Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
fa un test de compresie ,daca pompa de injectie ai schimbat-o ?sau ai verificat-o si cum au verificat-o? consuma ulei ?
Skip ads

  • alex01

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
adystanley a scris:O sa fac acest test, dar am observat ca mai sunt momente cand apare martorul cu bujii la bord si tot greu porneste.
Iti recomand cu încredere un nene care imi repara si mie masina ori de câte ori este cazul,face diagnoza profesionalã știe sa citeascã grafice nu doar defecte si poate asa reusesti sa afli ce are masina, adicã sa ajungi la el cu motorul cald evident si atunci se poate vedea din ce cauza nu porneste, presiune mica la vreun injector,senzor care la cald citește aberații etc, daca vrei imi spui
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
tu ai pleca la drum aproape 300 kilometri cu o masina care nu stii cand se va opri si nu stii daca va mai porni?
eu nu as pleca
adystanley trebuie sa-si repare masina la el prin oras sau imprejurimi
  • alex01

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Daca la mine in oraș nu as avea posibilitatea sa imi repar masina, clar as pleca....,
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Baieti am gasit o posibila cauza.

Am scos mufa de la senzorul ECT (Engine Coolant Temperature) si am dat la automat cand masina era calda. Masina a pornit la sfert. (a pornit si termocupla, iar martorul cu bujii din bord era pornit) Dupa aceea am mufat iar, si am dat la automat, a luat-o putin mai greu. (dar nu s-a aprins martorul cu bujii).

Mentionez ca senzorul ECT l-am cumparat de nou, acum o luna. Ce poate fi?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
E original senzorul?
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Nu este original, dar a fost cumparat de nou, 70 de lei. Mentionez ca mai am inca doua senzore originale (cel original de a fost pe masina de la inceput, si inca unul tot original, luat de la dezmembrari)
Acelasi simptom le am cu toate trei.

Daca sunteti convins ca e din cauza senzorului, dupa ce am testat prin scoaterea mufei, o sa cumpar unul original, nu este chiar asa de scump, pana in 120 de RON.

Ma gandeam ca poate fi si din mufa de vine in senzor. Are vreo legatura? Sau cu calculatorul masinii?
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
1. cu senzorul pus si masina calda - cate grade indica senzorul?
2. cu senzorul scos si masina calda - cate grade indica senzorul?
operatia se poate vedea cu o scula de diagnoza!

Avand in vedere ca atunci cand ai scos mufa - martorul responsabil cu bujiile a fost ON in bord - rezulta ca ECU a vazut ceva "cat de cat bine"

In functie de valorile de mai sus putem trece la pasul urmator!
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Cum as putea verifica:

1. cu senzorul pus si masina calda - cate grade indica senzorul?
2. cu senzorul scos si masina calda - cate grade indica senzorul?

Fara o diagnoza? Nu am tester personal, trebuie sa ma duc la 20 de km sa fac asta pe tester.
Nu as putea sa ma uit la bord cate grade arata?

Care ar fi pasul urmator? Ce ar putea fi?
  • dack

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara.aceeasi problema o am si eu,dar a mea e un y17dt izusu.de multe ori cand e calda dau la automat vreo 10 secunde.dimineata porneste ok.la mine mai si intrerupe in mers.pe toti pe care i-am intrebat au zis pompa,injectoare,calculator injectie ok.am pus senzor turatie original.dar tot nu merge.
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
adystanley a scris:Cum as putea verifica:

1. cu senzorul pus si masina calda - cate grade indica senzorul?
2. cu senzorul scos si masina calda - cate grade indica senzorul?

Fara o diagnoza? Nu am tester personal, trebuie sa ma duc la 20 de km sa fac asta pe tester.
Nu as putea sa ma uit la bord cate grade arata?

