Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • keatra`

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1987 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Sa fie masina un adevarat mister de nu stie nimeni nimic ? Very Happy O opinie, o idee , orice .. e bine venit.
Am curatat (spalat) si carburatorul, totul e in regula la el inafara de reglajul de fast idle (relanti rapid, cand se incalzeste - asa am inteles), l`am etansat cu silicon rosu peste tot unde trebuia. Ce mama masii sa fie altceva ?
Fasaitul l`am detectat, e de la gal.evacuare, o sa schimb garnitura cand voi avea timp, nu din cauza asta n`are putere masina ...
Am facut si un test azi si masina se comporta in felul urmator :
- la deal (cine sta in iasi ma refer la podul de la tamaz, cel spre bucium) nu f. mare fara sa am avant urc cu max 50-55, si asta pe la turatii maricele pt masina asta (~ 4500-5000 cred).
- drum drept - creste grelutz de la 70 in sus .. si aici oricum peste 4000 rpm
- la vale nu se pune Smile acolo daca mai calci si pe acc se duce usor peste suta .. dar n`are nici un haz .. ce cobori tre` sa urci apoi si aici e buba ..

Cutia e in 4 trepte, ma gandeam ca o fi din cauza asta ... nu princep ...
Aaa .. am mai obs. o chestie .. intra`a 3a nu trec de 65-70 ... ei spune .. Shocked

M`am saturat de ea, e f. puturoasa.
Plz. solutii, concluzii ....
  • gula

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: deva
  • Masina: Kadett 1987 1,3nb
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
salut keatra nu dispera ai putina rabdare si eu am avut motorizare ta cu c.v.4 trepte si merge 120-130 dar consuma, motorul avea axul cu came dus dar merea de jar manca, eu l-am schimbat di-n motive de cost combustibil+consum ridicat(carburator decalibrat lipsa calculator aprindere). Daca il reparam ma costa prea mult asa ca am cumparat o corsa cu motor 1,5 TD isuzu la 78000 km reali( la inceput n-am crezut dar asa este) ,lam montat cu tot cu c.v. 5 v si instalatie electrica completa sa potrivit la fix cu exceptia suport motor care a fost foarte usor de fixat .Frate am un an si jumatate si 30000km cu ea si mama ce merge si consum 4,2-4,8 l/100km viteza maxima 178km/ora si te rog sa ma ierti dar eu ii dau in gura .Eu am mers cu multe masini dar cum sta asta pe drum nu stau multe masini dupa 2000

Arrow Ai rabdare cu ea si no sa te dezamageasca Wink
  • keatra`

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1987 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2007

  • Mesaj Privat
OMG !

Gata, s`a rezolvat,. E de necrezut ... Azi m`am dus ca sa`mi schimb garnitura dintre saxofon si galerie evacuare .. Toate bune si frumoase, refileltat, pus prezoane noi, super etansat in final. Ok. Dau la cheie sa facem test, sa vedem daca mai scapa fum. Nu mai scapa nimic, DAR masina nu pornea !
Si da`i la cheie, verifica carburatorul pana cand Rolling Eyes ... Ii trece mecanicului prin cap sa verifice tobele & catalizatorul ... sa nu fie infundate.
Le scoate pe fiecare in parte, sufla`n ele .. cand colo catalizatorul total infundat. Mie`mi scotea fumul pe la garnitura ceea, iar ce nu iesea se intorcea in admisie ... Taaaareee Evil or Very Mad O spart catalizatorul, pune la loc, facem proba. A brand new car care fugea de rupea la cei 75de cai amaratzi ... ( de fapt nici 75 ca tre` segmentat si mai multe .. whatever )

VitMax de azi : 140/h .. cutie cu 4trepte ..

Concluzie : puneti o teava cu flanse corespunzatoare, iar cand vine timpu` ITP`ului dati 2-300mii la mecanica sa`l puna la loc Very Happy
  • keatra`

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1987 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu mai fac inca un topic ca nu are rost.

Vreau sa stiu cum is dispuse farurile pe sigurantze, la kadett binenteles.\
Adica exista o siguranta pt FazaScurtaDreapta + FSStanga si o sig pt FazaLungaDr + FLStg sau cum ?
In sensul ca nu`mi merge faza scurta de pe dreapta, am schimbat becul si degeaba. Pentru ca eram prea plictisit pentru a sta si verifica instalatia la momentul respectiv am tras un cablu de la faza scurta stanga. (da, nu`i bine, etc, bla bla, i don`t give a damn, nu iau foc Smile )
Si acuma m`am gandit daca nu cumva exista 4 sig, pt fiecare faza (scurta, lunga, stg, drt) in parte .. ? Poate e de aici ..
Stie cineva ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR