- jgyprime
- OP
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
la H credca cel mai bine ar fi in locul scrumierei, daca fac rost de un textolit vreau sa modific locul cu bricheta si sa astup partea cu scrumiera si acolo eventual decupat si montat o mufa usb pt alimentare si de ce nu un voltmetru.
@T.Ion credca cel mai bine ar veni asta
@T.Ion credca cel mai bine ar veni asta
- Phantom
- **
- 198 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
Phantom
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- jgyprime
- OP
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
da, am taiat ureciusele de pe placa.
dar ai grija ca cel putin la ala al meu era un mic traseu fix pe margine si am lasat 1 mm mai mult intr-o parte.
a intrat putin fortat dar e ok.
iar la decupat butonul, daca dai cu grija eu zic ca nu au cum sa-l gresesti...
locul e ingust dar mie mi-a incaput la fix voltmetrul...
dar ai grija ca cel putin la ala al meu era un mic traseu fix pe margine si am lasat 1 mm mai mult intr-o parte.
a intrat putin fortat dar e ok.
iar la decupat butonul, daca dai cu grija eu zic ca nu au cum sa-l gresesti...
locul e ingust dar mie mi-a incaput la fix voltmetrul...
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Am reusit sa mi-l montez si eu.
Gaura am dat-o cu un dremel, a fost foarte greu de obtinut ceva cat de cat ok. Mai ales ca a fost si prima data cand am folosit asemenea unealta.
Display-ul mi s-a parut putin cam puternic, asa ca i s-au aplicat 3 straturi de "folie fumurie de triple".
Nu arata chiar stralucit, display-ul led fiind cam cu 0.5mm ingropat in buton, iar folia de deasupra scoate mult in evidenta acest fapt, dar sunt foarte multumit ca imi pot monitoriza voltajul.
Contact cheie - baterie 12.4... dupa ce intra relee, bujii si se sting martorii in bord, inainte de pornire am cam 12.1-12.2v.
Dupa pornire dureaza 10-15 sec pana cand urca de undeva de la 11.9-12.2v spre 13.8-14.1.
Pe masura ce merg, tensiunea scade undeva la 13.6, chiar si 13.3-13.2 uneori.
Foarte rar am mai sus de 13.8v.
Alternatorul e de 130A si provine de pe un SAAB.
Am pregatit acelasi lucru si pentru Astra G, urmeaza sa-l montez cand voi avea timp
Gaura am dat-o cu un dremel, a fost foarte greu de obtinut ceva cat de cat ok. Mai ales ca a fost si prima data cand am folosit asemenea unealta.
Display-ul mi s-a parut putin cam puternic, asa ca i s-au aplicat 3 straturi de "folie fumurie de triple".
Nu arata chiar stralucit, display-ul led fiind cam cu 0.5mm ingropat in buton, iar folia de deasupra scoate mult in evidenta acest fapt, dar sunt foarte multumit ca imi pot monitoriza voltajul.
Contact cheie - baterie 12.4... dupa ce intra relee, bujii si se sting martorii in bord, inainte de pornire am cam 12.1-12.2v.
Dupa pornire dureaza 10-15 sec pana cand urca de undeva de la 11.9-12.2v spre 13.8-14.1.
Pe masura ce merg, tensiunea scade undeva la 13.6, chiar si 13.3-13.2 uneori.
Foarte rar am mai sus de 13.8v.
Alternatorul e de 130A si provine de pe un SAAB.
Am pregatit acelasi lucru si pentru Astra G, urmeaza sa-l montez cand voi avea timp
- jgyprime
- OP
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- jgyprime
- OP
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
astazi am vazut doar tensiuni in intervalul 14,2 - 14,4V pe tot drumul de cativa km pana la munca.
in afara de aeroterma nu aveam nimic pornit (nici faza scurta, nici ac, nici dezghetarea lunetei).
chiar si cand trageam de volan (nu ma refer aici cand parcam ci cand luam curbe normale in oras) nu scadea sub 14,2.
singura diferenta este ca am luat bateria in casa la incarcat (dupa ce atunci cand a nins mi-a barait alarma toata noaptea si nici nu mai avea curent sa porneasca bordul) si cu ocazia asta am curatat si gresat bornele de la baterie (mi-a dat cineva niste vaselina speciala care cica se foloseste la contactele electrice de la locomotive unde curentii si tensiunile sunt mari, nu ma pricep prea tare)...
conteaza foarte mult si aspectul asta...
in afara de aeroterma nu aveam nimic pornit (nici faza scurta, nici ac, nici dezghetarea lunetei).
chiar si cand trageam de volan (nu ma refer aici cand parcam ci cand luam curbe normale in oras) nu scadea sub 14,2.
singura diferenta este ca am luat bateria in casa la incarcat (dupa ce atunci cand a nins mi-a barait alarma toata noaptea si nici nu mai avea curent sa porneasca bordul) si cu ocazia asta am curatat si gresat bornele de la baterie (mi-a dat cineva niste vaselina speciala care cica se foloseste la contactele electrice de la locomotive unde curentii si tensiunile sunt mari, nu ma pricep prea tare)...
conteaza foarte mult si aspectul asta...
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Eu am schimbat zilele trecute bateria originala GM care era pe masina cand am luat-o. Nu stiu daca e de cand e masina sau nu, dar daca e originala a masinii inseamna ca are 10ani.
Ochiul bateriei era negru de ceva timp, si dimineata pe ger pornirile erau ceva mai greoaie, dar a luat-o de fiecare data la prima cheie. Dupa pornire ramaneau aprinse ABS si ESP cateva secunde, semn de voltaj scazut.
CIM-ul a inceput sa faca iar figuri (probabil de la frig), se aprinde ESP dupa ce misc volanul. Probabil prin aprilie o sa-i treaca si o sa mearga iar perfect pana la iarna urmatoare.
Am pus un bosch silver S5 de 85ah si 800va curent pornire. Bateria avea 12.67v inainte de montare pe masina, deci era incarcata ok. In sfarsit am vazut si eu pe voltmetru 14.1v, dar nu pentru mult timp.
Acum imi arata cam tot timpul undeva intre 13.8 - 13.9v. Daca pornesc consumatori (aeroterma, faruri) scade la 13.6-13.5. Daca pornesc absolut tot pe masina, se duce undeva spre 13v si cam acolo sta, desi alternatorul e de 130a.
Cand rotesc de volan vad uneori si 12.5 - 12.6, dar compenseaza repede si ajunge din nou peste 13.5.
Tind sa cred ca am ceva probleme pe cablurile groase, oxidari la sertizarea papucilor. Ori alternatorul nu e chiar in mintile lui. Nu mai stiu ce sa zic.
Se pare ca tensiune peste 14v am doar cand e frig afara, temperaturi negative, si doar in primele 2-3minute dupa pornirea motorului.
Ochiul bateriei era negru de ceva timp, si dimineata pe ger pornirile erau ceva mai greoaie, dar a luat-o de fiecare data la prima cheie. Dupa pornire ramaneau aprinse ABS si ESP cateva secunde, semn de voltaj scazut.
CIM-ul a inceput sa faca iar figuri (probabil de la frig), se aprinde ESP dupa ce misc volanul. Probabil prin aprilie o sa-i treaca si o sa mearga iar perfect pana la iarna urmatoare.
Am pus un bosch silver S5 de 85ah si 800va curent pornire. Bateria avea 12.67v inainte de montare pe masina, deci era incarcata ok. In sfarsit am vazut si eu pe voltmetru 14.1v, dar nu pentru mult timp.
Acum imi arata cam tot timpul undeva intre 13.8 - 13.9v. Daca pornesc consumatori (aeroterma, faruri) scade la 13.6-13.5. Daca pornesc absolut tot pe masina, se duce undeva spre 13v si cam acolo sta, desi alternatorul e de 130a.
Cand rotesc de volan vad uneori si 12.5 - 12.6, dar compenseaza repede si ajunge din nou peste 13.5.
Tind sa cred ca am ceva probleme pe cablurile groase, oxidari la sertizarea papucilor. Ori alternatorul nu e chiar in mintile lui. Nu mai stiu ce sa zic.
Se pare ca tensiune peste 14v am doar cand e frig afara, temperaturi negative, si doar in primele 2-3minute dupa pornirea motorului.