datoritã acelor aripioare turnate pe baie) și al acelui racord.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
RaduRek a scris:Eu GM am pe masini, cel recomandat de producator 5W30 Dexos 2. Dar, recunosc ca ma gandeam si la un 5W40, pentru Zafira, ca asta are mai multi Km.(160k)
Dvs domnule Ciucureanu ce ne recomandati, pentru ca eu va citez de 5-6 ani pe aici si tare am incredere in parerile dvs.

5W40 de firma si neaparat dexos II , esp formula
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Aripioarele de pe baia de ulei sunt prea mici pentru a se comporta ca radiatoare, cred. Mai mula a ranforsari arata. Dar cine stie...
Si eu ma gandeam ca aerul intra prin grila si este comprimat spre baie datorita scutului, dar in drumului atinge intai toba/tulumba aceea care cred ca este filtrul de particule si acesta fiind fierbinte nu prea ar rezulta un aer rece dupa el, spre baia de ulei. Deci Who knows ! Rolling Eyes
Marco, parca spuneai de ceva poze a suportului de roata rezerva. Ti as fi recunoscator Wink
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:
RaduRek a scris:Eu GM am pe masini, cel recomandat de producator 5W30 Dexos 2. Dar, recunosc ca ma gandeam si la un 5W40, pentru Zafira, ca asta are mai multi Km.(160k)
Dvs domnule Ciucureanu ce ne recomandati, pentru ca eu va citez de 5-6 ani pe aici si tare am incredere in parerile dvs.

5W40 de firma si neaparat dexos II , esp formula

Multumesc.
La asta ma gandeam si eu.
Las un exemplu aici.

  • marcovo

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Rm.VALCEA
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Service-ul îl fac la unul cu tradiție de pe vremea când aveam Opel-ul Kadett , undeva prin 1996 și am încredere deplinã în ceea ce fac și ceea ce îmi pun pe mașinã pentru cã nu am fost niciodatã dezamãgit.Ei folosesc toate produsele recomandate de fabricã, numai dacã ai alte doleanțe atunci schimbã cu ce vrei tu dar cu anumite rezerve vizavi de garanție.Așa cã nu pot sã spun cu exactitate tipul de ulei sau alte produse pentru cã au ei grijã de asta.Știu cã bidonul este gri cu eticheta albastra și are o hologramã genuine.
  • marcovo

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Rm.VALCEA
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Da poate astãzi o sã am un pic de timp sã dau roata jos sã fac niște poze Very Happy. Oricum sã ști cã nu e așa de simplu mai ales când ai roata montatã, dacã nu e așezatã bine sau strânsã cum trebuie o sã ai un scârțâit în portbagaj, așa am pãțit eu, și suportul este original.
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Foarte bine ca ai mesterii tai. Si aici pe la dealeri, la revizii, nu pun decat GM 5w30 dexos 2(bidon gri). Dar la motoare peste 100 k se recomanda sa se schimbe cu 5w40 sau si mai bine cu 0w40. Chiar nu sunt foarte multi producatori seriosi de asa ceva.
Multumesc pentru efortul de a face poze cu suportul, abea astept sa confrunt originalul cu ideile mele Smile
  • marcovo

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Rm.VALCEA
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Apropo, pânã sã aparã uleiul GM pe piatã, la masinile avute, cei de la service foloseau exact uleiul din imaginea pusã de tine, mã refer la firmã.Dacã îmi aduc bine aminte se folosea uzual 15W40, nu apãruserã formulele noi sintetice si nici motoarele nu erau asa performante. Shocked Razz
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Da. Cam astea erau brandurile de renume, acum 20-30 ani...Castrol, Mobil, Valvoline, BP, Shell. Si sunt si acum dar ceva mai piratate, sa zicem.
  • marcovo

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Rm.VALCEA
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Asa cum am promis am sã pun câteva poze cu roata de rezervã, prinderea de caroserie accesul la cele douã suruburi din portbagaj, nu am mai apucat sã fac poze cu roata desfãcutã din cauza ploii, promit cã imediat cum timpul îmi dã ocazia am sã le fac.

  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Thank you very much...bro ! Ai pozat exact ce ma interesa Smile
O gramada de constructie pe acolo...oricum am inteles cum a abordat neamtul fixarea suportuli de sasiu. La mine o sa fie ceva mai simplu si mai sumar cred, pentru ca nu am atat industrie la indemena. Evident o sa lipseasca si ecranul acela de tabla de aluminiu si sper sa nu pateasca ceva roata de la caldura tevii de esapament. Vedem...
Întrebare, acum, cand desfaci cele doua suruburi din interior/portbagaj. suportul cade efectiv din partea din spate ? sau doar se apleaca incat sa ai acces doar la roata ?
  • marcovo

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Rm.VALCEA
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Dupã ce desfac șuruburile, la capãtul filetului au o ghearã de se fixeazã pe suport.Partea din spate e formatã din douã bucãți, dacã observi în spate la cele douã șuruburi pe care le ai tu în pozele tale sunt fixate balamale așa cum vezi în poza 5, în care sunt introduse niște fiare, cu un capãt drept și celãlalt capãt fãcut un inel care este introdus în cadrul metalic al suportului, prins cu piulița aceea.
  • marcovo

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Rm.VALCEA
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Dupã ce eliberez cadrul din cele douã gheare și scot carabina de siguranțã care este legatã cu acea sfoarã groasã care este legata de șasiu, se lasã cadrul spre spatele mașinii și rãmâne suspendat de partea cu balamalele.În acel moment pot sã trag roata spre mine.
  • marcovo

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Rm.VALCEA
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Gheara este cea din poza 4
  • marcovo

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Rm.VALCEA
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Ca și cele din pozele 9 și 10
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am inteles. Deci cadrul ramane suspendat de sfoara in partea din spate, nu se lasa pana la sol.
Ciudat sistem...cu sfora dar totusi practic.
  • marcovo

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Rm.VALCEA
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Nu sfoara aceea este prinsã înspre bara de protecție,balamalele sunt cele dinspre punte.Am sã încep cât de curând sã fac tutoriale pe youtube și implicit aici pe forum cu mai multe explicații pentru acest model care mã încântã pe zi ce trece.
  • marcovo

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Rm.VALCEA
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Deci în timp ce desfac șuruburile dinspre bara de protecție adicã cele din interior, cadrul +roata se lasã cãtre spate adicã cãtre bara de protecție adicã sub bara de protecție, bag mâna pe sub barã și scot cele douã gheare care sunt pe filetul șuruburilor respective și carabina de la acea sfoarã dupã care cadrul este lipit de sol și sprijinit de cele douã balamale dinspre puntea spate, trag roata folosind acea fereastrã din protecția de plastic, practic roata o extrag cu tot cu protecția de plastic,
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Acum e clar.. credeam ca nu se lasa cadrul pe sol. Dar daca lasi sfoara/carabina agatata de cadru, poti scoate roata din suport ?
  • marcovo

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Rm.VALCEA
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Nu cã e mai scurtã și nu lasã cadrul sã atingã solul, sfoara este o protecție în caz cã se întâmplã sã uiți sã strângi șuruburile, din grabã,nu poți sã pierzi roata.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira C Tourer

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR