Nu vreau sa cumpar stopu cu totul deoarece efoarte bun..sunt stopuri care costa foarte mult..o sa incerc o improvizatie cu o bucata de cauciuc
CSebesan
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2021
- Mesaj Privat
goahead
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
goahead
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
salut
Daca tot am venit cu info, sa o facem pana la capat. Am facut poze cu acel plastic protectie apa si fara. Momentan la mine nu prins astept sa-mi vina niste cleme de plastic.
Atentie cand se scoate acep plastic, are 4 prinderi doua deasupra care se vad si doua mascate. Acele prinderi sigur se vor rupe.
dupa ce se scoate acel plastic veti gasi 4 capace, doua pe st. si doua pe dr. acele doua perechi de capace trebuiesc curatate si lipite. Clemele de plastic care sunt in poza 6 le-am gasit in Anglia pe ebay (2buc 75lei). in pozele 3 si 4 sunt prinderile mascate, iar acea prindere o vedeti in poza 5.
daca sunt nelamuriri... astept intrebari
Daca tot am venit cu info, sa o facem pana la capat. Am facut poze cu acel plastic protectie apa si fara. Momentan la mine nu prins astept sa-mi vina niste cleme de plastic.
Atentie cand se scoate acep plastic, are 4 prinderi doua deasupra care se vad si doua mascate. Acele prinderi sigur se vor rupe.
dupa ce se scoate acel plastic veti gasi 4 capace, doua pe st. si doua pe dr. acele doua perechi de capace trebuiesc curatate si lipite. Clemele de plastic care sunt in poza 6 le-am gasit in Anglia pe ebay (2buc 75lei). in pozele 3 si 4 sunt prinderile mascate, iar acea prindere o vedeti in poza 5.
daca sunt nelamuriri... astept intrebari
- bibu16v
- *******
- 6,864 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,864
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Nu știu ce dimensiuni sunt clemele din poza 6, dar forma este una extrem de comunã în domeniul auto, mai ales la Opel...pe la fixarea panourilor interioare de uși, dar nu numai...În principiu, se pot gãsi pe la accesorii(piese) auto dupã formã/dimensiuni și costã pânã-n 5,00RON/buc.
În altã ordine de idei, dacã acel ”panou deflector de apã” cu tot calimandrosul aferent este ”soluția tehnicã” a capetelor luminate dela Opel ptr prevenirea infiltrãrii apei în mașinã(portbagaj), atunci nu mai nicio mirare cã Opelul a fost scos la mezat de boss GM! Zici cã e ”gânditã” de Dorel ca sã dea de lucru la alți dorei.
În altã ordine de idei, dacã acel ”panou deflector de apã” cu tot calimandrosul aferent este ”soluția tehnicã” a capetelor luminate dela Opel ptr prevenirea infiltrãrii apei în mașinã(portbagaj), atunci nu mai nicio mirare cã Opelul a fost scos la mezat de boss GM! Zici cã e ”gânditã” de Dorel ca sã dea de lucru la alți dorei.
goahead
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
Posibil sa fie si la noi, Nu sunt niste cleme obisnuite, au un cauciuc care protejeaza la infiltratiile de apa. Sunt expuse direct la apa.
Pana imi vin clemele am astupat gaurile cu scoci. Puteam pune un capacel lipit cu silicon si rezolvam problema, dar asta e bataie de joc. Intentionez sa vand masina si vreau sa-mi bat joc de cine o cumpara.
Pana imi vin clemele am astupat gaurile cu scoci. Puteam pune un capacel lipit cu silicon si rezolvam problema, dar asta e bataie de joc. Intentionez sa vand masina si vreau sa-mi bat joc de cine o cumpara.
- bibu16v
- *******
- 6,864 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,864
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
goahead
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
goahead
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
bibu16v a scris:Chiar și așa, se pot gãsi soluții de etanșare la acele cleme care nu au garniturã de etanșare...mi se pare preț de bar de noapte(sã nu zic de cocainã): 75RON ptr douã amãrâte!
da, se pot gasii solutii, dar sunt improvizatii. Inseamna sa facem o romaneasca, iar eu nu sunt de acord cu solutiile gasite de romani care sunt mai destepti decat restul lumii
- bibu16v
- *******
- 6,864 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,864
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
O adaptare, dacã vrei o ”improvizație”, nu trebuie sã fie ”o româneascã”! Crede-mã, cã bine gânditã și executatã, o chestie de genul ãsta poate fi mai bunã decât ce monteazã de serie producãtorul! Și dacã nu înțelegi motivul, ar trebui sã te orientezi oleacã în spațiu...e plin internetul de ”rezolvãri” ingenioase(la propriu!) a unor flaw-uri de fabricație/execuție/fiabilitate...și nu dețin românii monopolul! Dacã ai experiențã, glagore, scule și imaginație, limita e sus, sus...altfel n-ar mai exista inovație, nici progres.
PS
Lipirea acelor capace/dopuri(poza 2) cam cum se cheamã, în termenii tãi? Cã producãtorul nu le-a lipit. Oare de ce?
PS
Lipirea acelor capace/dopuri(poza 2) cam cum se cheamã, în termenii tãi? Cã producãtorul nu le-a lipit. Oare de ce?