Care ar fi pasul urmator? Ce ar putea fi?


fara valori reale pe teste - nu pot sa ma pronunt!
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
dack a scris:Buna seara.aceeasi problema o am si eu,dar a mea e un y17dt izusu.de multe ori cand e calda dau la automat vreo 10 secunde.dimineata porneste ok.la mine mai si intrerupe in mers.pe toti pe care i-am intrebat au zis pompa,injectoare,calculator injectie ok.am pus senzor turatie original.dar tot nu merge.


la tine este mai mult ca sigur calculatorul de injectie!
  • aury_ro

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2011

  • Mesaj Privat
dack a scris:Buna seara.aceeasi problema o am si eu,dar a mea e un y17dt izusu.de multe ori cand e calda dau la automat vreo 10 secunde.dimineata porneste ok.la mine mai si intrerupe in mers.pe toti pe care i-am intrebat au zis pompa,injectoare,calculator injectie ok.am pus senzor turatie original.dar tot nu merge.
Salut! Baga mana la pompa de injectie, in partea de jos si vezi daca e umeda cu motorina, acolo exista o electro valva, pe unde iese motorina cand se uzeaza. Am avut aceleasi simptome, am rezolvat prin inlocuirea acelei electrovalve, dar sa demonstrat ca a intrat motorina in ECU si s-a defectat si el dupa o perioada.Sper sa ajute ideia!
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Nu, nu e umeda.

Am rezolvat (partial) problema, cel putin teoretic. Voi monta un releu special care sa pacaleasca senzorul ECT.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ai vazut ca se rezolva, cap sa ai ca mintea iti vine.
  • syle2peu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2015

  • Mesaj Privat
adystanley a scris:O sa fac acest test, dar am observat ca mai sunt momente cand apare martorul cu bujii la bord si tot greu porneste.
AI FÃCUT TESTUL???
  • M7041

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Salut. Am un corsa 1.3 tdci. La rece pornește imediat. Când opresc dupã ce se încãlzește motorul pornește greu.. Am. Schimbat dupã spusele unora senzor volanta filtru motorina filtru aer...... Tot asa face. Poate știe cineva exact ce sa fac. Va mulțumesc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verifica regulator presiune rampa comuna.... si verifica injectoarele
  • M7041

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Am înțeles. O sa merg sa fac și asta
  • DM7channel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2021

  • Mesaj Privat
adystanley a scris:Despre masina:

Masina: Opel Astra G
An fabricatie: 1999
Motorizare: Diesel
Cod Motor: X17TD
Motor: GM (nu este Isuzu)


Simptom: Masina porneste foarte bine la rece. Daca plec cu ea sa zicem cativa zeci de kilometri si o opresc, apoi o pornesc iar, porneste la fel de usor ca si cum ar fi la rece. Daca dupa ce am facut acesti kilometri o las cateva minute pe dreapta (un timp intre 25 - 90 minute) trebuie sa dau vreo 6-7 secunde la cheie ca sa porneasca. (electromotorul invarte in tot acest timp) Nu am alte probleme cu masina, gen opriri in mers sau altceva. Totul merge ok, trage bine.

Piese verificate/inlocuite

    Bujii
    Circuit alimentare motorina (chiar am si montat o supapa de sens langa filtrul de motorina in caz de dezamorsare) dar degeaba.
    Furtunase retur inlocuite.
    Schimbat senzor temperatura (acel ECT - Engine Coolant Temperate)
    Schimbat filtre ulei, motorina, aer recent.
    Schimbat distributie.
    Schimbat EGR.
    Schimbat Pompa Vaacum.
    Schimbat antigel.
    Nu am becul check engine aprins in bord.
    Nicio eroare pe tester.


Pornire grea la cald este de cand am cumparat-o din Austria, fara sa schimb vreo piesa facea tot la fel.
Am fost la trei mecanici cu ea, s-au uitat cam peste tot si nu stiu din ce cauza este. Au verificat si pompa de injectie si au zis ca nu este de la ea. (masina mea este GM, nu este Isuzu, nu are calculator pe pompa de injectie)

Care este cauza pornirii grele?

Ofer recompensa 25 de lei in PayPal pentru solutie.


Scoate mufa de la senzorul de apa.
Daca ai 4 fire identifica cele 2 care merg la scu si deconecteaza le
Lasa cuplate numai pe cele 2 care merg in instrumentul de bord (care iti arata apa in bord)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR