- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Corect, eu pentru doua zgarieturi am platit aproximativ 800 lei (desi o puteam face si la 3-400 RON), dar a iesit impecabil, nu se observa diferente de culoare sau coaja de portocala. Ce se observa e faptul ca pe partea respectiva, nu sunt zgarieturi mici de unghii sau din alte motive (dar voi rezolva cu un polish total pentru ca pe bara fata am 'ciupituri' de pietricele)........dar e drept, omul a 'decopertat' zona respectiva si dupa vopsit a bagat masina la cuptor.
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Sigur a fost revopsita, nici o bara fata sau spate nu scapa intreaga in romanica. Pe urma omul vrea sa fie ieftin si ieftin are (ca lucrare), astia cu turbojetul la spalatorii stau cu lancea prea aproape, spuma mai ataca si ea...
Asteapta sa te poceasca o tuta si o faci pe asigurare.
Asteapta sa te poceasca o tuta si o faci pe asigurare.
Nasol este ca eu am luat-o personal din Germania la 20.000km
LE: mai strang o zgaiba doua pe ea si o fac pe casco da-o....
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
VLAD
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2006
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
Baieti ..opiniile sunt foarte bune si va multumesc pentru ele...dar inca nu vi-am spus ceva destul de tragicomic..
Partea trista sa zicem asa este ca fotografia facuta era ( bine remarcat de un coleg mai sus ) pe capacul de la spalatorul de faruri...insa nu de la Insignia mea ( am si eu acelasi lucru identic pe a mea dar nu i-am mai facut aceleasi poze pentru ca nu avea rost, petele sunt identice ), ci este de la un seria 7 BMW model 2014...luat de nou din reprezentanta din Germania...
Hai ca la a mea mai cred cum ati spus ca a fost revopsita...si refacuta sa dea bine la vanzare..dar daca si la asta care a fost luata cu 510 km in total la bord si aia facuti pe autobahn de la o reperezentanta la alta... a fost revopsita , mi-e cam greu sa cred...?!?!
Cred totusi ca este actiunea unui agent extern ( sau combinatie de agenti - lovitura, chimic etc ) care a facut sa apara aceste pete ..si in mod foarte aleatoriu pe o suprafata destul de extinsa.
MAsina este a sefului meu si are deja 8000 km facuti in Rromanika dupa care a aparut asa ceva pe ea...Va sigur ca in afara de mers la hotel cu amanta si la rstaurant..masina nu a vazut cine stie ce zone sumbre...sa zici ca ar putea sa fi parcat pe undeva mai "underground "
Din nou va spun ...da ..le cele second de care nu poti fi 100% sigur..cred ..dar la asta...mi-e tare greu sa cred ca fost revopsita vreodata..sau ca baietii de la BMW vopsesc seria 7 cu sprayul luat din colt...?! Este altceva..care a determinat aparitia acelor pete si nu imi dau seama ce ar putea fi.
Ma gandesc la cei care le au de noi , daca au patit asa ceva si au fost prin reprezentanta inapoi...a-s fi curios ce raspuns au primit...?
Partea trista sa zicem asa este ca fotografia facuta era ( bine remarcat de un coleg mai sus ) pe capacul de la spalatorul de faruri...insa nu de la Insignia mea ( am si eu acelasi lucru identic pe a mea dar nu i-am mai facut aceleasi poze pentru ca nu avea rost, petele sunt identice ), ci este de la un seria 7 BMW model 2014...luat de nou din reprezentanta din Germania...
Hai ca la a mea mai cred cum ati spus ca a fost revopsita...si refacuta sa dea bine la vanzare..dar daca si la asta care a fost luata cu 510 km in total la bord si aia facuti pe autobahn de la o reperezentanta la alta... a fost revopsita , mi-e cam greu sa cred...?!?!
Cred totusi ca este actiunea unui agent extern ( sau combinatie de agenti - lovitura, chimic etc ) care a facut sa apara aceste pete ..si in mod foarte aleatoriu pe o suprafata destul de extinsa.
MAsina este a sefului meu si are deja 8000 km facuti in Rromanika dupa care a aparut asa ceva pe ea...Va sigur ca in afara de mers la hotel cu amanta si la rstaurant..masina nu a vazut cine stie ce zone sumbre...sa zici ca ar putea sa fi parcat pe undeva mai "underground "
Din nou va spun ...da ..le cele second de care nu poti fi 100% sigur..cred ..dar la asta...mi-e tare greu sa cred ca fost revopsita vreodata..sau ca baietii de la BMW vopsesc seria 7 cu sprayul luat din colt...?! Este altceva..care a determinat aparitia acelor pete si nu imi dau seama ce ar putea fi.
Ma gandesc la cei care le au de noi , daca au patit asa ceva si au fost prin reprezentanta inapoi...a-s fi curios ce raspuns au primit...?
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
N-ar trebui sa te mire ca bara sefului tau POATE a fost revopsita, chiar si masina noua fiind. Ala pare lac exfoliat, a mai zis un coleg...
In anul 2002 am cumparat la firma unde lucram un Audi A4 (B6) 1.8T nou luat din showroom de la Porsche Auto... Dupa ce s-a efectuat plata, am fost dusi cu zaharelul vreo 2 saptamani in plus fata de data de livrare, ba ca nu stiu ce acte nu sunt gata, ba ca nu a iesit cartea de identitate de la RAR, ba... mai stiu eu ce. Abia dupa vreo 2 ani am aflat ca in momentul in care o pregateau de livrare, cand sa o duca la spatorie/degresare... un baiat a dat cu ea in gard in curtea reprezentantei... si au trebuit sa comande bara noua, sa o revopseasca si sa o monteze apoi. Deci, am luat masina noua... cu piese inlocuite fara sa stim.
Asa ca, masina sefului tau a rulat 500km, avea timp sa se intample ceva... Audi-ul nu rulase decat cateva sute de metri
In anul 2002 am cumparat la firma unde lucram un Audi A4 (B6) 1.8T nou luat din showroom de la Porsche Auto... Dupa ce s-a efectuat plata, am fost dusi cu zaharelul vreo 2 saptamani in plus fata de data de livrare, ba ca nu stiu ce acte nu sunt gata, ba ca nu a iesit cartea de identitate de la RAR, ba... mai stiu eu ce. Abia dupa vreo 2 ani am aflat ca in momentul in care o pregateau de livrare, cand sa o duca la spatorie/degresare... un baiat a dat cu ea in gard in curtea reprezentantei... si au trebuit sa comande bara noua, sa o revopseasca si sa o monteze apoi. Deci, am luat masina noua... cu piese inlocuite fara sa stim.
Asa ca, masina sefului tau a rulat 500km, avea timp sa se intample ceva... Audi-ul nu rulase decat cateva sute de metri
- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
Ba ma mira si ma sperie..foarte tare....
Pai daca la masina asta poti sa ai asa probleme dupa cateva luni de folosire..pai atunci ce sa ne mai plangem de Opel, sau Renault....sau si mai mult ajungem sa ne inchinam la Logan...care dupa 8 ani de folosire intensa in regim de firma nu are pic de rugina pe el...Si a vazut saracul coclauri...si offroad cat nu duc "jipurile de asfalt " pe care le vezi pe strada..nici in vis.
Totusi ma gandesc ca dupa ce dai cateva zeci de mii bune de euro pe o masina de asta cel mai putin te astepti sa se cojeasca vopseaua pe ea...)))))))
Pai daca la masina asta poti sa ai asa probleme dupa cateva luni de folosire..pai atunci ce sa ne mai plangem de Opel, sau Renault....sau si mai mult ajungem sa ne inchinam la Logan...care dupa 8 ani de folosire intensa in regim de firma nu are pic de rugina pe el...Si a vazut saracul coclauri...si offroad cat nu duc "jipurile de asfalt " pe care le vezi pe strada..nici in vis.
Totusi ma gandesc ca dupa ce dai cateva zeci de mii bune de euro pe o masina de asta cel mai putin te astepti sa se cojeasca vopseaua pe ea...)))))))
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Eu zic ca problemele astea cu vopseaua la masina ta, si chiar la a sefului tau, nu sunt probleme cu care masinile au venit din fabrica, ci aproape sigur elementele respective au fost inlocuite sau revopsite mai putin profesionist. D-aia ti-am dat si exemplul de mai sus... masina noua cu bara fata schimbata in reprezentanta fara a fi informat...
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Dealerul BMW are voie sa faca pana in 20.000 km si sa reseteze kilometrajul la 0 km fara nici-o explicatie.
Cate masini crezi ca s-au zgariat la test drive?Oare le-au dus la casat?NU!Le-a rezolvat dealerul la vopsitoria lui.
Dealer BMW este o franciza.Deci tot un service de cartier, doar ca plateste o taxa lunara la BMW sa puna firma in fata.
Cate masini crezi ca s-au zgariat la test drive?Oare le-au dus la casat?NU!Le-a rezolvat dealerul la vopsitoria lui.
Dealer BMW este o franciza.Deci tot un service de cartier, doar ca plateste o taxa lunara la BMW sa puna firma in fata.
- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
ne-am fu**t in ea de treaba daca si nemtii s-au dat la "tiganeli "din astea..ce sa te mai astepti...de la ai nostri.. ))
tot ma mai mir, cand aud colegi sau cunoscuti de-ai mei care isi lasa masina in service pentru revizie..sau alte lucrari si se duc ulterior sa o ia numai...
pai de fata cu mine langa ei voiau sa ma prosteasca si sa imi puna o facatura de filtru de combustibil..., iar la reprezentanta in TM aia stau rau de tot cu rabdarea..la schimbul de ulei am mai scurs dupa ce a vrut "meseriasul "sa-i puna surubul la baie, inca vreo 500 ml de ulei ...cred ca daca nu eram de fata il scurgea numai jumatate...
trist ..dar e de banc....toata faza...adica stau si ma uit cu v-am zis la loganul de la firma...care are peste 200 k si care a vazut tot felul de hartoape...si in afara de zona..clasica de la prag unde sunt toate afectate, pentru ca nu au folosit vopsea protectoare speciala in acea zona, nu are nici o treaba...fara pic de rugine sau vopsea exfoliata.. , iar langa sta ditamai BMW-ul seria 7..cu faruri..pe LED sau ce or mai fi ...cu fite care mai de care , cu vechime de cateva luni...si nici 10 k ....care deja are vopseaua sarita... ))))) deci nu ai cum sa nu razi....sau sa plangi depinde de unde privesti.
Eu la a mea...care nu e chiar asa afectata...are numai 3 buc zone asa afectate..o sa incerc un polish...si asa era programat...vedem ce iese...daca nu ...asa ramane si o trecem la offroad..la carat lemne...boltari...macar sa isi scoata...banii de motorina ))))
Sau o fac Rat style )))))
tot ma mai mir, cand aud colegi sau cunoscuti de-ai mei care isi lasa masina in service pentru revizie..sau alte lucrari si se duc ulterior sa o ia numai...
pai de fata cu mine langa ei voiau sa ma prosteasca si sa imi puna o facatura de filtru de combustibil..., iar la reprezentanta in TM aia stau rau de tot cu rabdarea..la schimbul de ulei am mai scurs dupa ce a vrut "meseriasul "sa-i puna surubul la baie, inca vreo 500 ml de ulei ...cred ca daca nu eram de fata il scurgea numai jumatate...
trist ..dar e de banc....toata faza...adica stau si ma uit cu v-am zis la loganul de la firma...care are peste 200 k si care a vazut tot felul de hartoape...si in afara de zona..clasica de la prag unde sunt toate afectate, pentru ca nu au folosit vopsea protectoare speciala in acea zona, nu are nici o treaba...fara pic de rugine sau vopsea exfoliata.. , iar langa sta ditamai BMW-ul seria 7..cu faruri..pe LED sau ce or mai fi ...cu fite care mai de care , cu vechime de cateva luni...si nici 10 k ....care deja are vopseaua sarita... ))))) deci nu ai cum sa nu razi....sau sa plangi depinde de unde privesti.
Eu la a mea...care nu e chiar asa afectata...are numai 3 buc zone asa afectate..o sa incerc un polish...si asa era programat...vedem ce iese...daca nu ...asa ramane si o trecem la offroad..la carat lemne...boltari...macar sa isi scoata...banii de motorina ))))
Sau o fac Rat style )))))
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
+1 , increatul!
Cind vad ce "puþoi" spala masinile si cum dau ei asa, cu un aer profi cu spuma ce poate fi si Pur de vase , punind jetul la 10 cm de masina , nu ma mir ca sare vopseaua. Ce sa mai zic ca putini mai vad cu peria sau buretele , ei cred ca spuma aia activa are furnici de mesteca tot in cale! Am citeva punctulete de picaturi intarite de "plins de pomi" de doar cu unghia ies, si a7a dupa ce lasi o vreme sa se umezeasca.
Cind vad ce "puþoi" spala masinile si cum dau ei asa, cu un aer profi cu spuma ce poate fi si Pur de vase , punind jetul la 10 cm de masina , nu ma mir ca sare vopseaua. Ce sa mai zic ca putini mai vad cu peria sau buretele , ei cred ca spuma aia activa are furnici de mesteca tot in cale! Am citeva punctulete de picaturi intarite de "plins de pomi" de doar cu unghia ies, si a7a dupa ce lasi o vreme sa se umezeasca.
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Ca suntem pe subiect, am si eu o intrebare legata de vopsea, lac....
Eu am lipit cu silicon sanitar transparent o fusta la spoilerul fata pe care dupa cateva luni am dat o jos...foarte greus a dezlipit de spoiler iar tot siliconul cu diverse grade si grosimi au ramas pe spoiler. Ei bine la fusta noua unele suprafete au ramas la vedere pline de silicon ( le-am curatat intre timp dar cu sacrificii) Am dat cu tot felul de solutii etc siliconul sanitar este belea nu iese si pace. Am reusit cu greu cuun catter lat sa barbieresc straturile groase ca apoi cu raclete de tencuiala din plastic ! sa reduc , elimin siliconul intarit iar ca ultima etapa am folosit benzina...a mers ...dupa ceas 2 ore.
Caterul pe alocuri a ras lacul si vopeaua...dar asta este.
Aveti cunostinta de solutii care curata siliconul intarit ?
Eu am lipit cu silicon sanitar transparent o fusta la spoilerul fata pe care dupa cateva luni am dat o jos...foarte greus a dezlipit de spoiler iar tot siliconul cu diverse grade si grosimi au ramas pe spoiler. Ei bine la fusta noua unele suprafete au ramas la vedere pline de silicon ( le-am curatat intre timp dar cu sacrificii) Am dat cu tot felul de solutii etc siliconul sanitar este belea nu iese si pace. Am reusit cu greu cuun catter lat sa barbieresc straturile groase ca apoi cu raclete de tencuiala din plastic ! sa reduc , elimin siliconul intarit iar ca ultima etapa am folosit benzina...a mers ...dupa ceas 2 ore.
Caterul pe alocuri a ras lacul si vopeaua...dar asta este.
Aveti cunostinta de solutii care curata siliconul intarit ?
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
@Cangri - ba exact asta folosesc acei putoi colorati de la spalatorii( bine pusi de sefi...sa ne intelegm ca nu fac de capul lor ) ...mie imi povestea un rromales din asta ( probabil sa ii las cativa lei in plus ca altfel nu mai spala..mai nou...sau ti-o lasa jumate nestearsa daca nu ii cinstesti ) ...ca la spalatoria concurenta ( adica la cateva sute de metri mai jos ) sa nu ma duc ...ca aia indoaie spuma activa cu soda ...de aia si spala la ei asa repede...si luceste mai bine pe moment... Nu am observat asta ca nu am fost niciodata la concurenti...insa...!?!?!
Insantaneu ,m-a luat tremuratul...stiind ca si la ei...lucrurile cel mai probabil stau la fel...sa fim sinceri...e ca si cum cioara striga la porumbel ca ara gainatu' mai mare...
Cum sa stii tu ca si client ca naiba are in zemurile pe care le foloseste..si efectul...trist este ca se observa ..la cateva luni distanta, cand nu mai ai ce sa ii faci...
Mai ai si norocul ...sa observi dupa vreo iarna...pui mai intai pe seama efectului creat de intemperii , si nu te gandesti ca poate fi de la spalatorie...
Mai ai si o vopsea ..data asa in dorul pacii de vreun meserias de prin spatele curtii ( sau chiar de brand ... ) si numai bine ai un RAt style super
Insantaneu ,m-a luat tremuratul...stiind ca si la ei...lucrurile cel mai probabil stau la fel...sa fim sinceri...e ca si cum cioara striga la porumbel ca ara gainatu' mai mare...
Cum sa stii tu ca si client ca naiba are in zemurile pe care le foloseste..si efectul...trist este ca se observa ..la cateva luni distanta, cand nu mai ai ce sa ii faci...
Mai ai si norocul ...sa observi dupa vreo iarna...pui mai intai pe seama efectului creat de intemperii , si nu te gandesti ca poate fi de la spalatorie...
Mai ai si o vopsea ..data asa in dorul pacii de vreun meserias de prin spatele curtii ( sau chiar de brand ... ) si numai bine ai un RAt style super
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat